zondag 3 december 2023

Die ferdediging is geitenkaas, de ferdediging is geitekaas. Gatenkaas, zei Tom egbers. Geitekaas, dat seg ik, Johan Cruijff ….. Ik geloof dat het controle systeem vonn kaartjescontroleurs en poortjes en hekjes en vals bezit wat de staat, de ns en ProRail niet heeft, duurder is dan gratis transport voor eenieder (voor wie dat nodig heeft, en dat hebben we allen), publiek bezit voor de publieke zaak zou ook door het publiek democratisch liefst vrij, gelijkwaardig, sociaal solidair licht anarchistisch bestuurd en eerlijk verdeeld moeten worden onder de zovele arme mensen en de rijke stinkerds die veel meer aan de arme mensen moeten geven, daar waar regels (van bezit en eigen dom en wie denk je wel niet dat je bent dat het jouw bezit is) dus gratis ov en betaald door niet al die bespottelijke controle en duurste hekwerk en beveiliging en iT om binnen te komen, gewoon elkaar helpen, zeker de minder valide mens om rustig te reizen, het leven zou geen hijgerige ambitieuze ijdele rat race moeten zijn .......... Bestaat wit zonder zwart ? Bestaat zwart zonder wit ? En de grijs ? En grijs ? Bestaat grijs zonder zwart of wit (zwart met wit erdoor) ? En bestaan de kleuren daaruit voortkomend ? Er zijn mensen die kleurenblind zijn. Er zijn dieren die heel anders kleuren en zaken zien, de dolfijn en de vleermuis varen ook op hun sonar. wat bijzonder eigen lijk, zulke totaal verschillende levensvormen op planeet aarde en toch is niet zoals in de rest van het universum de dood voor 99,9999999oneindig procent aanwezig, eerder omgedraaid, op aarde nu nog net 66% leven, op se max had of heeft de aarde 88% leven, nee, dat klopt totaal niet, als je alle flora en fauna, alle planten en dieren "neemt, dan is maximaal 1% op aarde levend, tenzij je de aarde als een levende planeet ziet, die we verbranden en waarvan "we" de bodem uit hollen, dus daar komt momenteel per 2057 een einde aan (eerst stond er niet geheel of wel door mij getypt 20657, dat geeft mij weer zeer schimmige (van het schimmenrijk~arm) onbetrouwbare bijgeloof hoop) ----> 1 lijkenkist voor de hele familie de komende 500-1000 jaar die dus dient om iemand te transporteren naar dodenakkers waar ze zonder kist begraven worden, 1 jaar op 1 veld, het volgend jaar op een ander veld, waarop het vorige veld voor landbouw en grazende koeien, schapen, varkens, kippen, kalkoenen enzovoorts gebruikt ken worden ....... dus waar koeien, geiten, schapen, paarden en so mogen grazen, of voor akkerbouw, dan wel tuinbouw (Westland heeft volgens mij genoeg tuinbouw, dus akkerbouw)

 

Ja, luiheid sjou de hemel in geprezen moeten worden in plaats van verguisd zoals nu gebeurt, hm, of 24 uur per week aan en voor het goede werken, maakt niet uit wat ----> in een rechtvaardige, vrije, gelijkwaardige, sociaal solidaire anarchistische samenlevingk zonder verbranding van olie, kolen, aardgas, "van" de aarde, voor zover zo ever er ooit sprake is van bezit, soms moet je wel om die gore animal farm varrrekeuhs iets duidelijk te maken, 

Margalith A.E. Baruch, 

Em (em weer niet bedoeld door mei geschreefe maar de n staat naast de m van Nicole naast Me, Manu, toch zijn de kleuren van Donald Duck mijn kleuren, maar nee, geel blauw en wit rood en zwart rood en alle kleuren van de regenboog sijn me kleure en bovendien is donald duck wit, blauw zwart, oranje, rood en zelfs heel af en toe in andere kleren, inter milan met Dennis Bergkamp en Wim Jonk, blauw zwart, toch weer net niet uitgekomen, dat was Frank de Boer en Dennis Bergkamp, 2~1 Argentinië. Johan Cruijff, toen kon ik eigenlijk sterfe terwijl "mijn" rob rensenbrinks carlos alberto terres en zelfs nog een klein beetje messi leven het mijne sjijn, 

Johan Cruijff


Het ergste "verlies" (hoe ken je iets verliese wat je niet hept en ook nooit sal hebbe) is geweest Irene Frost Christopherson, zij was de vrouw van mijn dromen maar ik was 23 (eigenlijk 15 vergeleken haar, zo’n stoere vrijgevochten Viking opgewerkte uit de krap bemeten arbeiders omstandigheden vrouw) nog half maagdelijk en zij 28 jaar en ervaring met wel 10 mannen of dat weet ik niet zeker minstens drie maar dan veel sexueel intenser met alles doen (zonder bah wat vind ik dat afgrijselijk smerig anaal, ik kijk zwelfs vies terwijl ik het schrijf, dat doe je toch niet, nooit, ik niet en nooit, maar ik kijk er verder niemand op aan als ze het wel toelaten en doen, juk, atjebah, en de italiaanse Charlyse Bella op de Europese school Varese, ik was en ben 15 jaar, zij zijn 38 jaar en sexueel ook lichtjaren verder, Silk Green Shirt maakte datzelfde gevoel in mij wakker, Stella anders en iets minder, terwijl dat niet klopt. Lijken moeten zonder kist in de grond, dat bespottelijke gedoe met kisten en zo, krankzinnige ijdele waanzinnige verwaande verrotte doodzieken bestaat de mensheid uit, sjeg






















































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten