vrijdag 8 december 2023

Bleikbaar hou ik van lelijke verwaande verwende verrotte doodse egoïstische kippekutkoppen zoals barbara van de griend die toch iets kotss kotss kotss iets heel bijzonders hebben, maar se is werkeluk te verrot voor woorden, zo erg dat se eT selluf niet meer ken sien, geleuf ik .... Goh, wat vond ik het geweldig om sean connery in zijn laatste james bond met kim basinger te zien (gek genoeg vind ik haar niet de knapste, ik vind zelfs barbara NU NOG knapper dan kim basinger, nee, dat kan tog eg nie wahr sein , hij, maarten t hart, wim de bie en kees van kooten, youp, hans teeuwen, willem frederik hermans, suske en wiske, lucky luke, asterix, kuifje en heel veel strips, zo vergeet ik de belangrijkste marten toonder en phiny dick, rare naam phiny piemel, maar goed tom poes, ollie b. bommel, kappie, panda en zoveel meer moois, ik vond die van phiny dick stiekem zelfs leuker dan die van marten toonder, wat een gemis moet dat zijn geweest, toen zij stierf, voor Marten, Stingk, misschien toch ook vanwege het zo desperateley willen maken arnold schwarzenegger maar veel betere toch in mijn ogen zoals paul verhoeven en stanley kubrick en vooral steven spielberg die moby dick vertaalde naar jaws, te griezelig voor mij, teveel slapeloze nachten en me zelfs in het zwembad niet veilig meer voelen als je die film als 11 jarige gevoelige net ontluikende leeftijd ziet, david, eline en stijn gingen qua griezelfilms veel en veel en veel verder, bijna kotsen wat er daarna aan griezelfilms gemaakt is si ...... bij alien diezelfde schok en weer moeilijk slapen door een zo duidelijk fictieve film, maar dat een regisseur zo duidelijk zijn demonen super griezelig en angst aanjagend in beeld ken brenge, huh, .........

 

Al die bnb's (en cruise schepen geheel) en hotels voor de helft beschikbaar maken voor daklozen en vluchtelingen, betaald door de rijksoverheid aan de eige naars van die bnb (geldwolven ? of redders van begripvolle tegemoet komende menselijkheid in samenwerking met de overheid ..... vluchtelingen en daklozen kunnen mee werken binnen hotels, vakantieparken en cruise schepen om deze mooi (onderhoud) en schoon te houden en de logistiek verzorgen van voeding en koken voor 1000den. 


Goh. ik heb echt nou weet ik niet meer wat ik segge gingk maar eT was van groot werelds belangk : Aha, dafür waere ich sau nummer vier, weil ich Sie blasend vorgestellt habe sagte oder verschreibte manoootje verschreibertje zum goddess of death, rest in peace and verpiss dich, Asska Joanna Schuhholz King A, Empress of, oh do sod off, i've had enough of thies nothiengkness .......... 

Oei, ik ben wel erg tevreden met mezelf, terwijl intussen een kabinet wilders omtzigt geformeerd wordt waarvoor ik meermaals een waarschuwende vinger in de lucht gepriemd heb, maar steevast dacht men dat het om een ijskoude corona mezican bier ging, waar se eigeluk ook geleik in hebbe


In een normale samenlevingk zou een afdeling personeel en organisatie of human resources managementss (ik kots van al die woorden) overbodig moeten zijn, in een sociaal solidaire licht anarchistische (of bijna geheel, ãïTeT met de 2000 tot 4000 verstandigsten op de wereld of so, via het stemgerechtigde volk gaat het tot nu toe ook altijd mis, van hitler tot poetin en toch vvd_cda_omtzigt_bbb_pvv , de mensonterende oneindige lege holle bezitterige hebberige bange stupiditeit........ , vrije gelijkwaardige samenlevingk 


........ "Wat enigjes !" by gans Wammes Waggel, de gans die Marten Toonder wilde zijn, ik ook well ................


 Je hand zal er maar bijna af gebeten worden door een zwarte bruine beer, op bezoek in een natuurpark in mid west aan de kust Italië, op weg naar die witte schattige huisjes met zwart rond taps toelopend dak, in Puglia, zoals mijn goede vader overkwam, omdat mijn moeder het raampje van de renault 12 open had laten staan en ik achterin op de achterbank naast haar gezeten opeens die klauwen van die beer om haar hoofd zag waar het bloed uit liep, mijn vader de klauwen van die beer verwijderen en ik zag het allemaal gebeuren --->  die beer beet in een flits supersnel in de linker pols van mijn vader, het was dat Harry Bosch die beer een welgemikte stomp op zijn neus gaf, anders had die beer misschien echt zijn linkerhand eraf gerukt, nu op 7 plekken botten gebroken en een half jaar revalideren of zo met hand continu in het gips, hij lijkt er nu geen last meer van te hebben, in 1975 is dat gebeurd, en ik maar gillen in die renault 12 achterin naast me ma, al dat bloed en mijn pa die echt de heftigste pijn ooit leed gezien bij een mens door die beet van die bruine beer ....... 


........ en dan aan de klap denken die de moeder van Barbara en Margreet van de Griend kreeg door een mechanisch gebrek, dat je zo hard geramd wordt door zo'n vw busje in 1977~1978 dat je daarna in een rolstoel moet en toch nooit meer de oude bent, wat erg



Edin Kazamarov managed to convince me that this is the best (heavy metal punk) song(e) ever,

Stingk  


https://www.youtube.com/watch?v=EBJkb5wrw-Q


In Darkness Let Me Dwell

In darkness let me dwell; the ground shall sorrow be,
The roof despair, to bar all cheerful light from me;
The walls of marble black, that moist'ned still shall weep;
My music, hellish jarring sounds, to banish friendly sleep.
Thus, wedded to my woes, and bedded in my tomb,
O let me dying live, till death doth come, till death doth come.
In darkness let me dwell
Vertaling bekijken
Songwriters: Gordon Sumner, Traditional, Edin Karamazov. Alleen voor niet-commerciële doeleinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten