donderdag 21 december 2023

O, even when the darkest (Drakesteyn tiept apple auto correctie ?) clouds are in the sky, you mustn’t cry and you mustn’t sigh (Singh maakt auto correctie apple ervan, ik haat auto correctie en leer ervan dat ik haat moet omzetten in liefde), spread a little happiness as you go by(e)

 

HET VARKEN VAN DRAKENSTEYN 

.. wat haat ik die stinkende smerige schijtweive toch, zo sein se : mijn enige bestaansrecht, regeltjes hoe het hoort (heurt, hurts) in me duffe domme ijdele verwaande verrotte doodskop .. 


waarom dan van sigh singh gemaakt wordt, singh betekent lion, ik heb lady strepy of een leeuw nooit zien of horen zuchten, ik doe dat wel veel vanwege het reeds bekende verhaal, zoals hieronder (te) vaak herhaald, maar ja, tot de varkenskipeendekutkop dringt niets door 



ook niet tot deze verwaande verrotte varkenshol : 

daar of hier woont dat ijdele verwende vet gemeste egoïstische egocentrische moralistische nuffige zwijnereetje beatriks, waarom auto correctie van darkest drakesteyn maakt is zo wel duidelijk 




See myself for a change reflected in the eye of a dead man on the beach, i'm alive and dead. 

Ha, toen ik 1990-1991 bij american express werkte bestond er al een soort internet whatsapp tussen amex vestigingen en toen stuurde een braziliaan (tijdens mijn night shift, hoge kredieten beoordelen voor een ferrari of een rolex horloge, dan wel belgische politici en bedrijfs "hotemeTOTEN" die 20.000 eur met 10 vrienden in een sex club uit gaven) mij het bericht : come to brasil, you can lie on a bitch ! sorry, on a beach 

denkend aan de laffe uitvoerende beulen in concentratiekampen en nederlandse ambte naren die in hol land alle joden op transport zetten naar werk kampen, het enige excuus voor deze krengen van de dood, wir haben es nicht gewusst, marjolein sonnema, wieke tas, rudi en minstens 2000 ambtenaren weten het en zien het gebeuren en doen niks, of, erger nog, werken (in opdracht ! 1933-1945 does not ring a bell for these shit pigs) mee aan destructie en vernieling van het goede, het betere, het beste, vermoorden arthur gotlieb, ontslaan goede eerlijke jongens, zo zijn ze, de waardeloze geestloze liefdeloze stinkend smerige kutten, ja, hij beledigt ons .... terecht met je nuffige moralistische ijdele laffe bange valse verwaande verrotte doodse schijt smoeltje




Rondje van de zaak, riep de (vr)olijke Haagse buschauffeur, terwijl hij twee keer een rondje reed bij plein 1813 in 1992, toen kon dat nog, vlakbij die lullige met Klaas de Vries nog enigszins goede VNG, vereniging nederlandse gemeenten) vanaf deetman, annemarie kotss kotss diarree jorritsma (STUPIDE DAT DAT LEGE HOLLE VERWAANDE VERWENDE DOMME WEIF IS !) en ralph pans achter uit gehold, alleen maar stilstand en verstarring ? Er zaten ook wel goede mensen, toen in 1991-1993, maar te weinig, je zag het fout gaan en ik heb menigmaal de waarschuwende vinger in de lucht gepriemd en toen mocht ik naar de gemeente Monster, waar ik relatief gelukkig onnozel was, 1993-1996 en david, eline en stijn zijn er indirect geboren, maar dat pleit niet voor Monster (in het echt in den haag geboren, i was born in a system that doesn't give a damn about life and love). 

I was born in a system that doesn't give a fuck
About you nor me nor the life
Don't be a victim of things I do to survive;


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten