dinsdag 19 december 2023

Heen, ik had met barbara grien ook nooit aan sex gedacht, terug toen het gebeurde was het de lekkerste eerste keer ooit en de 8 keer daarna ook en toen eeuwige kut herhaling en Astrid bleef verrassen, barbie 0,2 op 10, Astrid 9,8 , ãïTëT maakte er 8,8 van en ãïTëT heeft altijd meer gelijk dan ik , en de eerste 9 keer met barbara waren 8,8, ãïTëT maakte van mijn 9,8 (zonet WEER) een 8,8 .. Hee, sonet naar de yoga les, te laat, balen, maar ik trok me regenbroek en poncho aan en bij die regenbroek zit elastiek en daardoor waren mijn eerste 10-20 pedaalslagen veel krachtiger ! Als je een permanent elastiek uit vindt, dan ben je alweer een stapje dichter bij een vorm van (zelfs mense lijk) perpetuum mobile, we komen er niet ook al sein we dr al, we komen er wel al sein we dr niet en de jonges van Tromp en Piet Hein, ja, die kreige se lekker niet klein, weg met de sorge en weg met eT verdiet , we koome er wel, ook al sein we dr niet ….. Wat lijkt de pond op de euro ! Ik heb me laten misleiden in zo’n geweldige kringloopwinkel van Den Haag, een derde van de winkels zou wat mij betreft kringloopwinkels moeten zijn, maar de pond is niet van de euro te onderscheiden, behalve als je die in je hand ligt of zit, zou dat expres gedaan zijn, vanwege mogelijke toekomstige pariteit, net zoals die griezel van Argentinië wil met de dollar, tegelijkertijd een naar vrijheid strevende, gelijkwaardige, sociaal solidaire dierinclusiefmensplaneet vriendelijke wereld met 1 wereldmunt en een ãïTëT regering is het beste

 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten