vrijdag 15 december 2023

In dit blog interviews, tips🕵️‍♀️, inspirerende verhalen en meer zoals : Veel tv, films en politie berichten (het geeft 1 miljoen beveiligers, bewakers, politie en controleurs weer een zielige reden van bestaan en een stabiel inkomentje, daar doen deze rechtse varkentjes het voor, bang maken) maken domme stupide bange laffe kutkippen wel bang, zie die gore smerige stront krrrrengen bij het openbare gesloten kut hysterie mini sterie ...... angst, de slechtste raadgever waardoor meer dan 66% van die smerige schijtweive als kutkip barbara van de griend en net zo hebberige bezitterige stupide oranje zwijnereet beatriks van oranje na ss au zich laten leiden ........ lijden voor de mensheid, deze smerigste schijtkrenge ...... Het moet bijzonder zijn als je als jason bourne (matt damon) de vaardigheid hebt om 4 man (vrouw) in 1 keer of binnen 2 minuten uit te schakelen, indien noodzakelijk, ik vraag me af of zulke mensen echt bestaan, ik denk van wel, ik ben twee beveiligers tegen gekomen (1 bij het ministerie van ocw) die ik herkende of aanvoelde als top vechters

 

brrrrrrr, elke keer als ik aan Iryna Ukraina denk, dan i go beserk, dat zo'n onwaarschijnlijk knappe ruwe rauwe diamant parel godin slavic deity bestaat, haar stem en hoe ze praat en hoe ze yoga les geeft en haar lach en alles en niets, wat zou ik daar oneindig verliefd op worden en zijn, zoals ze beweegt, eruit ziet en doet, wat ben ik dolblij dat ik haar 5 uur heb mogen mee maken, the goddess, not aphrodite, butt, THE goddess

 1 week met haar en that she needs to move on as she is light years ahead, fine with me, i’d be delighted, to be one week in the vicinity of a woman more beautiful and powerful than Marilyn monroe, Sophia loren, Sharon stone, Margot Robbie when they were on their best and all beauty and indian native power combined, i would absolutely love that …… Mark Ouwerkerk wees mij erop dat ik eerst ook zo idolaat was van klaske en barbara en dat was een goede relativering ……. en toch weet ik nu zeker dat ik nooit een knappere, stoerdere, krachtiger, mooiere, interessant hekserige dame, godin, ga tegen komen. Mark wees me er ook terecht op dat je zo denkend nooit een relatie krijgt ....

.... ik blijf appreciëren dat ik dat gore smerige laffe schijnheilige hebberige bezitterige bange valse verwaande verrotte doodse schijtweif barbie van de griend met die weg rottende huichelbek en beatriks oranje schweine arschkopf schriftelijk tegen die egoïstische lelijke rrrrrrotte REETkutkippekopf~aars zal blijven rammen, tot ik sterf, tot mijn dood (nee, haat en woede leveren niks op, je gaat er sneller door dood, ik voel me er 5 minuten erg prettig door, mijn kleinzielige egoooooooooooo .. i really appreciate that ) 

.... en toch appreciëer ik het van mezelf dat ik open sta voor een mooie liefdesrelatie die ik zou appreciëren, waar ik die liefdesrelatie met Astrid ook al zeer appreciëe(e)rde, 2011-2019 waren jaren van appreciatie, en ook als het niet gebeurt, een liefdesrelatie, ondanks bovenstaande woorden apprecieer ik eT dat ik vaak erg gelukkig ben en 24 november 2017 tot juli 2020 (gevangenis van die smerigste schijtkrengen in) appreciëer ik buitengewoon als 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven en ik appreciëer de stijgende lijn sinds november~december 2022, ik appreciëer vooral de tijd sinds april~mei 2023 nu ook als de gelukkigste periode in mijn leven (met soms wel kortstondige diepe dalen van ongeluk en teleurstelling, zoals hieronder verwoord) 

Appreciëren foute ijdele verwaande verrotte doodse vrouwen als melania trump een moordenaar .. bovendien laf, het niet zelf doen, maar laten doen, wat is het toch een goor smerig mammonkanker zwijn, der donald vlad al saud netanyahu kim poetin trump, oneindig kots en diarree met de zwarte pest erin op die totaal verrotte kutkop

https://youp.nl/columns/vragenvuurtje

Aan de dame of heer die dit voor Lady Strepy Anubis Yin Yang gekocht heeft, dankuwel, ik heb dit niet besteld of betaald











































Dit is de docent of "leermeester" (klinkt wat zwaar) van M.C. Escher, het onderstaande (de eerste hieronder) is van dezelfde S. Jessurun de Mesquita 







Net een vrouwelijke Gerard van het Reve 










Uitleg volgt verderop, het gaat erom dat Nicole Ross, Amerikaanse die qua rauwe ruwe schoonheid, mooiheid, kracht en zo voorts enorm aan Iryna Ukraine en asska Schuhholz doet denken op nummer 3 staat, terwijl ik haar 2 weken geleden de laatste app stuurde, die ze nooit gelezen heeft omdat haar telefoonnummer niet in gebruik is en ik haar totaal 8 apps gestuurd heb en nooit een foto, merkwaardig toch ? En hieronder de lijst aan wie ik een foto wil sturen en Stijn en mijn moeder staan er niet op of bij. 

Wat ken mij dat nou schele, geleuter oofer se moeder en een sekere stijn








Geen opmerkingen:

Een reactie posten