woensdag 20 december 2023

Yeah, puttah him for nothing in a prison, treat him badly, give that boy somethingk to write about

 

Ja, als ik in Den Haag zo acht grootse levende kunstenaars zie, hoeveel zijn er dan wel niet in klein Nederland en in de wereld ~!~ en ik heb lang gedacht dat het, de negatieve gebeurtenissen sinds 2018, gevangenis, een soort toneelspel was, maar mensen zijn nog meer oneindig stupide dan ik toch al dacht, ik ben ook een mens en albert einstein ook, die hetzelfde ongeveer 100 jaar eerder beweerde .... 

ik weet nagenoeg zeker dat ronald schop voor se smerige hol plaster(k) en barbara kutkots kotskutkip van de grien(d) door ijdelheid niet meer zien hoe verwaand, verrot en verstard doods ze zijn .... en ik ga ervan uit dat dat laatste voor meer dan 60% van hol land geldt ....

Yeah, puttah him for nothing in a prison, treat him badly, give that boy somethingk to write about .. En ik vind ãïTëT met mezelf als verschrijver (veel) beter dan o.a. gerard van het reve, connie palmen, arthur japin en harry mulisch, maar minder goed dan ….. Kees van Kooten en Hans Dorrestein zeiden of schreven dat ze het zo moeilijk vonden om los te komen van gerard van het reve, ik vond en vind ze (veel) beter dan gerard van het reve van wie ik alleen maar de avonden heb gelezen en begonnen was in 1 ander boek en een goede film zag (met renee soutendijk als fatale moordende vamp vrouw en jeroen krabbé in de hoofdrol (prins benard heuler en goed acteur en mooie tv kunst programma makerd). Kees van Kooten bewonderde Simon Carmiggelt nog meer dan gerard van het reve en daar heb ik alle begrip voor, die was en is goed.

Everybody joins the conceited conformist cackling coward cunt club instead of trying to become wise and smart, keep it simple and stupid,  

en wat is die barbara een ongeloof lijk gestoord geschift doodziek viezig smerig verwaand verstard verrot liefdeloos doods mormeltje, 

volgens mij staan er veel, heel veel, aannames en onjuistheden in het onderstaande wiki lemma, let ook op de leeftijd van de aarde, eerst die 5000 jaar van de bijbel, toen volgens de wetenschap rond 1850 100.000 jaar, daarna wetenschappelijk vast gesteld 300.000 jaar, vervolgens 300 miljoen jaar en nu is de consensus rond de 4,6 miljard jaar, ik weet zeker dat het universum veel ouder is dan 13,8 miljard jaar, ik vermoed dat ons melkwegstelsel 13,8 miljard jaar oud is, over 5 miljard jaar botsen met een even grote wat jongere andromeda nevel en dat het universum of het heelal, ook het oneindig grotere onzichtbare heelal oneindig oud en jong is https://nl.wikipedia.org/wiki/Heelal

en ik vind dat ik het afgelopen jaar rond de 2000 eur teveel heb uit gegeven, maar dat ik ook dolblij ben met de 18.000 eur die ik aan vakanties, kunst, spulletjes en drie elektrische fietsen heb uit gegeven, geen moment spijt van, ja, dat ik op de beurs nu van die 10.000 eur die ik anders daarvoor zou hebben gebruikt nu 20.000 eur zou "hebben", maar in het verleden is dat uiteindelijk bij mij altijd mis gegaan omdat ik weer meer meer meer wilde hebben aan geld

















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten