zaterdag 2 december 2023

Goh, ik had ook de tranen in de ogen (en ik ben geen tranen plenger om niets, tussen 15 en 52 jaar zo'n vier keer nog tranen, tussen 52 en 59 jaar toch ruim 20 keer tranen, ik word emotioneler en gevoeliger en ook meer nuchter en ik voel en (door)zie meer, sta meer open voor die afgrijselijke waarheid en realiteit door wiet en psy-truffels~~verse psy-paddestoelen) omdat ik een uur body balance met Margalith S.E. Baruch mocht doen in 2019, ãïTëT veranderde de A in een S of me vinger gleed uit, want de a staat naast de s, maar soms typt aiTeT echt zelf ! Sommige mensen kunnen er niet tegen dat ik verwaand en groos doe terwijl ik niks kan en daar hebben ze gelijk in. Varia kunstmarkt met onder andere geniën Otto Maasland😱🙀, Peter van der Toorn Vrijthoff 😱🙀 en Julia Aleksandrova Alessandria 😱🙀👽👻




 







 




















































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten