vrijdag 29 december 2023

Nou, kijkos hieros : i puttah onnah my ah blackah leatherha trousers aha with ropes andah sittaah onnah my harley davidson, off to aska, i dunno where Uryna Ukraina lives, oh, yeah, the hilton the hague ........ De dooie diender : spannende zaken voor een eikel ..

 

heeeeee ja ik hep nog geen orgasme gevoeld van ireyna ukraine hilton slavic deity supreme witch even higher than asska schuhholz en dat sjegt folleges mei alles ken ik je wel fertelle en geen orgasme mee gehad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😱😱😱🙀🙀

KENNIE SCHELIE 













DIE DIKKE BUIK KOMT DOOR ALLEMAAL SPULLEN IN ME LEREN JACK 😱








EN WEL DAT FANTASTIESTE ORGASME VAN STELLA MUNNINGHOFF 

OOOOOOOit 

ooooooooiT 

oooooooooooooooooooooooooooooooooooiT 


mettie sie silkie greenie shirtie hattie selfie heftigstie orgasmie 

everrie see ..... maarrie luisterrrrie ihiiii 


KENNIE SCHELIE 


Lady Strepy Ratchet AnuBie Yin Yangie l

 


Denk dat deze zwarte magica over twee weken terug gaat naar Stam en ik vind haar de leukste omdat ze expres scheef ging hangen, i adore her, en dan die zwarte cat met witte ogen en het paarsblauwe maanlicht ster gat, nu mijn favoriete, ze vindt het leuker bij Stasm, trekt meer bekijks en mensen dus gaat ze terug, ze wil daar door meer geliefd worden dan alleen ikkie prikkie en niet ikkie maarrie Strepy weetie sellefsie van poepie enie showie te makie, eerstie poepie binnenshuisie innie enie jarie 

Ratchie AnuBie 

eT wassie niettie eensie een poepie slechtsie plassie vannie Lady Strepy AnuBie Yin Yangie 😱😱🙀🙀 !!!!


of ik ga haar inruilen tegen bij betaling voor het vosje voor mezelf en de pinguïn voor die aardige vriendelijke mensen aan de zandvoortse laan metr die adellijke naam die veel contact hadden ~hebben met russische mensen ..... zoiets ...... mooi .... goh, ik vind haar zo mooi, gemaakt door Kim, Stam is een stichting voor mensen die verslaafd waren en ze vertellen me allemaal (4 mensen) dat cocaïne zulke vreselijke rotzooi is, hoewel, als je gebruikt je wel een enorme pep up krijgt van creativiteit en kracht, maar 4 mensen die ik waardeer vertellen me :  NOOIT cocaïne gebruiken, dus ik ga dat nooit gebruiken, zelfs niet 1 keer ...... vind dat er wel heel mooie kunst of mooie dingen gemaakt worden bij Stam en de sfeer is plezierig ...... wel zware verhalen van alles kwijt raken door cocaïne en dat wil ik echt niet en ik ben heel vaak zo dolgelukkig met mijn wiet en psy~truffels en psy~verse paddestoelen en dat zijn toch echt soft drugs, ik kan zo 1 week, 1 maand, 2 maanden zonder, maar vind het in kleine doseringen leuker met  

Gisteren "uit" in Den Haag, vooral wat maf dansen, 1 dame viel me het meeste op, erg mooi gekleed, uitdagende blote rug .... en ijskoud, een ijspegel, niet alleen tegen mij, maar tegen iedereen ! En dan had je Nicole Ross eens moeten zien, die de lekkerste a cup borsten af en toe liet zien en prachtige billen met weinig verhullende kleren .....  van die dingen ...... van die dingen ....... hè hè, ik heb eindelijk niets meer te zeggen, behalve dat ik gisteren zulke schaterbuien had over dit blog vooral, ik proestte het continu uit, terwijl Oekraïne onder vuur ligt van dat kreng, blijft een akelig gevoel en onprettig, door zo'n kreng mag en kun je eigenlijk niet meer lachen, zo voelt het, beetje schateren, terwijl er bij buren bommen gegooid worden...

O ja, die lach buien startten toen een Finse erg mooie en bijzonder yoga docente, die me vorige week via yoga nidra al een heel andere wereld van bijna slapen en wegdromen in getrokken had door haar stem en xylofoon (bij yoga nidra lig je zo comfortabel mogelijk en luister ja naar de stem en de geluiden van de yoga docente, het is een soort meditatie ~ trance en 3 docentes waren een wonder vind ik, qua andere wereld laten zien) en nu was het eerst een half uur "gewone" yoga, mooie (in dit geval langzame lome) bewegingen maken en daarna yoga nidra, en toen zei ze, now we are going to move into your secret garden en toen weer allemaal geluiden, xylofoon en belletjes en toen kreeg ik zulke schaterbuien, ik kreeg echt de slappe lach, dus lag ik daar te proesten en te hoesten tussen 14 mensen, best irritant voor ze, maar mijn secret garden is dus schateren en lachen, het kan slechter, zelfs over de dood moest ik zo lachen, ik kwam niet meer bij ..... 

.... en na 10 minuten zei ze, nu uit de secret garden en toen kreeg ik wel een schokje, bij mijn dood is het echt helemaal compleet voorbij, ik weet het 99% zeker, er is echt helemaal niets, ik schrijf voor de vorm 99%, maar ik weet 100% zeker dat dood morsdood is, ja, ik zal altijd aspecten of gedrag van mijn vader en moeder in me hebben en de verhalen van vrienden en kennissen onthou ik ..... en bijvoorbeeld mijn kinderen zullen me onthouden tot zij dood zijn, maar de dood is helemaal weg, er is helemaal niks 

.. aan hemel of hel of hiernamaals, er is voor mij 100% zeker geen hiervoormaals of hiernamaals, dood is dood, morsdood en al dat geleuter van de bijbel of andere religies is zwaarwichtig bombastisch kinderachtig ouwe lijk geklets, soms vind je wat mooie uitspraken zoals alles is ijdelheid in de bijbel of alles is vergankelijk bij buddha, ik vind religie niet goed, het is een gevangenis van de geest die hier maximaal 130 jaar op aarde is, in mijn geval maximaal 95 jaar en dat is al iets te positief, omdat ik sinds 6 jaar van die woede buien heb en daar krijg je heel snel een hart aanval van of problemen met je hersenen, hoewel ik nu, ook dankzij alle yoga (en sport) docenten het gevoel heb dat ik "boven" of "onder" zo'n donald duck snaterende woedebui of boosheid sta, dus ik heb ze wel, boosheid buien, maar ik bezie ze als wolken die komen en voorbij gaan, nu nog iets minder woede en boosheid en dan vind ik het prima en zou ik redelijk gelukkig 95 jaar kunnen worden, alleen heeft planeet aarde het zo moeilijk met de mens en ziet het er al vanaf 2036 niet goed uit voor het behoud van het leven op planeet aarde, we verbranden de planeet en eroderen de bodem ....... 



















NEE, IK HOU ZE TOCH, DIE HEKS (HEBBERD, ik twijfel nog enigszins, als ze nog 1 maal een signaal geeft dat ze terug wil, dan toch wel)  .......  EN EQUI DIE WARM PRO, ALS JE ERVOOR GAAT STAAN EN HET BLAAST OP JE HALS, SCHOUDERS EN ZO VOORTS, 

HEER 

LIJK  !!  ...... INFRAROOD VERWARMING, geen panelen, maar de echte, IS BETER  












































Ik haat ze zo verschrikke lijk, dat valt niet meer om te zetten naar iets positiefs 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten