maandag 4 december 2023

Efferie body duck now ! Just doin' time, ik viel niet, totaal niet, op katrien duck, zwarte magica was mijn favoriet, ken ik je wel fertelle by mano kwakerduck ................................................................. Sowieso is de humor (levenssap) van de meeste vrouwen van een zeer zeer bedenkelijk niveau, uit die “humor” blijkt wat een akelige egoïstische leedvermaak mammonkanker pestkrrrrengen het zijn ….. en dan heb ik het NIET over Margalith Baruch, Aska Schuhholz, Maaike Vermeer, Nikki Kersten, Kirsten Bach Beekman of so, te lang geleden, de half egyptische dame met wie ik in 1992 1 avond doorbracht, wat heb ik geschaterd, zoals zij vertelde, die humor is vaak van een godinne niveau, barbara en margreet van de griend humor is kotssssss leedvermaak pest humor, lachen en eigenlijk continu janken om de voor de zoveelste keer GODVERRRRDOMME ! ~vloekende pa, pieter van de grien(d), omdat de auto of so eT weer es niet deed ..... En als marjolein sonnema wel humor denkt te hebben (heeft ze niet), dan is het graf humor, van iedereen stil na een grap van marjolein, omdat iedereen eigenlijk kotst van dat stomste domste gelovige bazige moralistische verwaande verrotte dode cda kakelkipweif, die ik eens zag smoezen met ronald plasterk, merkwaardig wereldje ben ik in verzeild geraakt.

 

Is men nou helemaal gek geworre ? (also sprach Eend Eline, "worre", ik "wor", jij "wor", jullie "worre") Call me Ishmael 


"Ik wist niet dat ik het in mij had," was een gevleugelde verwaande uitspraak van Olivier (Ollie) B. Bommel te R. ......  het vervelende is dat ik af en toe hetzelfde denk. 


Nu een kauw, ze waren met 2, 1 vloog weg, de ander poseren, daarna even met 6 tot ik met mijn iPhone camera kwam, vogels kan ik zelfs niet gelijkwaardig beoordelen, maar ik verschreef eerder dat ik het gelukkigst ben als ik zonder oordeel door het leven ken danse, en lady Strepy bleik ook veel oordelen te hebben en wil absoluut buiten niet vrijen (elkaar kopjes geefe) en een kalkoen en een roodborstje schijnen ook agressieve vogels te zijn, ik hoop nog eens een mooie foto van dat pimpelmeesje te maken ......

en de vleermuis, ekster en het pimpelmeesje die bij mij naar binnen vlogen vond ik heel mooi, in dat sprookje wil ik gaarne leven en een zwaan en reiger zien blijft toch wow en op de laan van poot zag ik eens een zwarte vogel met oranje snavel formaat en gestalt van een reiger, maar het was geen zwarte reiger, zo’n vogel had ik nog nooit ergens gezien, ook niet in een boek of so, ik zag nog twee mensen verbaasd naar deze vreemde vogel kijken

en in hurghada, Egypte, een soort pelikaan met grote buik van 1.80 meter, maar dat dier communiceerde en flirtte echt met mensen, zo’n vreemd gezicht, alsof ze uit een 1000 en 1 nacht sprookje kwam, ze “hoorde” bij het hotel, wat zou ik daar graag foto’s of een filmpje van hebben hebben hebben, bezit, bezeten van en door en voor bezit



Misschien ben ik ook wat bang voor sinterklaas en clowns omdat ze me door (zouden kunnen) hebben, een wat sukkelige huichelende kleine jongeuh of een clown die in elke "val" van die laffe valse smerige schijtweife trapt ....... en dan bovendien die veroordelende sinterklaas, hu, en die zogenaamd grappige pieten, ik mag die man niet zeg ik met toon hermans, behalve als jan van veldhoven hem speelt, sinterklaas that is, en als hij, jan, de clown uit hangt. Dan word ik ook vrolijk. 





















53 ringen at the moment, achangin' all the time, 27 on my left, 26 on my right 


















































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten