zaterdag 2 december 2023

hee ja, door Daniel Arends zag, hoorde of voelde ik eT, ik stuurde veel youtube filmpjes van Hans Teeuwen, Ronald Goedemond en Daniel Arends aan Barbara van de Grien(d ..... gier als in de aasetende vogel en varkenspoep) door, omdat ik nog nooit zo'n zure verbitterde huichelbek had meegemaakt en ik 1 keer een klingelend lachje van haar had gehoord vanwege mijn grap van Ronald Goedemond bij de eerste afspraak ------> sociale frictie, altijd sociale frictie bij mij, sprak erover met een vriend uit Brabant en die zei: gij zeit ne te strakke, bietje plezier maken met de jongens met voetbal, bietje over elkaars benen plassen bij het douchen na de wedstrijd ............ Nou, daar denken ze bij mij op de sportschool heeel anders over ! ......... toen klonk opeens zo'n klaterende lach uit dat ouwe krengerige zure slachtoffer bittere scharminkel, dat ik dacht, ik ga alle leukste filmpjes naar haar door zenden ............ en eerst nog bemused over Hans Teeuwen, maar al gauw zuchtend van verveling of omdat ze zo vreselijk dood was en alleen haar ademhaling eigenlijk nog een teken van leven was, ik heb dat lachje daarna nog 2 tot 4 keer gehoord, steeds minder klaterend, steeds minder vanuit haar diepste zelf komend.

 

Toen had ik een filmpje van Daniel Arends door gestuurd over een prins in een sprookje die op een gegeven moment jengelend plagerig hard roept : ZUURSTOK ROZE, ZOALS DE BINNENKANT VAN JE KUHUT ! toen reageerde ze moralistisch verwaand verbitterd doodziek. Dit vind ik NIET leuk, VROUWONVRIENDELIJK ! zo reageerde ze woedend en zo oneindig zuur, dat ik dacht, heeeee, waar komt dit vandaan, en toen wist ik het, zij is het goorste smerigste verwaandste verrotste doodste kreng van hol land, die zelfs een ex "geliefde" ....... barbie grienie (barbara van de gier griend dus), de lege holle domste stomste verwaande verwende dode neukpop, weet totaal niet wat liefde is, zelfs niet naar of voor haar kinderen, alleen voor jessica meent ze liefde te voelen, haar lievelingetje, nog verwaander verrotter doodziek in die domme varkenskop dan barbie gier in dr rottende lelijke kutkippekop .... omdat hij "hee mickey" tegen haar hondje, de bijtende doodneverveuze geschifte (en uiteindelijk ook wel leuke maar zeer verknipte) chihuahua zei en jessica dat maar niets vond met die bekakte zwijneneus in de lucht, toen besloot ze me vanwege helemaal niks en de waarheid over haar op mijn blog, om me op grond van haar posisie als REETheer, raadsheer noemde deze kut zichzelf trots, ieder ander zou zichzelf raadsvrouw noemen, dat betekent hoge rechter bij de centrale raad van beroep en college van beroep voor het bedrijfsleven~de DOOD, maar slecht, met roddels, gehuichel en leugens werkte ze me 9 maanden de gevangenis in en dat neem ik dit lelijkste kreng zeer kwalijk


............. en ben ik elke dag extra gelukkig dat ik haar, die smerigste goorste moralistische verwaande verrotte dode humorloze liefdeloze mammonkankerkrrrrrengen van de rechter lijke vrouwe lijke macht ........ er zat ook zo'n verwaand belasting recht kreng dabei ........ en een redelijk vriendelijke ex collega van de nederlandse mededingingsautoriteit (nu acm) die me voor de eerste keer veroordeelde tot 1 weekeinde in die isolatie politiecel en 5 dagen gevangenis Zaandam, het werden meer dan 9 maanden gevangenis en 1 jaar somberheid daarover, de mogelijk nog goordere of minstens even smerige weive bij het openbare gesloten kut mini hysterie (OM) en de smerigste goorste nurse Ratched (one flew over the cuckoo's nest) krengen van FIVOOR besloten kut vennootschap, 90% van die smerige schijtweive verdient zeker 9 maanden tot 2 jaar gevangenis, dat laatste, 2 jaar gevangenis, zeker voor martha neeter braaksma, zogenaamd psychiater maar in feite het verwaandste verrotste doodste kreng, en die stomste gênant domste psychologe met die holle lege achter lijke varkenskutkop van fivoor en een stel smerige laffe valse zwijnen van de politie, kotsen van die zelfingenomen zichzelf heel wat vindende varkenshaantjes zoals danny van mariahoeve, 2 jaar in een gevangenis in Irak, waar hij of beter het varkenkipgeval, twee jaar de plee schoon moet maken als enige uitje, de verdiende straf voor dit lafste valste smerigste crapuul ...  en het heeft me wel veel inzicht gegeven hoe het matriarchale kreng in holland de macht denkt te hebben of daadwerkelijk heeft, beatriks hebberige bezitterige oranje schweine arsch na ss au, edith mammonkanker dsm tabakindustrie krrrrrreng, crimi neelie smit kroes en staatsraad cda bazige kreng gelukkig overleden leyten, GAT VER DAMME !, en ander weinig fraai vrouwe LIJK gespuis zoals ellendige marjolein gore gesloten bazige cda kut sonnema en de laffe, bange, moralistische, nuffige verwaande verwende dode wieke tas  











Sportsmail looks back at the golden era when giants of the game like Pele, Franz Beckenbauer, Carlos Alberto and Johan Neeskens gave the Cosmos a unique showbiz style. "They" call Johan Cruijff Johan Neeskens ! En dat Franz Beckenbauer en Johan Cruijff bewonderend naar Carlos Alberto kijken en niet naar Pele ??????? En is dat echt Carlos Alberto en wie is dat dan ????


Marcellus Senstius werd door zes politievarkenshonden in Breda volledig in elkaar getrapt, omdat hij zich durfde te verzetten tegen die zogenaamde autoriteit, net zoals David dat deed, van heeee, wie denk je wel niet dat je bent, mij zo naar de grond duwen, als iemand op de straat dat zo met mij zou doen, dan geef ik zo iemand een klap terug, David werd daarvoor veroordeeld door weer zo'n laf goor smerig wijf van de vrouwe lijke (straf) rechter lijke macht, de lafste valste krengen, dat had Marcellus ook gedaan en toen werd hij door die agent en vijf collega's compleet in elkaar geslagen, a story now told by triple o eight 0008, secret agent on his own service, verschrijver

Geen opmerkingen:

Een reactie posten