dinsdag 26 december 2023

Vot i vould like for 2024 is world peace, declare (non possessive) love (on each other), not war, planet earth with freedom, equality while every one is (allowed to be) unique and social solidarity, every one deserves a basic income of 2000 EUR and a maximum of 8000 EUR pro month, and wind turbines on transport and an animal ~ including human animals, we are equal and unique ~ and planet earth friendly world, NO OIL, NO COAL, NO GAS, NO WEAPON INDUSTRY, PROHIBITED TO PRODUCE WEAPONS, NO MASS PRODUCTION AND CONSUMPTION and a date with Iryna Ukraine and perhaps, why notteuh, a relationship, OR with another woman i like to love who loves love and a laugh and a smile a day, or two

 moet ik nou toch nog een keer naar caesar sport, mauritskade den haag, om haar telefoon nummer te vragen en~of mijn telefoon nummer achter te laten ? Ik denk niet dat dat werkt of helpt, vermoed zelfs dat Iryna Ukraine heeft gevraagd om mijn verwijdering daar, maar dat weet ik helemaal niet zeker, en toch .. was het goed om een droom goddess te zien en meer .. sindsdien heb ik 8 prachtige dames gezien en Victoria van Groszek blijft ook schitterend (maar zij wil zeker niet met mij, ook al kan ze om me lachen, net zoals Iryna Ukraine) ..

by triple 0 8, 0008 , volgens mij had 007 nooit problemen met dames, o ja, ze stierven allemaal, gingen vroeg tijdig dood, dus had hij korte relaties, nou, dat staat mij niet aan, maar een week met Iryna Ukraine, of een maand, of een jaar, of jaren, dat lijkt mij het mooiste, dat dan weer wel .. en telkens een maand of drie een relatie met de hieronder positief genoemden is een voor mij te onrustige droom 

KEN ME NIKS SCHELE 

ja, verscheitert, kennie schelie 


Dat er nog archeologen serieus op zoek zijn naar een ark van noach, dan ben je geen archeoloog, dan ben je dom en stupide, Maarten 't Hart ging onder andere door die ark van noach twijfelen aan de bijbel, meer dan een miljoen dieren in een ark van noach in 40 dagen tijd inladen in een ark die dan minstens 5000 meter bij 500 meter en 300 meter hoog moet zijn en eigenlijk 1000 keer groter, plus een pratende ezel bileam en zo voorts, en zo voorts, lees wie god verlaat heeft niets te vrezen en de bril van god of so, maar mensen willen niets lezen wat dat naïeve kinderlijke achter lijke geloof aan tast, te stupide, te bang, te laf, te onzeker 

Planeet aarde is een soort ark van noach in het universum, hoewel ik er steeds meer van overtuigd raak dat de zon een andere vorm van leven kent dan die "wij", de mensheid voor mogelijk houden, de zonnevlieg (zie verderop op dit blog, toch al veel te veel herhaling)..... en ik vermoed dat Jupiter ook een planeet eigen soort soul ~ziel ~ heeft .. en de maan laat aan de mens de dood zien ..... en misschien zelfs dat niet helemaal .. plus dat het voor de mens momenteel op houdt vanaf 2036 .. 2057 .. 2525 gaat de mens in de huidige vorm zo goed als gegarandeerd niet mee maken .. over 5 miljard jaar is het ook gegarandeerd over voor of tegen "ark van noach" planeet aarde ..


And the comparatively low gravity of Mars won’t help you clear them. 

Waarom hebben mars en de maan minder zwaartekracht dan de aarde ? Omdat ze kleiner en lichter zijn. Hoe kan het dan dat de aarde in 1 maand om de maan draait ? De maan draait net zo goed om de aarde, ze draaien om elkaar ...... de zon draait niet om de aarde, wel om een zwart gat in meer dan 220 miljoen jaar, jaja, als je het nieuws leest over prince charles en de scheiding van meghan markle op yahoo, 

hoe vreselijk (stupide, leeg, hol en dom) is dat alles, die alles overheersende stupiditeit van de mammon hebberige bezitterige lege holle varkens ~ kippen ~ ratten ~ honden ~ eenden ~ apen mensheid IJDELTUITEN in beeld gebracht












Geen opmerkingen:

Een reactie posten