zaterdag 9 december 2023

Nee, met of na Iryna Ukraina Oekraïne ga ik nooit meer een ultiemere krachtigere mooiere stoerdere female goddess tegen komen, maar dat dacht ik ook (soms pas later) bij Nicole Ross, Stella munningpffffffff, Regina van Vliet en zo voorts en dat klinkt dan weer zo onbeleefd want godver de godver de godver wat zit er in Iryna Oekraine een powerrrr en een kracht van de hele wereld, van de mooie en de de slechte heksen, van superwoman and downerwoman to mole maar misschien overdrijf ik, maar voor mijn gevoel was dat echt zo tjeeee zis

 

en toch had ze misschien een keer met me kunnen afspreken en zeggen, ik ben 36, misschien zelfs 31 of 41 jaar 🙀 en ik voel verder niets voor jou en daarmee geen partij voor jou, nou ja, ik moest daar weg na 5 uur sport met haar, ze moest om me lachen, maar een spontane kus werd ze wel erg koud van, terwijl het helemaal niet opdringerig of wat dan ook was, een oppervlakkige kus van when i kiss the teacher, ja, me altijd maar als een boeman behandelen, stelletje, ik ben een aardige naïeve vriendelijke jongen, die solo gelukkig is en die het afgelopen jaar opeens zeker 10 schitterende dames ontmoet heeft, dat staat verderop beschreve

KENNIE SCHELIE 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten