woensdag 20 december 2023

Vind dat ik een zwaarder, moeilijker en intenser leven sinds 24 november 2017 heb, zowel door mijn eigen stupiditeit als het naïef doorzetten van iets wat ik niet begrijp en het isoleren, verbannen en verstoten worden en vergeleken bij de schroeder ophaal dienst werken is dit leven gemakkelijk, vergeleken vluchtelingen die eigenlijk niets (meer) hebben is dit een zeer luxe bestaan, waar ik me soms voor schaam, zo bij de 20% meest luxe levende mensen te mogen leven in de top 30 meest vrije landen van de wereld

 

ik word zo misselijk en somber van onderstaande negatief genoemde mensen en gebeurtenissen, alles naar 90-99% waarheid verschreven, mijn waarheid, dat wel, en mijn interpretatie van feiten, maar ben sinds november 2022 toch steeds vrolijker, gelukkiger, fysiek en volgens mij zelfs mentaal (mijn kinderen en sommige mensen spreken dat tegen, ik vind van wel) ook veel sterker, van minder dan 59% in november 2017 naar een 73% tot voor mijn gevoel 79% nu, ja, ook al naïef autistisch kinderachtig met die percentages, so what, het is allemaal zo niks, die rond de maximaal 100 jaar leven op een aarde en in de buurt van de zon die zo'n 10 miljard jaar mee gaat, de zon langer, maar die zwelt gigantisch op tot ongeveer de aarde over 5 miljard jaar, om dan zeer te krimpen ..... zou de zon 20 miljard jaar "mee gaan" ? Of langer ...... als kleine witte dan wel rode dwerg (geloof dat onze zon nu al witte dwerg genoemd wordt)

https://www.yahoo.com/news/hubble-space-telescope-zooms-member-153001035.html


...... en er zijn rode dwergen of andere sterren gesignaleerd die veel en veel langer "mee zouden gaan", in ieder geval veel langer dan 20 miljard jaar, hoe ken dat dan ....... en hoe oud zou het voor ons zichtbare universum, heelal zijn, 14 miljard jaar ? Dat geloof je toch zelf niet ? Ons melkwegstelsel is misschien 14 miljard jaar oud, maar het universum is oneindig oud ....en jong ? steeds vernieuwend ? Er wordt toch nog steeds gedacht dat ons melkwegstelsel het centrum is van waaruit het universum expandeert, maar ik betwijfel dat zeer .....

pf, so feele fraage waar ik het antwoord niet op weet ken ik je wel fertelle .... volgens Jan van Veldhoven moet ik niet alles willen begrijpen, ik weet zo al dat ik veel meer niet begrijp dan ik wel begrijp en toch denk ik dat mogelijk voor bijna alles een verklaring te vinden valt, hoewel ik wel sinds 24 november 2017 (veel) meer onverklaarbare gebeurtenissen, zaken en dingen mee maak 

Het is dus de zwaartekracht van de zon, die ervoor zorgt dat daar 8 planeten en veel manen en dwerg planeten omheen cirkelen en de zwaartekracht van het zwarte gat in het centrum van ons melkwegstelsel, sagittarius A, die ervoor zorgt dat de zon in meer dan 200 miljoen jaar daar omheen draait, vorige keer op deze plek liepen waar we nu zijn ten opzichte van het zwarte gat er nog dinosauriërs, maar die leefden veel en veel langer dan de mens op planeet aarde, de mens verbrandt de aarde very rapidly, 2057 komt er al een einde aan en dan is "de mens", whatever that is, er 60.000 tot wat meer dan 300.000 jaar er geweest, op planeet aarde

er zijn ook sterren die daar 100 miljoen jaar over doen en sterren die daar 400 miljoen jaar over doen, hoe kan het dan dat er asteroïden en zo zijn die niet onder invloed van de zwaartekracht van de zon zijn (zoals oumuamua of so), die dus door het zonnestelsel cruisen en niet rondjes om de zon draaien. 

En als de zon en de spiraalarmen sterren daar 200 miljoen jaar over doen, een rondje om het centrum van ons melkwegstelsel, dan beweegt de zon per saldo sneller om het centrum van ons melkwegstelsel met bijvoorbeeld de 4 lichtjaar die de dichtst bijzijnde ster, alpha proximus of centauri bij ons vandaan staat ? Ik begrijp zelf niet meer wat ik wil zeggen, dat een ronde om het zwarte gat sagittarius met meer lichtjaren dan 4, dat onze zon daar meer dan 200 miljoen jaar over doet, dat is best snel, dan gaat de zon niet met lichtsnelheid rond het zwarte gat, maar wel veel sneller dan een mens ooit door de ruimte zal kunnen vliegen ..... en ook dat is niet 100 % zeker, aiTeT zou eT kunnen, ook sneller dan lichtsnelheid 

 Alpha centauri en sirius of de tweede dichtst bijzijnde ster op 8 lichtjaar doen er net zoals de zon ook ruim 200 miljoen jaar over om rond het zwarte gat Sagittarius A te draaien  ....... now i am confused ......

..... pas in het nieuwe jaar ga ik weer vervelende teksten van nare domme mammonkanker regeltjes zijn regeltjes in me rottende kutkop mennekes of vrouwkes lezen, nu ten dele vakantie gevoel, wel sollicitaties, meteen alles vertellen in de brief, tot 9 maanden gevangenis aan toe, dat is wel eerlijk en als je dan aangenomen wordt, dan is het open en eerlijk, als ik op dit blog wijs, maar of ik dan een andere baan krijg ? ik zou het in de eerste 10 brieven niet vermelden en dan later, na 10 brieven zonder uitnodiging, het misschien wel proberen, als ik 1 maal als verschrijver solliciteer bij de rijksoverheid, dan is dat een lopend vuurtje en mogelijk is dat nu reeds het geval, volgens mij lezen veel meer mensen dit blog, ook gelet op de reacties van de mensen in den haag, dan mogelijk goed of slecht voor me is, 2 marrokanen met een mercedes, "hee, jij bent die van de paddestoelen !" en zo, vind ik ook heel leuk, ik ben ook maar een mens met een relatief klein ego, maar ik heb wel degelijk ook een ijdel (niet heel erg verwaand) ego 

Ellendig, een bijzondere unieke verschrijver zijn, met heel veel ander inzicht (dan gemiddeld), volgens mij ben ik niet arrogant, verwaand of pretentieus en toch (veel) teveel stank voor dank enerzijds, anderzijds de mooiste kunst zien, de meest bijzondere ervaringen en mensen tegen komen, ik leef veel meer en intenser sinds 24 november 2017, veel plezier in en op mijn werk gehad sinds die weer "vaste" aanstelling sinds november 2022, dank, en ik mocht onder andere Stella, Regina, Silk Green Shirt, Iryna Ukraine, Nicole, Misha, Anna, Margalith, Aska, Anke en alle andere zo'n 10 blog posts verderop genoemde dames, godinnen, ontmoeten, en veel bijzondere interessante intelligente ruimhartige aardige sympathieke mannen .... 

en Elena Rumania, 31 jaar, 2 minuten gesproken en de hand gegeven en 2 uur yoga mee gedaan denk ik ook relatief vaak aan, omdat ik haar ontmoette toen ik ook Iryna Ukraine ontmoette en zij toonde toch echt in haar ogen en lichaamstaal veel meer dan een gemiddelde belangstelling en ze zou toch (met Astrid maar geheel anders) de knapste dame zijn waarmee ik een relatie zou hebben (gehad), eigenlijk de knapste, ze was heel mooi, knap en zeer atletisch en 1 meter 76. Iryna Ukraine zeker 1 meter 80 en onsterfelijk knap voor mij, nee als ik dood ga, dan is ze sterfelijk knap voor mij en ik heb foto's van een oud geworden dame gezien die de hoofdrol in species speelde, zeer knappe dame toen, en die zag er toch echt niet knap meer uit, maar ja, ik ben nu 58 jaar, als ik nu een lange(re) relatie krijg, mijn langste relatie was 14 jaar, dan zou ik nog tot mijn 72ste kunnen genieten van Iryna of Elena, waar mag of kan ik daarvoor tekenen ? Zou ik dat meteen doen ? Nooit, eerst 2 uur kennis maken en ik ga geen relatie beginnen of vol houden met een dame die mij niet mag of die ik binnen 3-9 maanden niet mag ....

.... het is op gedrongen of af gedwongen en niet op gedwongen 

..... en hoe weet men dat oumuamua interstellair is ? waarnemingen, maar hoe kunnen ze oumuamua, een stenen sigaar van wat meer dan 100 meter maar kleiner dan 450 meter en maximaal 50 meter breed, dan gezien hebben voorbij de maan of mars ? Goede telescopen en zo ? Dan wordt de ruimte zeer goed in de gaten gehouden want een object van die grootte zie je volgens mij pas zeer laat, maar blijkbaar ziet men veel van de ruimte momenteel


https://nl.wikipedia.org/wiki/1I/%CA%BBOumuamua

Geen opmerkingen:

Een reactie posten