vrijdag 22 december 2023

Zie ministry Office offie lovie : Fuckie duckie elinie, Paco by Lady Strepy, the amazingk nOthingk f@ckerss fOckerss fickerss by ai.\

 "So, vakantie, weer van se RUKKESTEIN, RUKKEN MAAR, HOPLA, HOLALALALAAAAA, HOLA, HOLA, HOLA, HOLALALALALAHAAAAA, HOLEEEEE, HOSEEE, HOPSASASA, spuiten maarrrrrrr," zongen Pieter Kolb (15 jaar) en David cornelis Hoogeveen (14 jaar, nog geen natte droom gehad, die had hij met 14 en 10 maanden of so, soals hij me self fertelde, o, ja, gefeliciteerd sjei ik maar) dann, zomervakantie 2015, wat Annemieke met een moralistisch beteuterd nuffig surig opgetrokken mondje en wenkbraiuwen viezig keikend blubber eende varkens bekkie aan me vertelde, wat moet ik daar nu om lachen, toen was ik ook verontwaardigd ! Als annemieke lachte, dan hoorde je zeer goed haar varkens achter grond, marc allessie klonk als een wezel als hij lachte, de lach, of de afwezigheid daarvan, vertelt bijna alles over een (on)mens

She lives love, she loves l O ve , yah, allah zie animals do …. real love, free love, not possessive pig shit love, that is hate 

Zoals die ijdele verwaande verwende verrotte moralistische mammonkanker teven van de straf rechter lijke kutten onmacht, het openbare gesloten zure bittere kut hysterie mini sterie, de af grijs e lijk ste fivoor besloten kutste ven nooit schap 🤮🤮🤮☠️☠️☠️

















In darkness let me dwell, john dowland, edin karamazov & sting, 


https://www.youtube.com/watch?v=EBJkb5wrw-Q


Van die krengen die "scoren" met een veroordeling, dan juichend de armen in de lucht steken, hoera, hij gaat naar de gevangenis, weer een goede man opgesloten en krengen als edith mammonkreng schippers, oranje schweine arsch beatriksie en maksie cosi hebbie hebbie en melania trump vrij pleiten, 1 van "ons" KOTSS















Wat veel fouten, aannames en vooroordelen in het onderstaande artikel, Maarten 't Hart heeft in 1 column van 1 a4 aangetoond dat die big bang helemaal zo zeker niet is en in elk artikel wordt er vanuit gegaan dat er een big bang was, met Maarten 't Hart en de goede wetenschappers die hij aanhaalde en de bijbehorende theorie weet ik zo goed als zeker dat er geen big bang was, een theorie bedacht door een gelovige monnik en ook in het artikel lees ik heel veel geloof in een begin en een einde. 

Little bangs when galaxies collide, wanneer het melkwegstelsel en de andromeda nevel over 5 miljard jaar botsen (toevallig net wanneer de zon tot de aarde op zwelt en dan mogelijk een zwart gat wordt, dat gebeurt met sommige sterren, ze worden een zwart gat, in plaats van licht emissie .. ik denk dat dat een constante is, sterren die zwarte gaten met dark energy~matter worden) dan worden er 4 tot 16 nieuwe "melkweg" sterrenstelsels gevormd (dat verschijnsel is waargenomen) in een oneindig universum, want dat is de kletspraat, als het universum uit dijt (volgens mij zijn het zwaartekracht golven of dark matter~energy golven), waarbinnen dijt dat universum dan uit. 

Mensen kunnen de gedachte aan oneindigheid niet aan, dat gaat dat kleine walnoot breintje in die door de schedel afgesloten hersenpan te boven. Einstein zei het ook al, het universum is oneindig, dat kan ook niet anders, wat is er aan het einde van het universum ? Niks. Maar er kan niet niks zijn en het waarneembare universum is voor 96 procent "niks" of dark matter~energy (men schrijft dat dat het meeste vergelijkbaar is met een vacuüm), voor 3,6% gas en voor 0,399999999enz9 % sterren (ook brandend gas) en 0,000000enz1% gas planeten en 0,googol000001% planeten met een vaste grond of bodem zoals mercurius, de maan (toch eigenlijk ook een planeet, even groot als mercurius en de aarde draait in een maand om de maan, die in dezelfde maand tijd om zijn~haar as draait, een dag en nacht op de maan duurt een maand, ze draaien om elkaar de aarde en de maan en de aarde is niet "superieur", wel groter, maar of dat nou zoveel wil zeggen), venus, aarde en mars. 

Ik word toch zo moe en misselijk van die vreselijke mensheid (ik ben ook een mens), tot Regina Nemeth me omhelst, we elkaar omhelzen, ik ruim een uur yoga met haar, Marsha Broeke, Kitty Arambulo en anderen mag doen en ik een gezellige 2,5 uur met Jan van Veldhoven, de zus van Frans Erkelens, haar zoon Edwin Giltay en vrienden en kennissen beleef. 



E qui se ne frega 

En wie ken eT schele 

No one is not to pour into my door, for a thousand years or more, all made up, ain't got nowhere to go. 

https://www.yahoo.com/lifestyle/2-years-space-james-webb-163923015.html

 


What’s on men’s mind ? 

















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten