maandag 11 december 2023

Goh, wat zouden Wim en Hein genoten hebben van die scène dat de man van ines fotze kotze op me af kwam op de laan van meerdervoort, in mei of juni, waar ik net stoere klasse neger blanke Sonny tegen gekomen was (ex bokser en een hele hele goede, het is dat hij zoals hij zelf zegt te zacht is en geen killer) en dat die deutsche dikkige man van ines von zwei meter, zwei messer, jawohl, tegen mij begon te foeteren dat ik aan se auto sat en se frau misschien zelfs zou belagen, wat door mij meteen in alle toonaarden ontkend werd, behalfe dat ik se ruitewisser recht oofereind geset hatte, dat ik hem respecteerde en dat sein frau ines fotze kotze a cackling conceited coward cunt waere en toen froeg die deutscherd von jawohl zwei meter nog steeds bozig aan knappe Sonny die er licht geamuseerd bij stond, wer bist du denn ? na, ein freund, die ich gerade jetzt für zweite mahl diese jahr sagte, gesehen habe, die ik nu net toevallig voor de tweede keer dit jaar hier nu zie, zei ik nu licht verontwaardigd, hoe durft die dikke duitsert en toen froeg hij aan Sonny wat hij daar nu allemaal van vond, in goed nederlands moet ik segge en toen zei Sonny zeer waardig, ho, wacht eens even, ik weet totaal niet wat hier aan de hand is, vorige week zei Sonny tegen mij bij Saqib, naar waarheid, ja, als ik een mietje zou zijn, dan zou ik schoenen zoals die van jou dragen, erg knappe humor, kun je ook weer zien hoe bevooroordeeld stom ik ben

 

en dat voortuintje van die preutse moralistische bijna frigide sexueel een 2 min op 10 gore laffe bange katholieke kut cunt ines fotze kotze deed teveel aan auschwitz denken, god verdomme, smerige tyfus teef met je rotte roddel en wauwel bek , het is dat je zo'n sympathieke man hebt die in Mali hard gewerkt heeft als jurist om het daar beter te maken en wunderbare kindern hättest, jij bent de stinkend laffe bange kut riool , je verdient een stevige keiharde mep voor die arrogante verwaande deutsche kutkippekopf van je en een nog hardere trap voor je schijnheilige hypocriete schweine arsch, scheiss weib 

als ik dat bozig aan eline vertel, mei of juni van dit jaar, dan gaat ze huilen, ze voelt zich terecht aangesproken, de vrouw is ook de varkenskippeschijt blubber en binnenkort gestolde modder van de aarde, net zoals de man 




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten