dinsdag 19 december 2023

Larissa gabriëlse met een voor larissa onprettige moeder was en is een 8,8 (zelf geschreven) financieel, economisch, berekenend, knap, cool, intelligent, vamp, john de mol neukte haar als een beest, kennis gemaakt met rutger hauer en ik belandde zelfs met haar in bed, maar het lukte me niet omdat ik aan john de mol dacht (ze heeft het nooit expliciet verteld), qua literatuur en cultuur en kunst zo'n 2 of 4 op 10 voor de meerderheid van de leraren, ambtenaren, mensen die zelfs in hun jeugd in een museum kwamen en het meestal niet leuk vonden (nu vind ik dat wel leuk), maar thuis wel (strip)boeken lazen en de ouders wezen op natuur en verbeeldingskracht van individuele kunstenaars, daarvoor is larissa dus een 3/10, haar inrichting van haar huis, zwart met grote gouden beelden, ik vond het lelijk, wel weer heel fraai gekleed, tegenstreiijdige figuur ook, en ik vond haar ondanks haar knapheid een mammon kreng, zo oppervlakkig vooral in milaan bekeken en gezien willen worden door david beckham en zo, dat vond ze het allermooiste, wat een knappe dame en het meeste een kreng tot ik dus barbara van de kutkots kotskuttekip grien(d) tegen kwam, en bij haar werd het zelfs van hogerhand op gedrongen, af gedwongen, niets zelf kunnen bedenken, alle creativiteit en inventiviteit met die verstarde verrotte geest vermoord, zo'n laf vies smerig mammonkanker kutkrengetje is het, ze wilde "gewoon" doorgaan met haar ouwe lijke leventje en vond en vind dat ik de gek ben en daaraan lijden er meer, zoals eline kutkwaakeend God Verdomme, ik lijd het meeste onder die beschuldiging en dat als je van die kant het bekijkt ze formeel gezien gelijk hebben, terwijl het 99% zeker andersom is, niet dat ik gelijk wil hebben, het is zoals ik het beschrijf en dat is de grootste ellende en misère, die oneindige laffe verwaande verrotte verstarde angstige bange valse krenge moordende stupiditeit ........ nergens meer voor open staan met je dode geest .......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten