dinsdag 1 augustus 2023

i am fully aware of the importance of what i am saying. The importance of being earnest. We moeten om te beginnen niet nalaten verwarring te zaaien in de gelederen van onze vijanden en Eline terecht uit maken voor een stupide stom verwaand nuffig moralistisch cunteendje, want feel meer is eT niet. Maximale pretentie, minimale intentie.

 ik verklaar me nader

een verklaring afleggen. afleggen doe je voor begraven.

Eline studeert industrieel ontwerp en gaat voor de vorm, niet voor de inhoud. 

Het is ijdel, alleen maar naar de vormgeving kijken en ze ziet zichzelf meer als kunstenares heb ik het idee, ik zie er nu geen ingenieur in, zoals zij trots zei: hee, ik wil wel ingenieur worden. 

Als jij, net zoals ik, niet weet hoe een elektromoter, benzinemoter, diesel of bijna elk ander door mannenmensen vervaardigde uitgevonden machine van computer, smart phone, broodrooster tot stofzuiger werkt ( ruim 10.000 onderdelen in de motor van een stofzuiger ?!! zag ik eens op een youtube filmpje, in zo'n schijnbaar eenvoudige fiets elektro motortje wel 1000den onderdelen, toen David mijn mooie elektrische fiets weer eens gemold had, hij was wel mollo, een sloper, bijna alles wat hij onder handen kreeg maakte hij kapot of wist hij kapot te krijgen en dan een sip bekkie trekken) maar ook hoe elektriciteit werkt, hoe je via brandstof, energie, benzine of elektriciteit een bewegende auto of brommer kunt maken, als je dat niet weet of kunt, dan ben je volgens mij niet echt een ingenieur. 

In de tijd van Mark Stobbelaar aan de tuDelft (daar zaten toen ook de slimsten vond ik) 1981-1987 inclusief proefschrift in de wiskunde, werd bouwkunde als de makkelijke, softe studie, gezien voor of van de artistieke kunstzinnige types .. allemaal liepen ze rond met ontwerpen van Italiaanse steden en van Escher uitwerkingen in huizen en flat gebouwen en kunst boeken, vooral van de renaissance. Er zaten bij bouwkundigen meer luchtfietsers dan bij wis-, natuur-, schei- en werktuigbouwkunde (die laatste studie was met wis- en natuur- en scheikunde de moeilijkste, mijnbouwkunde voor de toekomstig rijke jongens van shell) en er werden ook iets meer fouten gemaakt in bruggen, woningen en flat gebouwen dan bij andere vormen van ... nu klets ik maar wat (as if i'd be doing something else).

Als ik de eindscriptie van eline zie, dan is het teveel ijdel mooi geschreven luchtfietserij en te weinig vanuit de praktijk, de echte wereld, gedacht en bedacht. De vorm, de moralistische idee van cuntjes, is voor eline belangrijker dan de inhoud, de basis, de machine, zonder mannen geen wasmachine, stofzuiger, huizen, auto, brommer, fiets, verwarming, enzovoorts, en of het nu een zegen of een vloek is, daar gaat eT niet over, helpende machines maken en bedenken heeft iets divine.  

En moralistisch gesnater over mijn blog en wat er wel en wat er niet kan, qua dansbewegingen, JIJ provoceert teveel zei ze tegen mij en ook david lastig vallen met haar moralistische gesnater, die dat meteen over neemt, want "mijn" zus (bezit) is heilig en slimmer dan mijn pa. Vind steeds meer dat ik gelijk heb met grenzen verkennen en opzoeken en als ik soms een snauw of boze blik kreig, allah, ruimte voor het nieuwe, 


so 


       i 

          can 

                   breathe 


Raar dat Annemieke en David Hoogeveen een soort verlatingsangst kennen en moeilijk alleen in een huis kunnen zijn. Eline, Stijn en ik hebben dat veel minder of bijna niet (juist heer lijk !).

Deze Italiaanse laurierdrop doe ik in een Potters doosje, met als klein probleem dat ze er wat moeilijk uit komen, zal een ander klein doosje moeten vinden. Deze laurierdrop is het beste tegen de hoest waarvan ik nu zeker 8 weken last heb, maar sinds 6 weken steeds minder last. E qui se ne frega. 

Non mi frega, Giacomo Nero




Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.




Albert Einstein's quote, "Imagination is more important than knowledge," serves as a reminder that our ability to think creatively and see beyond the constraints of our current reality is an essential ingredient for human progress.

Maar als Eline begrijpt  hoe een elektromoter en benzinemoter werkt - werken, respect ! 


What is the quote by Einstein about knowledge?





Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world.”18 aug 2021









Van een stoommachine begrijp ik het zelf enigszins, met kolen wordt water zo heet gemaakt dat het kookt, met de druk van waterstofgas wordt zo'n treinstel van 10.000den kilo's rond 1900 in beweging gezet !!!!

Toch bijzonder, met de druk van waterstofgas op die metalen wielen van een locomotief wordt meer dan 10.000 kilo, wat een gevaarte !, in beweging gezet tot een snelheid van 100 kilometer  ........

NU NU NU 108 windturbines op een treinstel, de eerste kilometers via een (waterstof) batterij (elestor, zie de komende 8 blog posts) en zonnepanelen, vanaf 25 km per uur nemen de 108 windturbines op de trein-locomotief het over, voldoende elektriciteit voor een snelheid tot 400 kilometer per uur (met helaas kostbare investeringen aan het spoor) ...... tot 150 kilometer per uur in een groot deel van Europa is ook al mooi, voor onder de bruggen moeten de windturbines kunnen verzinken of met mechanische arm omhoog en omlaag brengen van deze

wind

                     turbines 


Hm, mijn grootste belangstelling gaat nu uit naar la Brunette, Stella, green silk shirt .......

en hoe, dat zulke mooie vrouwen bestaan, denk dan vooral aan Stella, 

die ik als knappe, knapste dame

voor het eerst zag sinds ik uit de gevangenis kwam, dat zo'n mooie knappe dame bestaan kan 

en ook la Brunette, daar was ik ook helemaal wild van, 1 maand na Stella viel ze me op

en de vorige maand silk green shirt, wow, 


maar ik zou Eline als 28 jarige nooit een 58 jarige man willen "aandoen", 

ja, ik heb heeeeel veel te bieden, vind ik weer helemaal zelf, maar dat is daarom echt zo, 

Als zij 38 jaar zijn (toen begon het leven voor mij met 3 kleiner of jonger dan 4 jaar kinderen, 

1 kind is ook al wat, net zoals een verondersteld duurzame of langere samen woon relatie, 

werken, leven, sporten enzovoorts, familie, vrienden), dan ben 

ik 68 jaar  🙀🙀😱😱, als zij 48 jaar zijn (vaak ook al bijzonder met meno pauze en 

onafhankelijker ouder wordende kinderen of solo of so), dan ben ik 78 jaar !!!! 78 !!!!! 78 ! 78 ! 


Dat wil ik Eline niet aandoen en hen~hun ook niet en mezelf niet, als opa 

achter aphrodite goddess Stella aan strompelen

voor 1-7 jaar is toch leuk, als zij dan met een james bond of sean connery verder wil 


fine with me 


kwam Janus tweemaal tegen vandaag,   wow, 


ik vond/vind haar asexueel, dat vond/vind ik van ines ook en dat bleek waar, 

bij barbara bleek dat niet waar, ik vond haar ook asexueel, of juist wel, 

als je nooit een orgasme krijgt, dan ben je asexueel ...... 


en toch ........ was de machine goed 


wat een godswonder toch, dat iemand zich een trein verbeeldt en dat dat dan in de praktijk 

uitgevoerd wordt, 

goden waren zij, 

met een energy probleem 

dat je computers, lap top, elektriciteit, auto, schip, vliegtuig, fiets, wireless energy transfer, 

uit 

kunt 

vinden !

cunt ! 

rotating magnetic electric wheel

als verrrrdomme Nikola Tesla het zegt 

dan MOET dit de uitvinding, de verbeelding 

van volgens Einstein de intelligentste man 

op aard zijn 

die "ons", zelfs mammon animal farm pig trump en poetin o.a.   ,    redt 

for a thousand and thousand years to come, als Hij, 

Nikola Tesla, 

met ook een tweetal verkeerde uitspraken over joden

we zijn allemaal mens, Hij is god, sort of, 

 dat zo zeker weet, dan is er meer aan de hand        

iMonolith

jMargeurenite

Stelae

https://en.wikipedia.org/wiki/Monolith

The first known interstellar object to visit our solar system, 1I/2017 U1 'Oumuamua, was discovered Oct. 19 ... Artist's concept of cigar-shaped space rock.
Meer om te vragen

No, I would not give my rotating field discovery for a thousand inventions, however valuable, designed merely as mechanical contraptions to deceive the eye and the ear.


NIKOLA TESLA QUOTE #103

I would not give my rotating field discovery for a thousand inventions, however valuable... A thousand years hence, the telephone and the motion picture camera may be obsolete, but the principle of the rotating magnetic field will remain a vital, living thing for all time to come.

November, 1928


By reciting the Faust in the park in Budapest, he discovered the rotating magnetic field which is the heart of his induction motor and alternating current electricity. It is also a basis for MRI technology, therefore Tesla's name was honored with the Tesla Unit, used to measure the capacity of MRI machines.

Tesla was 26 years old and living in Budapest, where he had been struggling for months to devise a system for generating electricity using rotating magnetic ...
The heart of Tesla's new system was the induction motor and the rotating magnetic field by which it functions. Heretofore, the transmission of alternating ...
A rotating magnetic field is the resultant magnetic field produced by a system of coils symmetrically placed and supplied with polyphase currents.
History · ‎Description · ‎References


 

 (?)
Albert Einstein

“Fantasy is way more important than knowledge because knowledge is limited.”

― Albert Einstein
Read more quotes from Albert Einstein


 

 (?)
Albert Einstein

“The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge.”

― Albert Einstein
Read more quotes from Albert Einstein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten