zondag 20 augustus 2023

WoW, Aga heet de Poolse Blonde dame, heet in beide betekenissen, she is hot. Hee, van Silk Green Shirt, zij is hosh midnight the hanging tree !!!! 🙀🙀, dan is ze ook major top ten player in the world met die zo mooie gevoelige tedere la Brunettte, maar goed, met Silk Green Shirt had ik dus een stevig orgasme (EERSTE KEER MET EEN BESTAAND PERSOON sinds zeker 10 jaar) maar feit is dat ik met de meest sexy vrouw ter wereld ooit gezien in de sauna van 23 jaar , Duchess sexy goddess Anna Vi King Noorvrouw Paulowna van Buuren de la haye, och, och, och, wat is ze sexy, mooi en knap en beschaafd en chique in 1 prachtig persoon, maar ze net te lekker was, dat wil zeggen, ik was over mijn hoogtepunt heen zonder ejaculatie

 Nee hè 


eT


ken


me


niks


schele,


nee, sit daar maar te emmere oofer silk green shirt en poolse sexy blonde aga, sexy is ze, 

sodeju, maar waar was ik gebleefe, o, ja emmere en teme en fleme en fiese sex praatjes 

en tis en bleif een paljas 


De naam Aga betekent "Zwaard" en wordt over het algemeen gegeven aan personen met het vrouwelijke geslacht. Niet alleen de betekenis van de voornaam Aga kun je hieronder vinden, maar ook de statistieken en andere leuke feitjes van deze naam. Categorieën Vrouwelijk 


Met of van Stella en Margeurenderite heb ik wel een orgasme gevoeld (en wat voor van Stella, top de top niveau, 🤮 bye Stella), maar ik had nooit zelf een orgasme of ejaculatie met haar in gedachten, net zoals ik dat niet had met Margeurenderite of het wel probeerde maar het was te verheven, zij was te verheven en Eline zou ik niet eens willen proberen daaraan te denken, hoewel echt wel 10 seconden onder invloed van wiet en paddo’s en naaktfoto’s er even verwarring was tijdens de body pump met debbie, maar daar moet ik kotsen 🤮🤮 bij de gedachte aan een tongkus en van de gedachte aan sex ga ik zo giganties oofer me nek, onbestaanbaar en ondenkbaar op die flits van 10 seconden onder invloed van wiet na........



ze is in het echt veel knapper, vooral veel koeler, cooler, dan op deze foto, een serieus mooi koel gezicht hep se













Geen opmerkingen:

Een reactie posten