donderdag 3 augustus 2023

So hee met Debbie Bohemen in de sauna, ze is net zo knap op een andere manier als goddess lioness Misha fabianova slovakai

 Eerst was ze in de les al zo ontzettend knap, dat ik steeds mallere dans bewegingen ook 

in haar richting maakte 

er stond een man die even met haar lachte als was hij een goede vriend (of neef of zo) 

en na de les vroeg ik of dat haar man of vriend was 

nee, zei debbie, oh wat is ze knap !!!!

en ik maakte dit gebaar als afscheid 👌👌👌👌

nogal uitdrukkelijk, ook daar moest ze om lachen, ze is leuk goedlachs

en toen kwam ze de sauna binnen in een zwart badpak met touwtjes sluiting bovenaan ! 

wow 

wow 

wow 

en je moest haar nagels eens zien, felgroen en haar ogen en super body

en toen ging ze klef doen met een gorilla 

na een poosje zei ik : jij hebt de stoerste en sterkste vriendin 

van den haag of van de wereld, die ik ken, maar 

van buiten en van binnen, hè ( en ik vergat erbij te vertellen de knapste maar dat werd too much) 

o ja, soort zoekt soort, zei hij, de vriend van Debbie,

ja, dat zou mooi zijn ....... hebben jullie al kinderen 

Debbie :  Nee ! 

Oh nou, dat zouden mooie knappe hulkjes worden. 

Ja, ja, dat vonden ze allebei wel leuk om te horen. 

Volgens mij zag ik Debbie eens met een stoere gekleurde of wat meer donkere 

zoon of zoon van een kennis, die haar gezag betwistte (hoe durfde hij),

dus ik dacht even aan toneelspel,

maar in het koudwaterbad in de sauna zat eerst hij, daarna ik en toen kwam Debbie 

erbij (een cirkelbad van 2 meter omtrek en 1.25 meter diep met koud kraanwater)

haar vriend vond dat ik teveel 

keek naar Debbie 

en dat was waar 

hij maakte zich breed van : weg jij 

dat deed ik terecht daarom maar 

en toen zwaaide ik ze dramatisch uit, ik ging weg,  

niet zo koud vond Debbie het ijskoude bad 

met tatoeages meer dan goddess Misha op de pijnlijkste plekken, 

wat een keiharde knapste zachte 



Daarvoor was ik even met een dame die ik nog geheim hou 

want als stella, la brunette of silk green shirt niet willen, kunnen of anderszins (vind m walge lijk) 

dan is zij bij de 2, 3 meest serieuze of zo 


ET KEN NIET SCHELE 


ik vertelde Debbie ook over het verhaal "hoofdschedelplaats", te vinden in 

alle verhalen van Maarten 't Hart 

dat een kapper, doordat hij werkt aan de hoofdschedelplaats

precies weet hoe de mensen die hij knipt in elkaar steken 

en dat bewijst die kapper door 3 tot 5 perfecte beschrijvingen te geven van 

stadgenoten in Maassluis, hij was legerkapper geworden, ook om de 

bekrompenheid van Maassluis te ontvluchten en alle hoofdschedelplaatsen 

van die (arme) jongens in het leger te knippen, 

heb jij mensenkennis vroeg ik debbie, maar ik wist het antwoord. 

ja, zei ze, ik geloof van wel 

wat raar, ondanks die koudwaterbadscène, overtuigender kan eT niet, 

nog steeds het gevoel van toneelspel, of dat het iets van 3 maanden is tussen debbie en hem,

eerste test maanden naderen of so, leuke test met gekke menno erbij, 


want dat hebben "se" wel in de smiezen, paranoïa en waan(zin)


maareuh 

incroyable mais vrai 

watteuh isseuh hij euh dommeuh 

Stella Margeuriteuh : uchie uchie alweerie indianie 

spelie, uchie raaatuchie ratchettie anubie 

rettekettettie retteketttetttie 

retteketet tieti tttieti titi titti ? 

uchie uchie uchie uchie rokershoestie

kuchie kuchie kuchie 

alco hol hoestie aussi(e) kuchie 







dat is te bezien .... to be seen or not to be seen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten