zaterdag 19 augustus 2023

Neem het volgende voorval : ik sta in de Poolse supermarkt groszek, hou trots mijn metalen hart met cherry bonbons omhoog, vooral voor supersexy blonde Ag(d)a, ik denk nu dat ze soepel sexy lenig 32 jaar is, ze staat er schitterend bij en er speelt lichte geamuseerdheid door haar koele schoonheid heen, ik kijk even moeilijk als de bonbons 9,99 EUR


blijken te kosten maar ik meen een (sexuele) verstandhouding met haar te hebben (wictoria wilcox laat zich niet meer zien sinds dinsdag) en dan springt Poolse blonde Ag(d)a op de toonbank omdat ze pauze heeft, natuurlijk wil ik haar helpen, over de toonbank, maar dan geeft ze een gilletje en rent ze sportief weg πŸ˜»πŸ™€πŸ˜ΏπŸ’ƒπŸ’”πŸ’”❤️‍🩹 zoals ze eruit zag, zwart mini rokje, witte nikes, felrode bijne fluorescerende nagels, wat is zij de top in bed !!!!!
















Volgens Mark Ouwerkerk is het onderstaande schilderij van Walasse Ting schitterend, ik ben het 100% met hem eens, een "mind-blowing experience" (nog meer met psytruffels/wiet op). Werkelijk prachtig hoe driedimensionaal het gekleurde zwarte gat is als je het in het echt ziet, er lijken zelfs 4 dimensies in het schilderij te zitten. 

Goh, ik vind van Walasse Ting vooral de drie van Mark Ouwerkerk van Centaur mooi, als ik bij afbeeldingen bing zoekopdracht kijk, dan vind ik die schilderijen van Ting op het eerste gezicht niet zo mooi als die drie. Via google zijn de zoekresultaten mooier ! Heel veel mooier, schitterend ! 


Ook volgens Mark is het onderstaande schilderij zijn vroege werk, daarna ging hij commercieel geile vrouwen schilderen/tekenen, die vind ik ook schitterend, tot 40 blog posts verderop te zien, die vrouw met de mooie blauwe oogschaduw en pikante borsten, ik schreif erbij dat ik daar geil van sou kenne worde. Wat zijn er toch veel geniale kunstenaars. Heel vaak arm gestorven, Rembrandt van Rijn en Vincent van Gogh zijn ook straatarm gestorven.
 trump, poetin, oranja na ss au, mohammed bin salman al saoed, erdogan, kim, bolsonaro zijn financieel rijk, thierry bidet laat zich flink betalen door poetin voor zijn onsmakelijke lege holle misdadige praatjes uit die vormloze schijt waffel.  










Het omgekeerde zwarte gat, vroeg werk van Ting, fenomenaal knap en goed, bij de top 6/7 mooiste schilderijen momenteel voor mij (alien lady in blue by Cees van Dongen, alien lady looking through a door in my bedroom by Cees van Dongen, lovely develish blue black green brown Indonesia by Michiel Vervoort en colored 4 dimensional black hole by Walasse Ting, Steenarend by Jaap Zuijderwijk~geest, Mondriaan alive revisited, go, go, said the bird, human kind cannot bear very much reality, VRIJ van Otto Maasland, misschien komen ze alle 7 bij mij te hangen πŸ™€πŸ™€πŸ™€πŸ™€πŸ˜±πŸ˜±.......het onderstaande vind ik ook zolang het bestaat van oneindige schoonheid). 




















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten