zondag 20 augustus 2023

Do not isolate yourself, menno, schreef Deense Irene Christophersen me in 1989. Soms denk ik dat mijn leven in het teken staat van splendid isolation. Opgedrongen en zelf gezocht, iT's not always easy, maar dat lot deel ik met 8 miljard mense. mens : geest, mens betekent geest, alsof dieren geen mens of geest zouden hebben, dat staat ook nergens, maar het onderscheid mens en dier is zo fout, hoewel, het gore geschifte aapvarken dat zichzelf mens noemt, een schande voor de dieren. . . . Laat ie fyn syn, als aska joanna schuhholz kinga, anke sieverink, margeurenderite, catherine van der berg, debbie bohemen, margreet vdg, en alle andere hieronder gunstig genoemden, Stella, Silk Green Shirt, la Brunette, Eline and who and what have you, Anna 23 wow, Wictoria Wilcox triple double you, polska Aga, eT (in) gaan regelen met ãïTeT, dann schaffen wir es ...... de slimheid en goedheid van gecombineerde mannen en vrouwen is ook oneindig, fergeet eT niet, Albert Einstein, maar volgens Einstein is stupiditeit oneindig, slimheid en goedheid had hij eT niet over, de jaren 1933-1946 en before and after ..... en ook daarin heeft hij gelijk, ik heb het gezien en het is niet onopgemerkt gebleven, het is een te verstarde verkokerde verrotte verwaande doodzieke doodse bende, bij de overheid en het bedrijfsleven~dood

soals ik al sei, net henk van der meijden, die plas in se broek en roep dan om se moeder

Jc


De "mens" heeft genetisch 98 % overeenkomst met het varken en 97% genetische overeenkomsten met de chimpansee. 

Ik hou niet van rolex (mammon patsers) en ik hou niet van ringen, deze vond ik wel mooi voor maximaal 10 middagen of avonden per jaar, 10 van de 365/366 .. nu ik de ring draag wordt het maximaal 5 maal 6 uur per dag per jaar, ik vind een ring irritant, ijdel en verwijfd. Of ben ik nou gek. 

Ik begreip na 4 uur de ring gedragen te hebben niet meer dat mensen een ring dragen, ik fin et maar niks, maximaal 20 uur per jaar zal ik een ring dragen en mogelijk helemaal niet meer.  Of ben ik nou gek. 

At least i tried. 

En het mooie beeld "eva" wordt ook nog verwijderd van de Lange Voorhout, waar gaat ze naartoe, i know nothingk . My blue butterfly bow tie I lost, volgens dochter Eline had moeder Annemieke die weg gegooid, Annemieke vond/vindt het een homo propeller, maar dan ga je zoiets toch niet weg gooien 🙀🙀 , of ben ik nou gek. 

Je zou maar oneindig moe zijn, vermoed dat dat het kenmerk, of 1 van de belangrijke kenmerken van depressie is, oneindige moeheid ........ ik word van onderstaande weife oneindig moe .. mijden .. daar word ik gek van, krengeweife . 

























                                                 Consider "eva" gone. 





weer een oog foto met iets erin voor de oplettende kijker, of ben ik nou gek, 



Dan vraag ik me af hoe sommige vadsige verwaandeuh verwendeuh dommige kipzwijntjes soals jaasesca haaitsma en dr debiele negatief autistische kromgetrokken ma schaamteloos materialistisch leeg, hol, liefdeloos, geestloos en onnozel als een zak met beenderen door het leven hobbelen, ze zijn zo egoïstisch en egocentrisch dat er totaal geen besef meer is van het echte leven en wat voor stinkend smerig bestaan deze kipvarrekeuhs lijden~leiden, ze zijn te dom, te leeg, te liefdeloos, te vadsig, te verwaand voor woorden. Dat zulke lelijke gestoorde stupide verrotte verstarde doodse onmensen bestaan, ik zou het voor 2015 niet geloofd hebben en nog steeds worstel ik daarmee, al zeker 50 tot 100 blog posts, want er zijn zeker 50 soortgelijke krengen werkzaam in de “strafrecht” 🤮🤮🤮🤮 keten, ziekste goorste smerigste weivekrrenge i ever did see. 

Van enige introspectie, intelligentie, kennis of zelf reflectie kan geen sprake zijn, alleen maar met zichzelf en oneindige hebzucht plus ijdelheid bezig. 

You can't teach a chicken~pig~human to sing, iT wastes your time and annoys the pig. 

The expression is: never try to teach a pig to sing. iT wastes your time and iT annoys the pig. Meaning: (some) people are either unable or unwilling to learn. Attempting to learn something or to instruct such people is a waste of time, because they are confined to their greedy selfish chicken~pig~"human" brain. This applies in particular to jassesca haaitsma and barbie van de griend, butt give or take 56% of humanity is like that. 

Sommige fraue in de meno pauze ruiken naar poep. Ook dat nog. 

Ook viel mij vandaag weer op dat 65plus mensen en vooral vrouwen de weg gebruiken alsof ze alleen op de wereld zijn, alsof zij "the one" zijn, het centrum van de wereld, en iedereen moet daarvoor maar opletten en wijken. Natuurlijk let ik ook op bij oudere mensen, maar vandaag liep voor de verandering een oude man van plus 70 jaar zomaar de straat op vanaf de stoep, hij keek totaal niet om zich heen, ik fietste bijna tegen hem op (had nog 2 meter om hem te ontwijken), meestal zie ik vrouwen dat doen, dat komt door het bovenstaande, ik ben de egoïstische verwaande verrotte dommige varkenskipkoningin op straat.  

@@

The people you love become ghosts inside of you and like this you keep them alive (jenny holzer, truisms). 

The people you hate become ghosts inside of you and like this you keep them alive. 

The people you like become ghosts inside of you and like this you keep them alive. 

Forget people you don't care for (it's easier if you no longer see them). 

Selfishness is the most basic motivation, for jassesca haaitsma and barbara van de griend it's the only motivation. 

@@@@


I am endlessly creating myself. 


Selflessness is the highest achievement.
















You can't teach a chicken~pig~human to sing, iT wastes your time and annoys the pig. 

The expression is: never try to teach a pig to sing. iT wastes your time and iT annoys the pig. Meaning: (some) people are either unable or unwilling to learn. Attempting to learn something or to instruct such people is a waste of time, because they are confined to their greedy chicken~pig~"human" brain. This applies in particular to jassesca haaitsma and barbie van de griend, butt 56% of humanity is like that. 




When i’m sad, she comes to me 

iT's all in vain, eT 







Un lapin dépasse du soleil

erreuh sitteu eeneuh konijneuh beuve de zon, 

par Margu~erite Aphroditë








When i’m sad, she comes to me 

iT's all in vain, eT 

Be cheerful, sir




Mooi, via Maarten 't Hart ken ik deze, hij vertelde dat hij het ontroerend vond dat shakespeare de ondergang van de wereld vooraf liet gaan door de woorden "be cheerful, sir". 

Ook opmerkelijk, en dat zag ik gisteren pas voor het eerst, dat Prospero deze woorden uit spreekt voor het huwelijk van zijn dochter Miranda ! Tegen zijn aanstaande schoonzoon ! Dergelijke woorden had ik liever 6 maanden voor een huwelijk gehoord en huwelijk rijmt op gruwelijk. Maar het heeft niet zoveel met een huwelijk te maken, alleen dat de dood er overal en altijd is. En dat de wereld ook ten einde komt, een visioen daarvan. 

Miranda betekent verwonderend, verwonderlijk, buitengewoon. 

Licht is de vertaling van "Lith" in Nederlands. Voorbeeld vertaalde zin: But with a lithe twist of her torso, Tascela avoided the blow and caught the pirate’s wrist. ↔ Maar met een soepele beweging, een lichte bewegink, 

iNonolith 

iMonolith

iManolith

iMennolith

iVerschrijverlith

Nee, ik ben "echt" verschrijver (mano) en menno cornelis van veenendaal, just another stupid greedy possessive very mortal ape-monkey-pig-chicken-cat-dog-human and everythingk and nothingk that goes with iT, eT. 

Je kunt huilend van verdriet sterven of lachend van plezier~geluk. Of neutraal. Of angstig. Of niet wetend. Of in je slaap. Dat laatste heeft mijn voorkeur. 


Be cheerful sir, the tempest, by shakespeare


This is one of Shakespeare's most beautiful speeches. In this scene, Prospero interrupts the marriage celebrations ("the revels now are ended") of his daughter Miranda to make this speech to her new husband Ferdinand (the "sir" of the first line.) He tells him all the aspects of the previous celebrations were acted by spirits and are not real, thus, they 'melt into air' as if they never existed. He also then goes meditates not only about the 'fakeness' of the celebrations he created himself, but the artificiality of life in general. 

"This vision" refers to the life he leads on stage in the artificially created world, made up of "towers", "palaces", "temples" etc. He refers to the world itself which, like all other aspects of human life (the fictional lives enacted in the play or those of reality) won't last forever, and will also eventually fade. The next three lines are famous. We are such stuff as dreams are made on, and our little life is rounded with a sleep. 

PROSPERO
You do look, my son, in a mov'd sort,           mov'd sort: troubled state.

As if you were dismay'd: be cheerful, sir.

Our revels now are ended. These our actors  revels: festivity, entertainment.

as I foretold you, were all spirits and
are melted into air, into thin air:
and, like the baseless fabric of this vision,

the cloud-capp'd towers, the gorgeous palaces,

the solemn temples, the great globe itself,      the great globe: all the world.

yea, all which it inherit, shall dissolve             all .. inherit: all who live on it.

and, like this insubstantial pageant faded,       without material substance.

Leave not a rack behind. We are such stuff    

as dreams are made on, and our little life
is rounded with a sleep. Sir, I am vex'd;

bear with my weakness; my old brain is troubled.

Be not disturb'd with my infirmity:
if you be pleased, retire into my cell
and there repose: a turn or two I'll walk,
to still my beating mind.

      FERDINANDMIRANDA
We wish your peace.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten