zaterdag 5 augustus 2023

Ardita heet de wild geile blonde asska in bright blue body pump outfit, ze is half pools, of eigenlijk joegoslavisch en een winkelontzegging voor een jaar winkelcentrum de savornin lohmanplein omdat ik daar aan het dansen was, als ik er me nog eens vertoon, dan wordt de politie gebeld. Urban interest beheert de boel daar .... mammon kouwe kak animal farm pig shit if you ask me, urban interest, my ass

 zat ze daar te roken in het bushokje naar Loosduinen met mooi gelakte nagels, 

pilote of stewardess of allebei, het was ook het klm blauw van de jassen van de steward(es)s, 

haar schitterendste body pump outfit .... en wat voor body, 

wat is ze knap en mooi en haar accent !! 

wow wow wow 

iT's too much 

"Zo, zit jij daar lekker te roke, jij bent toch die knappe dame van aerobics, waarom kom je niet faaaker, faaaaker, faaaaaaaaker, fakir," zei ik, duizelig dat ze daar zomaar zat te roken in een bushokje. 

Maar ze was niet echt onder de indruk, ze reist veel, zei ze. 

"De Nederlandse, Britse, Amerikaanse zogenaamde elite is verworden tot een hiërarchisch zelfgenoegzaam egoïstisch fout verwijfd verwend verrot verwaand kutkippenhok," probeerde ik toen nog, maar ze was te knap en ik ben na een hartelijke zwaai weg gefietst. 

Denk dat ze diplomate van Kosovo is, Ardita Halilaj, dit krijg ik bij bing afbeeldingsresultaten voor Ardita, vind het wel toepasselijk, zo kan ze over komen, maar ze kan ook als top diplomate over komen, zo was ze in dat bushokje gekleed, had haar bijna niet herkend : 



Bogini Victoria, ik zag haar in 2020, 1.81 meter, wandelen met een man van 1.96 meter, een koningskoppel, ze moet een sterkere man 

hebben dan ik, ze is sterker dan ik ! 

Een magnaat als die van Jumbo of so, weet 

ik eT,  ik weet niks, alleen wil ik zo graag 

Victoria of toch beter Stella, minder dominant,  

nee, Stella is te laf, een vwerrote coward, 

Wictoria niet, ik wil veeeeel liever Victoria

of la Brunette of silk green shirt .. als zij ook 

einde lijk iets doen, want ik vind dat ik 

Victoria niet waard ben, en ik weet ook niet

zeker of ik la Brunette of silk green shirt 

waard ben, dat weet ik pas na 30 minuten en 

vervolgens 3 en 9 maanden en dan nog 


niet echt, soms na 14 jaar nog verbaasd over 

alle bagger en ook goed- en mooiheid van een 

relatie in het verleden


en zij willen om voor mij on be grijp e lijke 

reden niet met mij  : 











REMEMBER OUR COMMON FUTURE

Haitsma tijdelijke grafmarkering

WebHaitsma tijdelijke grafmarkering Wij leveren een groot assortiment unieke uitvaartproducten van maandag t/m vrijdag. Bestellingen voor 16.30 uur worden dezelfde dag per post verstuurd. Levering geschiedt via de …

IN MY MOMENT ~ JASSESCA HAITSMA


Tegels

De kunststof tegel is 50x50x5cm in de kleur zwart de tekst wordt d.m.v. co2 lasering in de tegel gegraveerd. Doordat het materiaal de verkleuring van de letter maakt is er geen lak nodig. Als extra is het mogelijk om een foto op het monument te bevestigen dit is een ovaal van 10x15cm en in grijs tinten of full colour leverbaar. Nadat de grafrust verlopen is kunt u het monument bij ons inleveren, en wordt het gerecycled en weer gebruikt in de kunststof industrie. Hierdoor wordt het milieu niet belast.

 


MEMENTO MORI ~ GEDENK TE STERVEN 

HODIE MIHI, CRAS TIBI 

HEDEN IK, MORGEN GIJ 

DEATH IS A RELEASE 

DEATH IS A RELEASE FROM AND AN END OF ALL PAINS

Death is a release from the impressions of the senses, and from desires that make us their puppets, and from the vagaries of the mind, and from the service of the flesh.





@@@@

Hoe eT volgens mij ging, de meerderheid van de mensen in de albert heijn en het winkelcentrum de savornin lohmanplein vond(en .. de meerderheid vond het leuk, maar het gaat ook over mensen...en..., dus twijfelachtig, vond of vonden) het leuk, zo'n prijswinnar/naar die alles wat hij kocht trots in de lucht hield en aan iedereen liet zien. En vrij mooi aan het dansen was. 

Vervolgens gaan die albert heijn meisjes, de zogenaamd verantwoordelijke tutten, met de beveiliging bellen, van er loopt iemand vreemd te doen. Rechtstreeks aanspreken durven die laffe weive niet en nooit, stomme bekrompen achterlijke nuffige dommige slaafse hiërarchische kippen-kuttentutten. 

Wat er ook aan de hand was, was dat ik bij de tweede keer dat ik erop aangesproken werd, beloofd had dat ik geen dansbewegingen meer zou maken. Dus dat is van mij fout en waarom eigenlijk zo'n belofte. 

En tot slot had er misschien beter bij de tweede waarschuwing gezegd kunnen worden, als je het volgende keer wel weer doet, dan een jaar winkelontzegging. Ik ga de roodharige leuke lieve dame in de blokker missen, de aldi en de ah xl ..... de hema ...... de schoenmaker ...... de zeeman, holland en barrett. En steeds meer bekende gezichten waarvan ik er 20 vriendelijk groette. Bye, bye, for a year. 

En volgens mij is beheerder urban interest verrot verwijfd niet goed, maar dat weet ik niet zeker. Ga er maar vanuit, 80% van die vastgoedsector is financieel en anderszins verrot geld- en eigen dombelust. 

Bespottelijke plus40.000 mensen in de privé beveiliging en 60.000 politiemensen en 60.000 boa's en plus5000 koninklijke marechaussee en teveel k=ambtenaren bij veiligheid en justitie (er werken natuurlijk ook goede mensen, zeker ook bij de politie, rechterlijke macht, misschien bij het openbaar ministerie maar ik heb er te weinig gezien ....... maar ook volgens de pers en teveel anderen en mezelf teveel rottende krengen bij de rechter lijke kutten onmacht en het pestratten openbaar meest gesloten kelder riool ministerie en de kutkrengen van fivoor beslottenkut vennootschap, daar een b.v. van maken, van reclassering, hoe KRANKZINNIG kun je het maken, hoe waanzinnig kunnen politici en ambt-e-naren zijn en dan ook nog de verrotste verwaandste domste weive daar aanstellen, kotskut, kutkots. 

Over veiligheid en justitie hebben ik en Juel da Costa (hij begreep het, hij kon mij lezen en begrijpen wat ik probeerde ...... slimme kerel vond en vind ik het) en de anderen bij het secretariaat van het tuchtcollege gezondheidszorg de verschrikkelijkste en vreselijkste dingen gelezen. 

De Stasi had enorme invloed op bijna ieder aspect van het dagelijks leven in de DDR.

Tot het midden van de jaren 80 van de vorige eeuw groeide zowel binnen de DDR als in de Bondsrepubliek een netwerk van burgerinformanten, de Inoffizielle Mitarbeiter (IM). Men schat dat ten tijde van de ineenstorting van de DDR in 1989 de Stasi 91.000 voltijdse medewerkers had en 200.000 informanten[1] Dit betekent dat ongeveer 1 op de 50 inwoners van de DDR met de Stasi samenwerkte. Dit is vermoedelijk de hoogste infiltratie door een veiligheidsapparaat ooit. Ter vergelijking: bij de Gestapo werkten 40.000 medewerkers op een bevolking van 80 miljoen (1 op 2000) en bij de KGB 480.000 op een bevolking van 280 miljoen (1 op 583).[2]

Vanaf de jaren zeventig maakte de Stasi op grote schaal gebruik van Zersetzung om het leven van politieke tegenstanders van de DDR te ontwrichten. In deze ontwrichting speelden de Inoffiziele Mitarbeiter een grote rol. Tegen personen werden tactieken gebruikt als het verspreiden van valse geruchten, chantage en het organiseren van mislukkingen in het beroeps- en privé-leven. In oppositionele groepen werd getracht tweedracht te zaaien via infiltratie en door het stimuleren van onderlinge rivaliteit. De mensenrechtengroep Initiative für Frieden und Menschenrechte die aan de basis stond van Bündnis 90 bleek voor de helft uit Stasi-medewerkers te bestaan. 


Hm, in Nederland dus 40.000 beveiliging, 60.000 agenten (en ook bureau-figuren, soms schadelijker) en 60.000 BOA'S, de tram kaartjescontroleurs en de ns en andere conducteurs en kaartjes controleurs niet meegerekend, de jeugdzorg controle ambtenaren (via David en betrouwbare vrienden van hem de meest afgrijselijke verhalen gehoord over de gestoorde ziekste lege dode kutweivenkrrrrengen bij de jeugdzorg, de totale egoïstische desinteresse van die weive krenge daar, net zo erg of erger als-dan fivoor reclassering beslotenkutten vennootschap), de gezondheidsinspectie (ook geblunderd en gefaald bij die zelfmoord van een dokter die trots verlicht met helpende hand euthanasie verrichtte, ik had er ook geen positieve indruk van, verwaand formeel vond ik ze bij die driemaal contact), de inspectie leefomgeving en transport, enzovoorts, enzovoorts, de burgerwaaknetwerken, burenkut alert, met griezels als careltje haeften of dat ouwe verzuurde zieke krrrrreng, er als de kippen bij om de politie binnen te laten en om sielig te sitte janken en je laffe stasi rotkopf niet durven te vertonen in de rechtbank waar een net zo laffe domme moralistische bekakte verwaande teringkut, hah, rechter, ME REET !, mij veroordeelt tot bijna drie weken gevangenis in Zeeland inclusief twee keer heen en weer rijden en weer opgesloten zitten in een politiecel een heel lang weekeinde, godvergete smerige terrrring krrrrrrengen.

 Ik had toen NIETS, helemaal NIETS gedaan, stuntend als een schorpioen was ik voorbij dat vieze mieze krengetje barbie van de grienie gefietst en ik had die hollende stomme kipkut niet eens gezien, pas op het laatste moment zag ik die autistische griezel weer bangig kijken en "eh" zeggen met dat lelijke scheve huichelbekkie, verrot kotsweif, sodemieter toch liever meteen je graf in waar je feite lijk al 50 jaar in leeft. Stasi holland is zoveel dichter bij dan je denkt, zeker met die verrotte verstarde verwaande doodse wijven. ER MOET STRAF VOLGEN VOOR DEZE SMERIG STINKENDE AASGIEREN, DE NIETS KUNNENDE, NIETS BEGRIJPENDE, NIETS PRESTERENDE, NIMMER ECHT WERKENDE VERWAANDE KUTKOTS DER NAZI NATIE HOL LAND. 

En mannen zijn erger, hitler, poetin, stalin, mussolini, (napoleon ?), trump, kim, xi, erdogan, mohammad bin salman el saoed, bolsonaro, an endless list of coward ugly greedy killing vain narcistic mammon pigrats

O ja, de beveiliger dreigde continu met de politie bellen en zei ook nog dat sommige meisjes bij de albert heijn juist hadden gezegd, laat hem met rust. Ik zag de meerderheid ook lachen, behalve mogelijk degene die als teamleider was aangesteld, een zogenaamd knappe dame met een bijbehorende verwaande kop. 

  

Mij kenne kleuter verhaale dus niet schele 



laser

Voor euh mij euh staat euh hetteuh vasteuh datteuh deuh dader euh het euh heefteuh gedaneuh, 

iMargeurite 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten