woensdag 9 augustus 2023

Volgens nasa en via een artist impression filmpje/clip van oe ma moe ma roteerde dat sigaar vormige spiegelende gesteente uit het zwarte gat en/of de interstellaire ruimte als een rotating magnetic field maar niet met lichtsnelheid, niet als een tachyon, misschien wordt dat bewaard voor eT zwarte gat om zo (weer ?) in de interstellaire ruimte te komen, godvergete ingenieurs, briljante fietsenmakers, the rotating magnetic field is beter dan windturbines op schepen, auto's, treinen ?

Deze blog post verdwijnt binnen 8 uur, teveel zinloze herhaling zoals helaas 

ook in de rest van eT blog. Door herhaling en provocatie uit de 

vernielende en vernietigende loop breken, dat was een poging. 

Vooralsnog mislukt, try harder in a different way. 

loop is lus, never ending loop


Foto's van Eline van me, vooral op Cabo Verde is het toen ECHT 

voor me begonnen, dit afschuwlijke mooie krankzinnige avontuur, 

ik had net 3 keer een zeer zeeeer zeeer heftige wiet ervaring gehad, 

de eerste was de allerheftigste space cake van David met 3-5 gram wiet erin


GOD VERDOMMEUH MANNEUH ALSOFFEUH ALLESSEUH INNEUH 

MIJNEUH KOPPEUH EXPLODEERDEUH, MARGALITHEUH 


issie echie indianie ? die ratchie musty strepy anubie yingie yangie 


27 november 2017 of 26 november, zal die avond nooit vergeten

eline, nog weglopend, voel je al iets 

nee, niets 

een half uur later krioelde ik schaterend en jankend als een kind van 2 jaar 

over de grond 

en daarna zo mooi allemaal zielen aanvoelend, de vrolijke leuke mooie zielen 

en de kloppende van de tussen doden, dick hillenius, dat kloppende tussendode is weg

hem wel in mijn hart gesloten en die wonderbaarlijke neef van hem, dick hillenius, bioloog, 


tjonge, die kan er wat van !!!!!! schrijven, analyseren, observeren, top bioloog en kunst e naar,


en ook volgens Eline had ik daar op dat costa verde bijna een soort psychose 

geloof dat Eline vond dat ik dat echt had 

en het zat er inderdaad dicht tegen aan 


maar toch ook dat Eline zo'n mooie vent, stoere kerel van me maakte 


zo heel anders dan ik geworden was voor mijn gevoel


eline maakte me tot haar grootste held 


en een debiele mafkees










            

one flew over a cuckoo's nest, net alsof er een vogel uit die kop weg wil, like i said before : 









Werkgerelateerde saake worde ferweidert, uiter lijk zondag is alles weg.

En alle namen van (oud) collega's ga ik 60% verwijderen, 40 % verbasteren, 

hoewel een aantal daarvan nooit "collega's" waren, 

but mammon animal farm plagueratpigdogs. 


Volgens maarten t hart zijn tamme ratten de liefste wezens op aard, en hij voelde oneindig

verdriet toen zijn hond(je) en zijn bok(je) overleed. Ik voelde dat ook met Clankie, mijn poes, 

nu niet meer, gelukkig, dat zou ik niet aankunnen, continu dat diepe verdriet van die 5

minuten toen onder invloed van wiet, een week voordat ze, Clankie, echt overleed. 

Ik wist eT en voelde het toen, door wiet, dat ze zou gaan sterven, hoewel ze wel al klaaglijk

aan het miauwen was ....... heel misschien had ik haar kunnen redden door snel ingrijpen toen. 


Herinner me opeens weer 64 of 68 jarige wethouder Jaap van de vvd in de gemeente Monster, 

1993-1995, wat leek die op dunnedeur jan van de onderzoeksraad foor de feiligheid 

(tot 2010 ofso),  ook milieu had hij in se portefeuille, sein foornaamste beidrage was twee keer 

bij elk overleg segge : "HEEFT U DAT GENOTEERD ?" en 

"De SCHOORSTEEN MOET WEL (BLIJVE)  ROKE !"

en zijn overwinningsgebaar toen de vvd bij de gemeente verkiezingen in Monster goed had 

gescoord. Via een handige truc, alle vriendjes en kennissen opgetrommeld, werd Jaap opgevolgd

door een andere VVD wethouder, die toch binnen een jaar weg moest, de andere wethouders

mochten hem niet, dat was de belangrijkste reden. Heel apart, om 3 jaar zo'n kleine gemeente

met kleurrijke figuren mee te maken. Ik mis die kleurrijke figuren en als je er zelf tijdelijk

1 probeert te zijn, dan word je ontslagen, kom je in de gevangenis, zie je goorste krrrrengen. 


Wat ben ik een mafketel, 2 vliegende mieren die op me zaten van de 21ste verdieping weer

naar buiten gebracht, in twee keer ! De ene liet zich 3 minuten na de andere zien. Wat ben 

ik blij dat mijn vader een bij voorkeur lui type was en dat prees, als ik soms die nerveus

ijverige weive zie (of mennekes vroeger). Staat tegenover dat ik wel erg gemakzuchtig, lui

en slordig ben, liever lui dan moe. Nee, ik wil hier allemaal niks mee segge, ik 

heb geen bood schap. Bij het scheren met gilette vanochtend toch weer mijn hals 

geschoren en die ziet er nu bloederig uit (het bloedt niet, maar mijn hals rechts kleurt 

bruin onder de huid). Vervelend is dat toch en als je het vaak doet, dan word je huid 

permanent zo, daar moesten nou eens regels voor opgesteld worden. Do not shave 

your hals. Hals betekent keel in het Duits, het is ook mijn keel rechts die er bruin

bloederig uit ziet. 

 

 Zou dat rotating magnetic field ook in de ruimte (het universum) of op meer dan 30.000 kilometer van de aarde werken ? En dat je dan vanuit dat rotating magnetic field wel de sterren kunt zien ? En dat je om de maan of misschien beter mars met een beetje atmosfeer een reusachtig omspannend magnetic rotating field aanlegt ? 

Dat zijn maffe elon musk achtige projecten, of genesis van star trek, dat je een planeet leefbaar maakt. Ik ben wanhopig 😫 😞 😩 en dan zoek je naar een uitweg en ga je jezelf continu herhalen …. in de hoop dat er een lampje gaat branden, dat het licht uit gevonden wordt (waardoor mensen opeens ook ‘s nachts of in de avond konden “werken”). Hoe kan iemand het licht uit vinden. Dat er ooit een aap was die wist hoe je een vuurtje kon maken. Als ik alleen aanspoel op een eiland zonder lucifers of een aansteker (of een loep, een loupe, een vergrootglas of vergrotende bril), dan kan ik geen vuur ontbranden of aansteken. 

Ook dat nog, veel bosbranden overal en het regenwoud, onder andere het Amazone gebied, wordt of is een gebied ter grootte van Frankrijk (grootste land van Europa, zonder Rusland) platgebrand voor koeien voor hamburgers (van o.a. macdonalds) en voor rundveevoer, de wanhoop 😞 😩 😞 

NASA heeft zeker nooit experimenten met een rotating magnetic field in de ruimte gedaan, pretentieuze kwal, pretentious prick. 


Nu al 3 nachten zonder zweet op mijn borst en hals wakker worden is zeer zeer plezierig, vannacht weliswaar slechts 5 uur slaap, maar de 2 nachten daarvoor 7 uur slaap, top. 


i remember a monolith : space odyssey 2001, first on earth, iT changed monkeys into men, with weapons in order to eat meat and then they found a monolith on the moon, which killed or deafened (deathened ?) the astronauts, i think iT killed them, eT. 


yet another predictive movie or picture ? 

hoewel ik het stiekem eens was met harry bosch, tering herrie en pompeus, die film space oddysey 2001, dat ging in tegen de mening van zijn beste vriend, mijn pa, die die film heel goed en uniek vond met joop stobbelaar, zij vonden star wars niet goed, te kinderlijk, te kinderachtig. Mijn moeder dacht dat de apen in space odessey 2001 echt waren, volgens een lachende hein stobbelaar. 


https://en.wikipedia.org/wiki/Monolith



The first known interstellar object to visit our solar system, 1I/2017 U1 'Oumuamua, was discovered Oct. 19 ... Artist's concept of cigar-shaped space rock.

No, I would not give my rotating field discovery for a thousand inventions, however valuable, designed merely as mechanical contraptions to deceive the eye and the ear.


NIKOLA TESLA QUOTE #103

I would not give my rotating field discovery for a thousand inventions, however valuable... A thousand years hence, the telephone and the motion picture camera may be obsolete, but the principle of the rotating magnetic field will remain a vital, living thing for all time to come.

November, 1928


By reciting the Faust in the park in Budapest, he discovered the rotating magnetic field which is the heart of his induction motor and alternating current electricity. It is also a basis for MRI technology, therefore Tesla's name was honored with the Tesla Unit, used to measure the capacity of MRI machines.

Tesla was 26 years old and living in Budapest, where he had been struggling for months to devise a system for generating electricity using rotating magnetic ...
The heart of Tesla's new system was the induction motor and the rotating magnetic field by which it functions. Heretofore, the transmission of alternating ...
A rotating magnetic field is the resultant magnetic field produced by a system of coils symmetrically placed and supplied with polyphase currents.
History · ‎Description · ‎References


 

 (?)
Albert Einstein

“Fantasy is way more important than knowledge because knowledge is limited.”

― Albert Einstein
Read more quotes from Albert Einstein


 

 (?)
Albert Einstein

“The gift of fantasy has meant more to me than my talent for absorbing positive knowledge.”

― Albert Einstein
Read more quotes from Albert Einstein




























Mister vain Ass Hole, ook nu wil hij nog met me, eliny, concurreren,

 ja, maar, ik je laat je zien dat je zolang je niet weet hoe een elektro moter of een benzine motor werkt, de bezieling van een machine, dan ben je geen ingenieur net zoals ik, do iT met de tuDelft en dat samenbindende omspannende universiteiten (hoge) scholen netwerk van de besten van het land, de goede leraren

yes, they should be paid more, everyone equally 2000 EUR net minimum - 8000 EUR net maximum per month, housing divided by AiTeT and the best professional guidance by amongst others anke sieverink & aska joanna schuhholz oei, joh, als die dames~vrouwen met iT en de technische universiteiten, delft, eindhoven, enschede, wageningen, alle andere universiteiten, hogescholen, mbo's vmbo's havo's vwo's en alle onderwijs en geen onderwijs, street wise 

dat alles dus met guidance van de besten van Albert Einstein via Niels Bohr en Nikola Tesla tot Margreet van de Griend, Margalith Baruch, Aska Schuhholz, Astrid Neff, Anke Sieverink, Anna van Buuren Paulowna, Anna de la Haya a Freibourg, Debbie Bohemen, Eline Cornelia Hoogeveen, de lijst is zo lang en kan langer en langer worden

with ãiTeT overleven we misschien onszelf, the big sister mammon animal farm plagueratpigdog, 





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten