zondag 6 augustus 2023

Heaven can wait. Death doth come. The world is about to see the truth. The end of humans from 2036ad onwards, a blessing for the planet, but(t) it also ruins nature. Lege loze nitwits. Door provocatie leer ik sneller en meer in 1 jaar dan in 10 jaar als suffe slome bescheiden ik, dat is niet altijd leuk, onder andere in zien hoe wezenloos liefdeloos verrot een mens kan zijn (60% van de mensheid momenteel en "de vrouw" (bestaat niet, allemaal individuen, geen kippen in een hok, toch ?) speelt daarbij een cruciale rol). Progressive (k)night rider: "Stomme weive, stomme belge !"

 Zo deed gerrit klapwijk altijd heel leuk die stomme ollanders na, bijvoorbeeld achter het stuur van de auto in Brussel (vw golf van/voor zijn weduwe moeder) in 1983 en dan sloeg hij ( quasi, dus niet echt) bozig tweemaal op zijn stuur erbij, 1 hand nonchalant aan de versnellingspook, 1 hand aan het stuur, vanwege een fout rijdende Belgische, zo rij (reed) ik daardoor nu ook in de stad. Magnifico.  

"Net een aap," zei Hein Stobbelaar daarvan, zo rijden met 1 hand aan het stuur en de andere aan die versnellingspook.  

Hetzelfde zei Ernst Ferdinandusse over Hein Stobbelaar toen hij hem karate zag doen. Ik vond Mark Stobbelaar tijdens judo met die valse groene band italiaan (Mark had de gele band) een tijger en meer in 1974 in Italië. 

Yes, the chances of anything coming from Mars are a million to one .... but still they come. Nooit meer de deur van de wc wijd open kunnen laten staan als je samenwoont. Nooit meer lekker smakken. Nooit meer een schaterbui zonder uit te hoeven leggen waarom je zo schatert. Lekker alleen bleife, living on my own is the least of my fears, i've done it for at least 25 years and i like iT. Don't forget my love. 

Wat wil ik ermee bereike ? Wake up, ijdele egocentrische laffe bange kipkut.

 Ik ging na 9 jaar op bezoek bij mijn halfzus Sofie en haar zoon Samuel in Denemarken, zie verderop. Telefonisch vond er druk overleg plaats voor deze ontmoeting met ook mijn kinderen erbij (zij zijn dus half neef, David en half nicht van Samuel, Eline). Het was leuk om Sofie en Samuel te zien. 

In het telefoongesprek tussen Sofie en haar moeder Karen meende ik te beluisteren "hij houdt wel zijn broek aan", in het Deens-Nederlands dus ik kan me zeker vergissen. Toen Sofie 3 jaar was, 40 jaar geleden !! en ik dus 18 jaar oud was, ging Sofie aan mijn jogging broek hangen om mijn piemel en de rest te zien. Dat "omdraai" gedrag, alles naar hun ijdele verwaande kut ikje toe redeneren is nu zo kenmerkend voor de frau. 

Gelukkig zie ik ook Victoria, Margalith en Astrid (had ook enigszins de neiging, ik ken (nagenoeg) geen vrouw die dat niet doet, maar ze deed dat hooguit 2 keer per jaar, ik hou nog steeds van astrid neff, maar ze mag niet weg bij haar goede man). Ehm, Stella en la Brunette (en misschien Silk Green Shirt) lijken me ook toppers. Catherine, Debbie, nee, er zijn genoeg wel correcte goede dames. Toch word ik spuugziek van die kotskrengen, te beginnen bij 3 jaar juffrouw Bruinsma van 5 jaar tot 8 jaar in Varese op de lagere (basis) school, rood woedend hoofd heb ik meermaals gezien, volgens mijn moeder ook omdat ze afgewezen was door mijn pa, maar het was een akelig kreng. Daarvoor had ik juffrouw Mesman, wat een lieve hartelijke droom was dat. Daarna meneer Gijsels (vlaming met veel humor) en meneer Fijma, top kerels, zeker na juffrouw Ellie kotskut kutkots Bruinsma. 

Ontwaken, valse laffe kutneus op de feiten, dat wil ik bereike met provocatie. Begrepe, krrrrenge ? Yes, to forget is easier, butt we're all gonna die if we go on like this. Theo Maassen zei dat ook wel mooi, altijd discussie met mijn vrouw tot tranen toe en haar conclusie is onveranderlijk : "gij hebt het gedaan !" 

Vond het niet kies dat Rob de Nijs vroeger (2004-2016) een vrouw gratekut noemde; nu ken ik er minstens 100 die ook voor die kwalificatie in aanmerking komen, al weet ik niet wat het betekent. 

gratenkut (1935) (ook: gratenbaal, gratenbak, gratenlul, gratenpakhuis, gratenzak, graatkut) (scheldw.) mager persoon (man of vrouw). Bij uitbreiding ook voor een rotwijf, een trut*.



Wat blijft dit toch fantastisch, de eerste 8-14 minuten en de laatste 8 minuten met vooral Hosh, 1979, midnight, the hanging tree, ben benieuwd naar de componist en zangeres, maar de eerste 8 minuten zijn even goed, 

https://www.youtube.com/watch?v=aLpu764Fkpk

En "mijn" door youtube samen gestelde playlist, opvallend dat Margreet van de Griend nu "al" drie weken op 1 staat en op mijn iPhone se 2020 staat op de eerste plaats ook tattoo brunette, john lord fonda (die ik meestal oversla, te vaak gehoord, hoewel nu, 7th august, 15.30 uur is et mooi) en dan volgt hosh, midnight, hanging tree en dan badshah met voodoo, bij mijn hp lap top dezelfde eerste en dan love is darkness van sander van doorn en dan dittany van neelix ..... bij "we are planets" van fran & koletzki blijf ik aan stella denken, hemels, i guess : 

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=jp9BxRlPEZs&list=RDMM&index=2

you're f@ckin' me, rythmic, you are forgiven, tattoo brunette .... op mijn lenovo yoga N23 lap top van 220 EUR waarmee ik sinds 2018 (2017) een relatie heb de volgende play list, op 1 coco sumner met only love can break your heart, daar heb ik geen naam van een dame bij, alleen dat the lack of love bij barbara, ines en janus breaks my heart, maar die is sinds 2020 al zo gebroken dat ik er nagenoeg niets meer van voel, meestal voel ik opluchting en bevrijding, nooit meer stupide stomme egocentrische ijdele verwaande zogenaamd niet veilige janus zien met haar laffe stiekeme kipkakelkutpraatjes, heer lijk. 

 Zo jammer echte sterren zoals Stella, la Brunette en Silk Green Shirt niet meer te zien. Misschien voelen zij zich ook "niet veilig". Van la Brunette en Silk Green Shirt weet ik 98% zeker dat zij zich veilig voelen in mijn buurt. Ze lijken me stoerder en slimmer dan ik. That i know for sure, ze zijn slimme intelligente niet huichelende, niet laffe, niet bange en daarmee niet valse dames. Komp nou toch eens gezellig een middag naar de hoftoren, inviting and exciting.

 janus, blijf vooral heeeel ver weg uit mijn buurt .. is fotomodel in singapore of omgeving niet beter voor jou, dan ken je weer in de meeste wereld zeeën van iedereen zwemmen met je vreselijke kippekop (zo profileerde ze sich selluf), nou ja, toch mooi dat je je selluf toch nog als een koningin aquarius ken sien. . 

 C'est la vie, i'll manage, i managed 58 years without ......... het liedje bones van koletzki featuring hvob is jassesca haitsma, ook al slechte herinneringen, pfew, eT komt niet meer goed so, q.e.d., quod erat demonstrandum, so gek, barbie had gymnasium gedaan, maar ze zei dat ze niet wist wat quod erat demonstrandum betekende, allah, het sal me ferder aan me reet roeste, 



Ik zal nu "asexuelen" (dames die bij mij een asexuele indruk maken) vanaf het begin wantrouwen en mijden. Nu heb ik al driemaal een slechte ervaring met dames waarmee ik me in het begin en ook na enige tijd geen sex kan voorstellen of die gewoon een asexuele indruk maken en telkens zijn ze bangig stiekem achterbaks hiërarchisch fout, ines, barbara, janus. " Interessant allemaal, zèg ! ", zei Dik Voormekaar dan altijd. Ironisch bedoeld, zoals nagenoeg alles hier, in elke grap zit waarheid. En dan is janus ook nog 1.84 meter en foto model all over the world en ze maakte juist een stoere, nieuwsgierige, vriendelijke maar wel asexuele indruk .... egoïstische ijdelheid ..... hebben we allemaal (last van) .. 

eT zou toch einde lijk eens moet doordringen tot die harde skulls, 1 centimeter dik, de schedel ? Dolfijnen hebben geen schedel, misschien dat ze daarom elkaar bijna geheel aanvoelen ? Hol landkop is hard, hard, hard, hol land kop is so hard en so dom. En anders, stik er maar in, in je ijdele egocentrische kakelende bange laffe valse toneel spelende kutjezelf ...... lulletje zelf. Sinds mei 2022 en eigenlijk sinds maart 2018 heb ik zo vaak het gevoel in een fout vrouwe lijk toneelspel terecht gekomen te zijn, waarbij de meest afschuwelijke dingen gebeuren (onterecht gevangenis, lelijke verrotte krengen bij het openbaar ministerie, rechter lijke onmacht en fivoor reclassering mee maken, overlijden lieve poes partner Clankie, einde relatie Astrid, voelde ik 1 jaar eerder aankomen) ...... en de allerleukste dingen, ik vermaak me en sportief nieuwe hoogtepunten (yoga, body pump en dansen, gisteren 6 augustus probeerde ik hard lopen op de atletiek baan, dat viel me tegen, hoewel een sprint er nog wel in zat heb ik het gevoel nooit meer het niveau van 20-28 jarige me te kunnen halen, ik ben dan ook wel 58, maar gelet op de yoga en dans "prestaties" had ik verwacht ook met hard lopen top te kunnen zijn ..... ik heb daar ook echt geen zin meer in, ik heb teveel aan hard lopen gedaan en ik vind 5 kilometer rennen zo saai). 

4 tot 7 mm, 10 mm is 1 cm (centimeter)

  • De dikte van de schedelbeenderen varieert van ongeveer 4 tot 7 mm. Margalith en Aska en wat andere dames vond en vind ik duidelijk intelligenter dan ik (zo moeilijk is dat niet), maar ik weet nu zeker dat de meerderheid van de vrouwen, zelfs met 8(+) op school of een of andere opleiding oneindig stupide is en (mogelijk) dommer en stommer dan ik (egoïstischer, kortzichtiger, ijdel, verwaand, bang, angstig, laf en daarom vals, conform, hiërarchisch volgzaam kippenhok gedrag) en dat is zeer ernstig. En dan kun je de waarschuwende vinger hoog in de lucht steken, maar dan denken ze dat jij getikt of niet helemaal goed bent, terwijl het tegendeel aan de hand is, gevaarlijke situatie met dat onwetende ignorant vrouwe lijke kippenkuthok. 

Maar die intuïtie, het aanvoelen, daar zou ik nog beter in willen worden, het is al gestegen van 40/100 naar 66/100, alleen heb ik altijd de neiging om toch nog het goede te verwachten, zelfs van barbara heb ik tot 2020 gedacht dat ze niet zo totaal verrot kon zijn, maar dat was en is ze wel. En eigenlijk is dat juist mijn zwakste punt, mensen (vrouwen in het bijzonder ?) goed aanvoelen en begrijpen ..... geloof ik, ik weet eT allemaal niet meer. ...... ik was (soms) op zoek naar een partner de afgelopen 50 jaar, maar ook naar iets anders bij elke vrouw. Individueel, maar ook dat onbegrijpelijke collectieve kippenhok gevoel van de meerderheid, zoals bij de man, maar uiteindelijk zijn mannen meer individualist ? 

Nikola Tesla, Maarten 't Hart, Dick Hillenius en Albert Einstein lijken me veel meer individualist dan welke vrouw ook die ik ken; ze zijn wel vaak geïnspireerd door vrouwen of misschien zelfs "bezield" (met een te zweverig woord, maar ik heb dat ook, zeker met Leonie Slond (het meeste, wow ! ik kon yoga bijna 1 op 1 van haar overnemen en zij is (circus) artieste qua lichaams~beweging) en Frederique Brinkerink en met Victoria voelde ik dat ook, zij gedraagt zich als stoere sterke koningin, dan voel je je zelf dat ook (iets) meer). 


En ik zag ook dat blonde vadsige slappe verwaande weif met dr wauwelmondje van het openbaar gesloten diarree ministerie weer bij de health spa, wat een walge lijk geval is me dat, praw, der hemeldonderweder. Blond suurkuuutje schoot in de lach van me bij de jumbo toen ik triomfantelijk een aankoop hoog in de lucht hield en aan iedereen liet zien en ik vind haar geen suurkuutje meer. Wat heb ik rond 00.30 uur maandagnacht liggen schateren in mijn bed, vooral van het lachen bij de jumbo over mij (uitlachen en toelachen) en over mijn blog. Vanaf maart 2018 werd ik telkens na zo'n schaterbui ge-arresteerd of ik werd ontslagen als ambt - e - naar, voor mijn gevoel, het klopt in 10% van de gevallen, na een schaterbui in de nacht, ellende de dag daarop. 

En wat ik aangevoeld heb bij die weive, die krrrrrengen van vrouwelijke rechters, fivoor reclassering b.v. en openbaar riool ministerie, daar ben ik twee jaar somber van geweest (en ik moest er minstens vier maal van kotsen .... kwam ook door teveel wiet en teveel eten). 

Hoewel vrouwen onderling meer verschillend zijn dan mannen, heeft hitler met het onderstaande gelijk volgens mij (en voor het overige heeft hitler meer dan 90% ongelijk !!)  :  


adolf hitler: "Het volk is voor het overgrote deel zo vrouwelijk aangelegd en ingesteld, dat zijn (haar) denken en handelen veel meer wordt geleid door het gevoel dan door nuchtere overweging. Dit gevoel is niet complex, maar zeer simpel en uniform. Er zijn niet veel nuanceringen; er is alleen maar negatief of positief, liefde of haat, gelijk of ongelijk, waarheid of leugen, maar nooit voor de helft dit, voor de helft dat of gedeeltelijk enzovoort."       Dit is dus 100% barbara kotskut kutkots van de griend.  

(s)hitler sprak altijd emoties aan, de instincten waarop hij bij het propageren van zijn denkbeelden kon steunen, bijvoorbeeld de angst van vrouwen, ook mensen. De mens, narcistisch, ijdel, blind en doof (stom) ...... hitler is ook aan de macht gekomen door de vrouw, die de simpele voorstelling van zaken heerlijk vonden van dit dominante aanwezige narcistische nazistische menneke met 18 miljoen doden en 180 miljoen (ook geestelijk) gewonden tot gevolg en of er nu in 2023 zoveel veranderd is ? Ik zie het niet, zeker niet op wereldschaal, poetin, xi, kim, erdogan, assad, enzovoorts, enzoveurts en in neder land is toch ook het foute matriarchale mammon kreng aan de macht van beatriksniks via crimineelie kroes smit tot edith kankerkrrreng schippers (zie verderop voor een nadere uitwerking van deze boude stelling en excuses voor et gebruik van het woord kanker).

OVERIGENS WERKT THC, WIET EN HASJ KUSH PREVENTIEF TEGEN KANKER ! 80 %plus MINDER KANS OP KANKER BIJ DRIEMAAL PER WEEK O,5 GRAM HASJ KUSH OF WIET DOOR JE ETEN OF MET ZONNEBLOEMOLIE/OMEGA 3 OLIE INNEMEN EN JE KRIJGT ER MOGELIJK OOK NOG EEN LEUKE TRIP VAN .. EN JE ZIET THE DARK SIDE VAN MENSEN, DAAR MOET JE WEL TEGEN KUNNEN, VERMOED NU HETZELFDE HEILZAME EFFECT VAN O,5 GRAM psychedelische TRUFFELS OF PADDESTOELEN .... ik ga ervan uit dat het ook goed werkt voor de hersens en tegen depressie, weet het wel zeker ..... bij 8 gram hollandia-atlantis truffels had ik wel een bijna dood ervaring, dat was zeer heftig ruim een kwartier lang, de eerste keer, bij 8 gram paddestoelen-growth kit- moest ik een half uur liggen en rillend de dood ondergaan, een kleine waarschuwing, begin met kleine beetjes, maximaal 1 gram en dan verhogen. 

De collectieve gedachten zijn de vrouwelijke, die van onbegrip en daarom collectieve angst en collectieve paniek. Bescherming ! Hulp ! Ik ben bang, laf, zwak, hulpeloos, autistisch en alleen in een mij vijandige wereld

34% en ik denk en weet nu 60% van de vrouwen en mannen, werkend bij bedrijfsleven en overheid, bij de rechterlijke, uitvoerende en wetgevende onmacht kan alleen maar leven met een fascist of hiërarchie, ze hebben hiërarchie-fascisme nodig omdat ze te leeg, doof(stom), blind, laf en bang behoudend zijn. 


Blind blasen ...... grapje van 24 secondes

https://www.youtube.com/watch?v=j-b9-21ZsP8


De anarchistische ambt e naar

Anarchisme (van Oudgrieks ἄναρχος, ánarkhos: ἀ- = "geen", ἀρχός = "heerser") is het streven naar een situatie of samenleving waarin mensen zonder een hogere macht of autoriteit leven (anarchie). Het is de verzameling denkwijzen die terug te brengen is tot de gedachte dat een individu op geen enkele manier een ondergeschiktheid áán of ván iets of iemand erkent. In de omgangstaal wordt de term anarchie als samenleving vaak verward met een andere betekenis van het begrip anarchie, namelijk chaos of wanorde/verwarring. Met de term sociaal-anarchisme tracht men die verwarring tegen te gaan.  

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sociaal-anarchisme

Volgens anarchisten leidt elke vorm van gezag tot onderdrukking en is het beter om een bestuur in de vorm van kleine autonome (zelfbesturende) gemeenschappen te hebben. Deze functioneren op basis van vrije associatie en gelijkheid van de deelnemers. Voorbeelden hiervan zijn grassroots- en basisdemocratieën zoals die bijvoorbeeld terug te vinden zijn in de manier van organiseren van actiekampen, acties of bijeenkomsten bij antiglobalistische protesten. Hier geldt besluitvorming bij consensus, organisatie in basisgroepen en autonomie van deelnemers als leidraad.

Anarchisme
Symbool anarchisme
Symbool anarchisme















Symbolisch, een soort dansende stalen robots, David tekende vroeger vaak zo, daarom gekocht bij de kringloop, schröder recycling, voor 8.50 EUR en vanwege de ontmoeting met Victoria, heb toch maar mooi 2-4 minuten met haar gedanst in spiritu, figuurlijk en letter lijk. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten