vrijdag 25 augustus 2023

Wat wil nou HET STOMME TOEVAL, eT STOMME TOEVAL WIL DAT : ik jesis christ, wat een wereld wijf dacht, de eerste keer dat ik Stella stijlvol sexy op het werk zag. Daarna met haar (glim)lach met rode konen en dat ze een keer op mij af kwam en met me praatte veranderde dat van "wereld wijf" (wijf is voor mij positief, weib, wife) naar Goddess Stella Aphrodite. Spiegeltje, spiegeltje, wie is de mooiste in het land, dat is Stella met Marguerite Aphrodite (en Anna en sgs en la Brunette), Mar~geur~ite schijnt meer naturel relaxed .. ze rookt, vaak een teken van spanning und stress und dabei zu gehören mussen, zoals iedereen, unless you're crazy, they say ..

😿

En tjezis, met Stella zou ik zelfs een kind willen (hoe is het toch mogelijk), omdat Stella het ook net zo goed of beter alleen kan, moeder- en vaderschap combineren en alles en niets. 

Dat idee van 48 en 78 jaar stoot me af enneuh van dat ik dat eline niet zou willen "aan doen", een 30 jaar oudere man, hoewel het een mooie ervaring kan zijn, ook een ontmoeting voor een avond of overdag een uurtje met Stella zou ik een mooie ervaring vinden. 

En nu nog een kind, bij nader inzien liever niet, als zhij 20 is, dan ben ik 79-84 jaar. Dat zou ik als kind vreemd vinden en verhoogde kans op autisme en zo, nee, dat lijkt me niet goed. We zullen wel zien, Victoria kan het bijvoorbeeld ook alleen en de eerste 10 jaar zou ik een top vader zijn, maar toch denk ik nu, beter van niet (en elke dame tussen 23 en 35 jaar zou wel gek zijn om met verschrijver van 58 jaar iets te beginnen, nee ? mensen willen niet van alles op internet terug kunnen lezen over zichzelf).  

Opvallend dat het begrip "liebhaber" of "minnaar" zo sterk speelt, dat een vrouw blijkbaar geen initiatief mag of wil of kan nemen tot een relatie of een afspraak of een date, astrid deed het, maar dubbelhartig, niet direct, ze wilde me eerst koppelen aan een vriendin van haar.                     Astrid is de enige in mijn 58 jaar en Sabina Cozzi, ook indirect, blijkbaar toch telkens koningin kut die het hof gemaakt moet worden en NOOIT andersom. Dan bleif ik gelukkig alleen. En er waren wel 20 tot 100 uitnodigende signalen in mijn leven des dames, van glimlach tot andere bla bla bla en zelfs 1 maal een knappe blonde twerkende dame tegen mij(n piemel) aan in een discotheek te Brussel in 1991 .... les jeux d'hiver in het bois de la cambre was dat ..... bestaat nog steeds. 

Verwarrend .. en Victoria is hartelijk warm en krachtig en prachtig .... (ik voel nog steeds dat ze geen relatie met mij wil, ook door haar kracht en mijn dansen, wel leuk, hoor, denkt se, iets too much en overdreven en nichterig en derhalve niet foor een relasie), 

en silk green shirt is overigens net zo goed, wow, en anna minimaal hetzelfde zo niet meer, enneuh la brunetteuh isseuh fijngevoeligeuh mysterieus, ookeuh metteuh haareuh moeteuh ikkeuh 4 maal uiteuh om ietseuh vanneuh hoogteuh te  krijgeuh enneuh danneuh noggeuh, het is moeilijk je zelf of een ander goed te kennen, toch al veranderlijk en soms hetzelfde, elk mens, elk "karakter" is uniek en veranderlijk en soms constant. Altijd ergens bij willen en moeten horen en als individu weet ik eT beter ? dacht het niet, voel van wel derel trekaandrlellebellebel.  

Denk maar niet dat je uniek bent, meneertje koekepeertje, maar dat is eT, ik ben uniek, ieder mens is zo uniek en voor het grootste deel hetzelfde, maar het uniek zijn bepaalt eT, de


 toekomst .. of so    



Nou, een lekkere pijp beurt ken hij so ook wel fergeete

Jc & Sjaak Swart, 

ik was er liefer niet bij geweest, et ken me allemaal niks schele, maar johan froeg me en dan ken ik niet weigere









Mooie foto's maakte een knappe dame (ze wilde helaas niet op de foto, 7 van de 10 dames weigert, 7 van de 10 mannen vindt het wel ok, dat er door een onbekende een foto gemaakt wordt van ze) : 












Mense, stop met die auto en stap over op een engwe 750 watt ep-2 electra glide bike, te kopen via Quick aemen laan van Meerdervoort 427, rijden het makkelijkste als een droom, ze moeten alleen nog een kunststof belt krijgen en dan is dit de beste volkswagen toyota electra almost zero emission voor iedereen , efferie body, efferie body......

Ik blijf ook dolblij met mijn tenways cgo 600 pro, een futuristisch wonder op wielen , de beste elektra bike uit 2025 en de stoere stabiele kalkhoff image 3, allemaal Bie of bij de aardige betrouwbare fietsenmaker te bestellen, niet zelf via internet kopen en onderhoud door uw goede vriendelijke fietsenmaker, de aardigste mensen op de wereld en als zowel maarten 't hart als verschrijver het zeggen, dan is het waar. 

Een fietsenmaker is de aardigste meest betrouwbare vakman ! De techniek van de TENWAYS cgo 600 pro op de ENGWE ES MASTER EP 2 750 watt, dat is een ideaal (2 tegengestelde electra bikes). 

Via de fietsenmaker dus en niet via internet bestellen, dat is broodroof van de belangrijkste mensen, de ingenieur s,  echte mensen die echt werk doen .... de gebroeders wright waren fietsenmakers, het eerste vliegtuig uitgevonden, fascinerend om te lezen hoe ze dat deden inclusief de driedimensionele roll over vliegbeweging die een vliegtuig moet kunnen maken..... drie dimensioneel of drie dimensionaal ..... de driedimensionale roll over
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten