donderdag 17 augustus 2023

Let’s bring iT to a happy ending, met Stella, Marguérite, Anna (nummer 1 nu), la Brunette, silk green shirt, express geen hoofd letters, lekker gewoontjes en in tussen, ehm, ehm, euh, euh, asska, Astrid, Ardita, Margreet continu op 1 voor mij op godinnaternetta, o jee, gaat eT weer mis, Debbie Bohemen haar tatoeage op haar rechterbeen buiten maakt haar tot de mooiste met het mooiste kunstwerk op de wereld, met Misha Slovakai, zelfde kracht, misha meer slange katten achtig, Debbie meer een leeuwin krachtpatser olifant en de mooiste knapste gorilla Hulk met het mooiste kunstwerk ter wereld op haar rechterbeen, het maakt haar Griekse godin …… en Anke Sieverink enzovoorts, Danielle Philippa, Nikki kersten, Maaike Vermeer, Edwin alweer zijn achternaam vergeten, Eric en Erik en stop nou maar en kom met ons mee en zie je 1 van de belangrijkste vergat ik .. maar niet heus, Bogini Victoria, die zich nu reets 2 of 3 dagen niet laat zien

 maar goed of slecht, als ik dus met 1 van bovenstaande een relatie zou hebben of krijgen (Debbie en Misha zijn gegarandeerd al "bezet", hebben een vriend waarvan ze houden, van de andere weet ik eT niet. 


Dat eT se niet ken schele ken ik je wel fertelle 

Maar goed of slecht, als ik dus met 1 van bovenstaande godinnen een relatie zou hebben, dan zou ik NOOIT ontrouw worden. Zeg nooit nooit, maar dat is al zo alles vervullend  (en ook daar had ines gelijk, maar ik vind haar en haar man geen god(in), vastgeroest in een hypocriet verwaand katholiek geloof en ik vergeet bijvoorbeeld light blue aska look alike, vreemd dat Aska zo een warnink door gaf, als ik stoned ben, dan denk ik wel eens dat het haar dochter was en ook Ardita ben ik heus niet vergeten). 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten