donderdag 10 augustus 2023

Beauty goddess Anna Paulowna 22 jaar nu 23 jaar in de sauna gezien, jij hoort bij de 10 knapste vrouwen op de wereld, pardon ik wil niet opdringerig zijn euh maareuh dit isseuh onmogelijkeuh dacht ikkeuh metteuh verbbijstering ze is metteuh Margeurite Barsbuikie uchie uchie de mooiste sterrie, by the euh wayeuh, 1. metereuh achteuh enneuh zeventigeuh, idealeuh mateuh, jongeuh

 maar ze was echt de allermooiste met een aanplakkend kopergoudenzilveren badpak alsof het voor haar gemaakt was, zacht over een nog zachter lichaam met op haar manier net zo de mooiste huid en nagels en alles als Margeurite, ja, zelfs knapper dan Misha Slovakai, zo zacht mooi en net zoals Margeurite, Debbie en toch ook echt wel Misha van binnen en van buiten 

Hm, dat vind ik zooooo stom, als je iemand 4/5 keer 1-10 minuten spreekt, you know nothing. Na 3 maanden, 9 maanden, 7 jaar, 14 jaar en 30 jaar weet je soms iets van jezelf en soms iets van een ander en er schijnt soms zielsverwantschap te zijn ......... dat heb ik zelden of nooit meegemaakt of inderdaad die eerste drie maanden met altijd bijgedachtes .......... dus iets over iemand van binnen zeggen, het karakter, na 10-30 ontmoetingen is quatsch. Zelfs na 14 jaar met iemand samen wonen is het quatsch. 

Heb ook nooit gezegd of geschreven dat ik geen quatsch verschrijf. 


ik kan toch echt niet met iemand met de leeftijd van David of Eline daten. Maar het hoeft geen daten te zijn. Ik zou dolgraag met haar in gewone kleren (dan zie ik dat meest sexy body niet) een uur of 4 uur met haar wandelen of uit eten of bij een strandtent of een combinatie, dus dat het helemaal geen echte date is, gewoon 1 avond met een droomgodin, zo zou ik het ook prachtig hebben gevonden om een keer 4 of 6 uur in de nabijheid van aska schuhholz te zijn geweest en dan daarna nooit meer wat, maar die ervaring ! En dan die ervaring met Anna, en echt, zonder badpak met alleen maar dat mooiste hoofd, echt nog mooier dan die australische actrice, dan overleef ik haar schoonheid wel en krijg ik geen hartaanval van liefde en zie ik het als een afspraak met iemand van de generatie van eline, stijn en david en dan kan ik vragen hoe raar zij eT of mij vindt en ik ben benieuwd naar haar humor oh wat is ze spiritueel en zo oneindig mooi ook van binnen, ze is teveel godin om aan sex te kunnen of durven denken, nee, zelfs dat is niet waar met dat mooiste badpak_lichaam, oh men 


Bij Debbie zei ik na een uur waarin ik redelijk voorbeeldig mee deed, 

"Bedankt, dat was weer top, het beste begin van het weekeinde voor me, deze les met jou,"

Volgens mij vond ze dat leuk, ook omdat ze naast iemand stond die veel voor haar betekende, 

een vrouw van tussen de 48 en 56 jaar. 


hoewel wel als vanouds stoned op 0,4 gram wiet en 0,25 gram hasj kush slechts 

o ja toch ook wel truffels hollandia ook 0,2 gram slechts, 

de ene keer bijna huilend, dat was toen debbie gezegd had we gaan je helpen

(in de zin van ik sleep jullie 10 body pumpers door deze zware oefening heen) 

en ik dacht aan clankie, wim de bie, joop stobbelaar, de dood, 

astrid "verliezen" want ik was dol op haar, bijna tranen, maar dat toch echt niet,

de volgende ronde schaterend, ik dacht aan margreet als sint op een wat 

op hol geslagen wit paard

zo wil je je geliefde toch ook echt niet voor je zien als de sint is se rooie pak op hop hop 

een wit paard 

dan een ronde als tijgerin lady strepy .... als alien van wat doe ik hier eigen lijk 

plus wow aquaspiderman playing in his favorite picture since the planet of the apes

in dit vreemde schepsel helemaal in blauw toch een beetje hopend op Ardita Tajanl 

en dan beauty goddess Anna Paulowna van Buuren 23 jaar mag ik hopen 

ik moest de sauna uit lopen ik kan eT echt niet meer aan  

en toen bij het weggaan zei ik een mooi zonnig weekeinde

de zon die past bij jou , o ja, hetzelfde met die lach en die ogen en dat supergoddelijke lichaam

en toen vouwde ik mijn 1 bij 2 meter mooi blauwe handdoek 

ze was ook goed met blauw,  astrid, van haar gekregen, vrouwen die van me houwen

geven me vaak een handdoek, sabine en astrid, die van sabine helaas kwijt 

handdoek om mijn schouders geslagen en ik fladderde onbeholpen als bluebird 

de zaal uit, ik hoop toch zo dat ze het gezien heeft en erom kon lachen

zo klein ben ik heus wel ow wow wow wow wat ben jij fenomenaal knap

ik kan het bijna niet geloven zo knap bij de 10 knapste en toen ik haar 

zag zei ik "leuk je weer te zien" en dat was echt zo, maar toen ik ging zitten voelde ik 

van hee, wat gaat er nu gebeuren en zij liep de sauna uit en wat ik toen zag kon 

ik al niet geloven, 1.74 meter allermooiste schoonheid met Margeuriet, 1.78 dus, 

maar echt de twee knapste bikini naakte vrouwen die ik ooit gezien heb, 

misschien als ik stella, la Brunette, Silk Green Shirt naakt zou zien dat ze 

dan even knap zijn


Dichter zoekt naakt model 


zelfs een relatie van 1 jaar met haar zou nu op dit moment teveel voor me zijn, 

ik zat te rillen in de sauna en ben maar naar de andere sauna gelopen

vond het namelijk toch ook wel opdringerig , maar zij glimlachte dan 

ook nog zo perfect, ze is bijna te perfect

net zoals Margeuriet, 

zij is het tegengestelde van elk teken in de horoscoop verderop want bij haar 

staat de zon in de gevlekte gnoe met de bonte papegaai en kaketoe als ascendant

behalve als ze watervrouw is en dat lijkt ze me niet hee ze zei ook nog 

ik ben geen schorpioen of was dat iemand anders ? nou ben ik de weg 

weer kwijt, ik sei dus ook nog op haar vraag wat heb je gedaan 

yoga o nee ik ben verward dat ik je weer zie, 

ik was bij body pump bij debbie, ja, heel leuk

ik was zo geschokt 

zoveel schoonheid en knapheid te zien en vooral zo perfect verpakt

bovendien zo elegant, beschaafd, voornaam en supersexy oh men 


ze is ook de meest sexy vrouw ooit gezien, vroeger was dat judith matthee

nu is duchess goddess sexy beauty queen Anna Paulowna van Buuren 

met het mooiste bijpassende badpak ooit gezien 

net zo mooi of mooier dan als Misha Fabianova Slovakai en die ene dame

met haar vader toen, ja, ze was zo triomfantelijk niet eens bewust of expres

goddess met dat badpak, je zus christus, gottverdorie daarie kannie 

indianie niettie bij ie offie aanie tippie 

en debbie en margeuriet maar zij ontsteeg haar badpak zelfs 

o ja en een frederique (maar niet brinkerink, ook zeeeeeer knap) met 

ook een schitterend aanplakkend rood badpak dat zelfs eline 

zei, dat is een mooie knappe dame, ze was naar eline en mij aan eT kijken 

alsof ze verschrijver kende en dacht misschien, later was ze zo bezorgd over corona 

en nam het zo serieus, ze was dokter, ik was er veel nonchalanter en geloofde er niet zo in

of ik had het al gehad, daarna heb ik wel mijn 4 prikken tegen gehad, je weet maar nooit....

frederique rood badpak heeft me ook zo'n 10 keer "opgezocht" of gezien, ze woont 

ook in bohemen, vond het een zeer knappe wat mysterieuze dame waarmee ik geen 

afspraak durfde te maken omdat ik wist dat ze zou afwijzen, vandaar dat ik stella nooit 

per mail dat vroeg, toen ik vrij kwam uit de gevangenis zag ik Frederique zwanger en 

een paar maanden later met wagen die ze een beetje gegeneerd bij me weg hield zoals ik ook deed bij judith matthee, frederique rood badpak had gevoelens voor me en ze was en is zo ongelooflijk knap en mooi, maar blijkbaar een heel leuke nog leukere vriend dan ik want wat een enorm leuk kind ruim een jaar later, wat keek die stralend vrolijk uit zijn ogen ! En mij zo rechtsreeks aan kijken alsof hij van mij, ook een soort geinige vader, van me hield met al zijn zon nige uit straling  



Aansteller dacht Anna ook, maar toch gevleid, tjezis als dat geen goddess is

dan bestaan er geen goddessess


en Irina uit Roemenië en Oekraïne hou ik ook van, staan ook in de top tien   


gênant dit, ken toch niemand schele 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten