donderdag 17 augustus 2023

Eline, ik ga met onderstaande blog posts aan de slag

Dus onderstaande blog posts ga ik doornemen en verwijderen waar nodig. Het voor mij ontroerende of aparte is, dat die posts over Margeurenderite zo nietszeggend en onschuldig zijn, daarmee begin je bij de politie of wie dan ook niks. 


En dan vervolgens posts over de jodenvervolging, dat nederlanders zelf 107.000 van de 140.000 joden in nederland hebben verzonden naar concentratiekampen, er kwam geen duitser aan te pas, opgeruimd staat netjes hoorde je soms zelfs. 

 Ik heb zelf zo'n krrrreng gezien en gehoord, de sav lohmanlaan 232, geloof ik, onderaan 226, met dr verrottte verzuurde valse doodskop  (ja, dan kun je wel zeggen, wisten wij veel, ergens voelde je het aan, maar het was een excuus om als politieman je baantje te houden en als ambtenaar en burgemeester en rechter, ze gaan toch naar een arbeidskamp .. wisten "wij" veel dat de 95% meerderheid vergast en door honger en dorst en op andere manieren gemarteld werd. 

Zo laf, ik zag drie varkens politie agenten van de haagse polisie bij de groszek supermarkt bij de tramhalte bij die kerk waarvan ze appartementen gaan maken (mooi zo, moesten ze met bijna alle kerken doen, sorry Jacintha), die drie agenten in zwaar uniform hadden demonstratief hun auto dwars gezet en belaagden een negerin, die donker gekleurde dame, zo goor om te zien, kotsen, zo haar aan het intimideren en treiteren vanwege een lullig kaartje, die gore smerige kutvarrekens van de polisie moeten zich schamen, macho foute rotte kutkankerkippen.

Dat ga ik dus nu eerst verwijderen, het onderstaande, alleen is dan bijvoorbeeld roerend dat er die post staat over dat hollanders 107.000 joden van de 140.000 naar concentratiekampen gestuurd hebben, het hoogste aantal in Europa, en dat Maarten 't Hart schreef dat hij het zijn ouders en de protestantse kerk niet kon vergeven dat de joden dan toch naar de hel zouden gaan vanwege dat joodse geloof, onverdraagzame verstarde zure foute krengen, dacht Maarten 't Hart. adolf hitler was een overtuigd katholiek en tot 1940 waren er zeer nauwe banden met het vaticaan, tegen joden .....


Maar in die blog posts staat dus alleen maar ellende over de joden, niets over robberta of margeurenderite en dan vraagt hij ze me toch te verwijderen, hij waant zich met margeurenderite DE jood of doet alsof, alsof ik hem dus persoonlijk daarmee bezwaar, maar die posts kan en ga ik dus niet weg halen, want robberta en margeurenderite zijn individuen die de holocaust hemel- hel- god(in)-, alles en niets zijdank hebben overleefd, zie zo'n goddess als Margu~erite aphrodite. 


Anna en zij zijn de knapsten nu, zou Anna zo graag nog eens zien om gewoon met haar te praten en misschien vragen voor een malig uit gaan en vragen of ze 1.68 meter of 1.74 meter is ....... anders "moet" the alien lady in blue tussen 1.68 en 1.78 meter sein. 

Maar goed of slecht, onderstaande pagina's ga ik dus verwijderen en ik laat die staan over "de joden", waarin Robberta en Margeurite niet genoemd worden. Morgen vanaf 14.00 uur ga ik terugwerkend alles verwijderen van Margeurite, tenzij zij me (via jou bijvoorbeeld of naar mijn mail) een bericht stuurt dat zij en haar vader het niet erg vinden dat de foto's blijven staan. 

Voor 23.58 uur morgen vrijdag 18 augustus moet dan alles weg zijn (23 augustus niet gelukt, het is heel veel werk !), two wrongs do not make iT right, maar dat vind ik het oneerlijkste, ik vind nog steeds dat ik bij barbie vannie grienie 80% goed en zij 80% fout zat en nu met margeurite en robberta vind ik dat ik 65% goed zit en zij 65% fout of ik begrijp ze niet. 

Zij zijn niet "de jood", allemaal individuen. "Nederlanders" zijn voor een kwart Duitsers, voor een kwart Belgen en Fransers, voor een kwart Europeanen, voor een kwart de rest van de wereld (ongeveer, de percentages zullen anders liggen, maar als je over 8000 jaar kijkt, van 6000 before christ (zo gek dat die datum bepaald is door een aantal verschrijvers  50-100 jaar na zijn overlijden en dat wij daar ons allemaal aan houden, hoewel chinezen, arabieren of beter de islam en joden onder andere een andere kalender en jaartelling hebben) tot 2036 post christ, jesus christ is a fictional character, has been written down 50-100 years after his death, an oral history, which was heard quite a lot, so it had to be true, dan klopt het wel, en 6000 bc bestond holland voor een kwart, de rest was zee of moeras ! De rest van het land is er pas later bijgekomen bij mijn weten. 

Maar nu in nederland is dus een kwart duits, een kwart belgisch~frans, een kwart hollands, maar toch samengesteld uit duits en fransbelgisch, daar kwamen ze vandaan, een kwart van de rest van europa en een kwart van de rest van de wereld. 


In navolging van onderstaande mail: hetzelfde geldt voor


het hele blog loop ik voor morgen 23.58 uur door (om te verwijderen en/of verbeteren) , ik ben moe om 1.50 uur, het was weer een intense mooie dag, met van alles en nog wat, hieronder beschreven, vele hoogte~punten



de echte naam is verwijderdmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmurder




haar echte naam verwijderd (tweemaal) 



haar echte naam verwijderd



haar echte naam verwijderd (nu zou ik die blog post nooit meer schreife en daarom fin ik et sonde deese wek te haale



In de bovenstaande interessante blog post staat geen enkele verwijzing naar margeurenderite of naar robberta barsbuikie uchie uchie 
Alsmede andere pagina’s met vergelijkbare verwijzingen.
RB
Op 10 aug. 2023, om 21:26 : 
Geachte heer Veenendaal,
Na mijn verzoek daartoe, heeft u toegezegd alle door u geplaatste foto’s en verwijzingen naar mijn (toen minderjarige) dochter te verwijderen. Intussen staat een aantal van deze pagina’s weer online. 

verwijderd tot mijn spijt, vond het leuke foto's van een jonge 5/6 jarige margeurite die leek lijkt op de zanger van de red hot chilli peppers

 

naam en verwijzing verwijderd (zelfde blog post als onderaan ?) 

 

ook hier staat haar echte naam niet in (binnen 1 week kan niemand deze naam meer herleiden) .... en ik vind het een mooie blog post van 2019, voert me terug naar die mooie vakantie in Denemarken toen met Hyundai Tucson en Eline en Stijn, vond dat erg leuk

 

 

ook hier staat haar echte naam niet in (binnen 1 week kan niemand deze naam meer herleiden) 

 

Ook hier staat haar echte naam niet in (binnen 1 week kan niemand deze naam meer herleiden) 

 

Dit is die beetje griezelige vind ik, ten eerste hoe gruwelijk het was en hoe erg hollanders waren, ik voel me dan toch geen hollander, ik heb er nooit aan meegewerkt, maarrrrrr als ik daardoor zelf in zo'n kamp terecht kom, of weet hoe gruwelijk die nazi's ook met mij zullen omgaan als ik joden zou laten onderduiken bij mij, dan ben ik een lafaard en lafbek (en daar schaam ik me over). 

En dat Robberta en Margarita zich "de jood" voelen, lijkt mij niet juist, allemaal individuen, als je het leven als geluk beschouwt (ik weet et soms dus niet zo zeker, hoewel ik Attje Kuiken vandaag in een schitterende blauwe jurk zag, ze zwaaide naar mij en toen moest ik weer als yoga jochie langs haar terug fietsen) zie hieronder, ik herhaal mezelf al genoeg, maar 107.000 van de 140.000 joden naar concentratiekamp, 33.000 op 140.000 overleefd, niet naar kamp concentratie gas zylon of zylex b (hitler had ook smerig brandend gas, mosterdgas, gezien in de eerste wereldoorlog en hij zag joden als kakkerlakken) , zij horen bij de 23,58% die "geluk" gehad hebben en in nederland de oorlog overleefden (hoewel ze, bittere ellende) ook na 1945 vaak berooid en voor dood(s) werden achter gelaten door de overheid en neder land. Zoek het zelf maar uit, zonder huis, met net je kleren, met helemaal niks verder, toch al rot behandelde joden, zei hol land, zei neder land. Waren hollanders maar meer nederig geweest voor het of tegenover het leven (terecht schuldgevoel aanpraten mag in dit geval es soll nie wieder geschehen en daar is vlad poetin, 7 oktober 1952, sting 2 oktober 1951, de 1 relatief een engel, de ander relatief een gestoorde krankzinnige duivel die leeft of dood is, vastgeroest, verstard in het jaar 1952, wij mogen Oekraïne vernielen, maar als zij een paar drones op Moskou afsturen, DE MISDAAD VAN DE WERELD VAN DE EEUW.

Maamon animal farm plagueratpig putain poetin, please remain down under in your grave 1952, not in peace, may they haunt you down and keep you in a constant fear and fright, while you no longer have any power what so ever. 

 

\Haar naam staat er niet in, wel haar pseudoniem, goede blog post, watteuh benneuh jeuh tocheuh knappeuh ! Terecht niet in gewijzigd derhalve. 

 

dr naam verwijderd

Goh, het schijnt dat maar 1% van de mensen middelbaar onderwijs heeft gehad op de wereld ? Geloof ik bijna niet, dat lijkt me te weinig. 8 miljard wereldbevolking, 614 miljoen leerlingen is 1 % 😱, maar wel 6 maal 614 miljoen ? Ja, net iets "beter" (alsof street wise en hobby wise in een vak rollen niet het beste is) is laten we negatief van 4 jaar middelbaar onderwijs gemiddeld uitgaan (op de middelbare heb ik alles geleerd, daarna was ik te stom en te lui, hoewel ik wel iets leerde : "i know nothing". 

Dus 614 miljoen middelbare school leerlingen per jaar maal 4 jaar middelbare school is

2500 miljoen leerlingen op 8 miljard is 2500:8000 is 1/3,  één derde, 33% van de wereld heeft middelbaar beroepsonderwijs gehad !!!!!!!!

 

Deze laat ik staan, margeurite en het klopt niet, ze is niet 18 augustus jarig en anders merk ik eT wel, hè, ik wou dat ik morgen of zaterdag paddestoelen mexicana had, hoewel die truffels ook binnen komen 

Ik vergiste me, er stond ondanks 31 oktober 2021 toch nog een verwijzing naar haar moeder in, de moeder van roberta. Toen heb ik alle 33 blogs verwijderd en nu zijn er 4 terug met voor wat robberta en margeurite betreft niets nadeligs of negatiefs en mooie foto's, er is niets mee, maakt het tot een mooi verhaal, maar omdat Eline zo aandringt en ik een soort morele (oneerlijke) druk voel, ga ik eT verwijderen.   
Ik verzoek u deze pagina’s terstond te verwijderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten