dinsdag 8 augustus 2023

De kakelkut kronieken .... the cunt chronicles


"kleine flesjes, dat finde de weife geil !"  Wim van Hardeve;d 



oei, weer zo'n mooie ontdekt ? vanaf 19de.00 minuut  ?  

https://www.youtube.com/watch?v=WvWC8Mne-R8

Nog uitzoeken, niet de 9,8 van eric selects (eerste 8 en laatste 8 minuten),  voorlopig wel een 8, ik zit nu op 8,8 ~ 9,6 vanaf de 19de minuut en ook het slot is niet slecht, maar vooral die vanaf de 19de minuut





Proloog    Wat er bij mij niet goed zit is dat ik ook zo zwart wit ben geworden, ines staat me zo tegen met haar bid gebaartjes bij yoga en ik vond haar 3 maanden geweldig. Ze is minder dan lucht voor mij, of ze is een vieze verwaande dode lucht. Fake, nep, flutkut. No good. Komt toch ook door gevangenis en 5 jaar verrotte verwende doodse krengen mee maken .... en vooral inzicht hoe ze echt is. God Verdomme, waarom heb ik solo  continu overal te maken met die waardeloze egoïstische stinkende smerige kutkrengen. Dat is mijn grootste frustratie en teleurstelling, ik wil er uit breken of eT doorbreken, contact maken met alles en niets, de dood, het universum en alle dode en levende flora en fauna.          

Don't forget my love. I feel love for Victoria (denk nu met 88% zekerheid dat ze geen relatie met me wil, maar ze blijft Bogini voor mij), Eline, David, Stijn, Lady Strepy, Alien Lady in Blue (by Cees van Dongen), la Brunette, Silk Green Shirt, Astrid, de blonde dame in de Jumbo (18 jaar), xxxxx, misschien (mijn huidige gezellige en goede) werk als bron van inkomsten, leven en gezelligheid, 23 van de 24 aan wie ik de e-mail stuurde, vooral Anke, Asska, Ardita, Debbie en ga zo maar door, vriendschap voor nog veel meer mensen. Met vrouwen de complicatie dat ik er geen vriendschap mee voel en sax als verstorend element. 

High time you went, vrolijk leuk liedje was dat met als tekst "hoogste tijd dat je weg gaat." Wat zou het heerlijk zijn als al die krengen en kutweive en mammon animal farm pigdograts, al die negatief genoemden op dit blog zouden op sodemieteren, oprrrrrotten, weg wezen naar je eigen verrotte verwaande dode kuttenwereld, ze nooit meer zien en voor het overige alles en niets met AITET zo goed mogelijk regelen voor zover nodig, vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale anarchistische solidariteit, ecologisch verantwoord, mensdier- en flora- en fauna-vriendelijk. Paradise lost. 

I DON'T KNOW HOW TO WRITE WHAT HAS GOT TO BE WRITTEN TO BREAK THROUGH DEATH, THROUGH THE UNIVERSE and get rid of vain stupid mammon cunts & other ass holes. 

ik hou niet van U2, vind het bombastische gelovige muziek (ines vond/vind ze goed, kutkots dus), en op beide iphones en zelfs op mijn autoradio van de hyundai tucson (2017-2020) stond u2 geprogrammeerd. Eline heeft die op mijn iphone gelukkig weg gehaald vorige week, continu klonk dat ellendige "you're gonna sleep like a baby tonight" en bij de autoradio klonk zomaar "barbara" .. nadat de politie volgens mij mijn auto onklaar had gemaakt, de batterij had laten leeg lopen, maar dit kan paranoïa zijn, ik kan het me haast niet voorstellen, dat ik bij de politie zou werken en doelbewust bij iemand (zelfs als hij continu (bepaalde collega's van) de politie beledigt) de auto onklaar maakt, de accu leeg laat lopen door de lampen en de autoradio aan te laten staan, maar ik heb heel vreemde ongelooflijke dingen meegemaakt van 2018 tot nu, zie wikipedia over de stasi en het mensen in de persoonlijke- en werksfeer kapot maken, 

I don't know
How to say what's got to be said
I don't know if it's black or white
There's others see it red
I don't get the answers right

I'll leave that to you 

@@@@@@@@@


Deel I       Sommige vrouwen zijn stapel mesjogge slecht, mannen ook

Deel II      De hemeltergende stupiditeit 

Deel III     De helvragende domheid

Deel IV     De teleurstelling over de goorste smerigste stasi weife, die 51% tot 66% van de v/m

Deel V      De frustratie over domme dic ta tors

Deel VI     Ein erfreulicher Moment

Deel VII    De geretoucheerde geïdealiseerde hoofd~drol als koningin : zie daar een vrouw

Deel VIII   De wereld draait om mij : broedt daar een vrouw

Deel IX      Jij weet veel. Weet ik veel. 

Dell X        In darkness let her dwell, de hoofd-drol konink(in) willy maxie piggy

Deel XI      Till death doth come  

....  waarom eigenlijk met een kist in de grond, de verspilling, de kosten, gewoon dat dooie lichaam in de grond opdat planten (en bomen, is een boom een plant, ja) profiteren van deze mest. Ken mij eT schele. Heel mooi dat ik sinds ruim 4 weken weer 6 uur per nacht slaap, sinds 5 december 2022 sliep ik soms een hele nacht niet en ik ga er vanuit dat ik gemiddeld 3 uur per nacht sliep de maanden daarna tot juli 2023. En ik werd/word minstens 2 keer per nacht nat van het zweet wakker, ook niet prettig. Vannacht einde lijk weer eens zonder zweet en maar 1 keer wakker geworden. De nacht van 9 augustus weer ! Joepie ! 10 augustus weer geen zweet, wel "maar" 5 uur slaap. 

Had ik net een haring gegeten toen ik 5 minuten "intiem" was met Victoria, dat zul je net zien, ik maakte toch al een nerveuze indruk en dan ook nog naar haring meuren. Verbranden van lijken zoals harry mens en de vvd graag doen vanwege de bedrijfswinst koss geld en de planeet aarde, aan onder andere CO2 en stikstof uit stoot. Stik stof. Stik stof. Stik stof oxiden. 

Deel XII     You surpassed yourself, door provocatie doorbreken vrouwen eindelijk het verrotte verwaande doodse plafond dat ze zichzelf met regeltjes en hoe het heurt en meurt opleggen. 

Deel XIII    Keik mei nou

Deel XIV    Soms heb je (in de geschiedenis) een onrust~stoker nodig om de boel op te schudden

Deel XV      Not me nno, die oneindige stupiditeit vreet me aan, vreet aan me, huidige verwachtte sterfdatum <73 jaar volgens AiTeT als ik zo doorga, good guys go first, niemand ontloopt eT lot. Lotte Weeda, wee lot. Is het niet verwachte sterfdatum met 1 T ? 

Deel XVI     Kotsen van die ruim 50 mensen die telkens in de rij staan om de woning van willy alexie en maxie te bekeike te Den Haag, "paleis" noordeinde, se hebbe vast vakantie in greece, naast dode sean connery, the james bond ..... met roger moore ....en die ier was ook niet slecht, ben se naam alweer kweit. Pierce Brosnan bedacht ik me op 16 augustus ! Wonderlijk, de hersens en het geheugen. Kotse van dat verrotte verwaande doodse bespottelijke lege holle ijdele kipkuttenkoningshuis, kan alleen maar in stand bleife door de weife

Deel XVII    Weife zijn dood(s), manne sein leefend ? Qua humor vaak wel, kotse van serieuze weife

Deel XVIII   Wat zou ik graag met Jasper Lok, Chananja van Estrik of anderen van die lijst van 24 (waaraan ik een mail stuurde over wind turbines op schepen en auto's en over een goed landbouw akkoord, wat moet ik toch met al die zinloze tering zoot) een keer willen afspreken, maar ik heb het te druk met mezelf, niks, weife, eenzaamheid, geluk, pech, poes, kinderen, werk, appartement, fietsen, yoga, body pump, pilates, sauna, boodschappen, eten, drinken, gezondheid, bloggen, kunst, kwaad, boos of woedend zijn, lachen, me goed thuis wanen in de haag, me af en toe ongemakkelijk voelen door die verrotte verwaande doodse krengen, vandaar ook die woede, leven, dood. 

Deel XIX     Walging en weerzin over de mensen maakt me verbitterd en dat weiger ik pertinent. Per ti nent. Wat een bekakt stom woord, per ti nent. Maar ik zal nooit constant verbitterd of verzuurd worden zoals dat afschuwelijke lelijkste weif barbie van de grienie met dat nare schijtbekkie en die andere goorste smerigste krrrrengen met haar, dat walgelijke weerzinwekkende misbaksel met dr rotkop en dr prutswerkjes. 

Dell XX       Het ziet er hier leeg uit (stel nou eens dat over 100 of 1000 jaar een alien planeet aarde bezoekt, als het zo doorgaat met olie, plastic, kolen en gas en dat walgelijke misbaksel, dan wordt dit de reactie bij een bezoekje aan een nu nog bijzondere en mooie planeet .. deterioration has set in). Dat zullen overigens de maan astronauten ook gedacht hebben, het ziet er hier oneindig leeg uit. 

Deel XXI      Maar vanaafond hep ik hoofpijn, dus geen sex, geen gepijp, laat staan gebef

Dell XXII     Upside down and dizzy as you make me, upside down and dizzy but okay. 

Deel XXIII    Hmmmmmm, 10 of 5 yoga lessen met Leonie Slond, dat ga ik proberen, top

Deel XXIV    Owie, ik sei so blei, dat ikkie nietie soonie verwaandeuh vadsigeuh dommigeuh taarteuh benneuh alseuh jeusseusceuh jassesca haaitsma

Deel XXV      Maar ik maak me wel sorge dat die kutkrenge van een beveiliger bij het sav lohmanplein en voormalig werk me ergeren en dat dat toch minstens weer twee tot vier verloren uren aan ergernis en lichte boosheid betekent. i spent too many years at war with vain stoepid cunts and that's no good for my health. Ik ga daarvan de komende maanden los komen. Heb geen zin meer in dat tijdverlies aan, met of door waardeloze fluimen. Zinloze energie verspilling. Want op wat ijdelheid na, zit er helemaal niets in, mammon animal farm pigdograt vanity en andere lege ijdelheid (pleonasme, of toch contaminatie van de taal ?). And my quest is research into the world of souls ....... raar, dat het bij mijn gebruik van wiet, psytruffels of psypaddestoelen toch voornamelijk om vrouwen draait, heb nog steeds het idee dat daar 1 of andere oplossing te vinden is, die daar niet is ....... het is bovendien niet waar, of hooguit voor 5% van de tijd, ik gebruik die wonderbaarlijke middelen voor die unieke ervaring telkens weer, sail to the island of souls, and death, and the universe, and the moon, and feel margalith and all and nothing. Een single margalith van 38 tot 63 jaar tegen te komen, die van mij houdt of gaat houden en waarmee ik een lange relatie van 14 jaar of meer krijg, i do have a dream. Een korte relatie mag ook ! 

Dell XXVI    Heb ik daar voor het eerst na yoga aan boks training gedaan, ik ging helemaal kapot binnen een kwartier en de training duurt 45 minuten ! Vind het niet zo leuk, maar ik ga er mogelijk wel mee door, ik wil sterker en beter worden en zelfs ook hiermee buiten mijn comfort zone treden (alsof ik ook door mijn eigen provocatieve gedrag al niet genoeg continu buiten mijn comfort zone zit, ik stik zeker 20% van mijn tijd ..... en ik zoek het misschien ook zelf op, provoceer die krrrrrengen, mep ze figuurlijk verrot, ook al weet je dat je verliest, 1 zo'n kreng een harde tik op dr verwaande verrotte dode neus is niet slecht, maar ze zijn gevoelloos, wezenloos en liefdeloos, doods, ze voelen, weten, kunnen en merken niets, hebben alleen maar hun ijdele laffe valse kippenhok gekakel).

Deel XXVII    One sees well with the heart, not with (only) the eyes (le petit prince). You can't follow your heart when it is more confused than your head. La Brunette of Silk Green Shirt hoop ik in vain nog wel op. Like i said in vain, so now it comes down to xxxxx (vind haar heel knap, ze rookt en is behoorlijk hekserig en ze heeft ook psytruffels geprobeerd and she likes it), misschien is dat toch het beste, hey, you've got to hide your love away en a.f.th van der heijden schreef ooit dat het uiten van liefde of het openbaar maken van liefde deze kapot maakt. Hm, het is zeer waarschijnlijk (90% kans) dat zij dit leest ...... en besluit dat ze daar nou net geen sin in hep. 

Ben het geloof ik niet eens met aft van der heijden, but then, what do i know about love. Met getrouwde Astrid voelde ik liefde en 3 maanden met babara, the biggest mistake of my life and i should have known, ik wist het door haar manier van lopen (krom, autistisch laf bang schuifelend) en de duurste keer uit eten, plus120 EUR, binnen 3 maanden en ik betaalde en ze zei dat ze kon zien dat het me raakte dat ze meer verdiende dan ik, dat raakte me helemaal niet, haar verrotte lelijkste scheve bekkie toen ze dat zei raakte me, ik had dat goorste smerigste krrrrrreng zo hartd mijn auto uit moeten trappen en in de goot achter laten, daar hoort ze als een hondendrol thuis. Ik denk vooral gat verdamme bij babara, gelukkig denk ik zo goed als nooit meer aan dat vieze smerige achterbakse totaal verrotte verwaande dode tyfusteringkutkipkreng. Nu denk ik er helaas aan en ik heb meteen weer even een slecht humeur, duurt maximaal 3 minuten en dan weer opluchting en verbazing dat er zulke zieke onsmakelijke levende doden bestaan en de boel verkankeren met dat miezerige achterlijke stupide autistische ijdele gelispel uit dat rottende huichelbekkie. Heb dat eerder gemerkt bij een vrouw, die genoot dat zij een leidinggevende positie had en ik niet en dat zelfvoldaan met een tevreden glimlach tegen me uit sprak, meteen verlies ik elke belangstelling voor romantiek of wat dan ook, zielige gefrustreerde kutkrengen. 

Dell XXVIII    Nog een extra nadeel van kernenergie, in de omgeving van kerncentrales sterven beduidend meer mensen aan kanker en bijna alle mensen die in de kernenergie "industrie" werken sterven aan kanker, het sterftecijfer of mortaliteit aan kanker is zeker twee keer zo hoog als gemiddeld, well, nobody listens to a word i say. My name is nobody, 

Carcinogens found at Montana nuclear missile sites as reports of hundreds of cancers surface

Deel XXIX      Je laat je lelijk kennen. Ga niet altijd meteen in verweer, zei Saqib Malik tegen mij. Ja, je hebt gelijk, ik ben wat fel, maar zo gaan we allemaal naar de filistijnen. Laat ze maar, let it be. Jij hebt toch ook kinderen, het is in de zomer continu 50 graden in Pakistan, zo warm als de afgelopen 5 jaar was het nog nooit. Kan 1 iemand dat veranderen. Daarom juist, de gezamenlijke verandering moet nu gebeuren, het is al (bijna) te laat. Hoe kun je nu haakjes toevoegen als je tegen me spreekt ? 




Dell XXX       Met provoceren, beledigen en schelden bereik je niets, het roept alleen maar weerstand en weerzin op. Je krijgt mensen, zeker vrouwen, daardoor niet mee. Met vriendelijk en aardig zijn bereik je meer, stelde een oer vrouw~dame jenny ......  kissed me when we met. 

Deel XXXI     Ik zie eT eigenlijk niet als provocatie, maar als een waarheid, die 98% accuraat is, je kunt het misschien beter in mooie woorden verpakken, maar dat lukte jou als taalkundige ook niet. Ontwaken, valse laffe kutneus op de feiten, dat wil ik bereike met provocatie. Begrepe, krrrrenge ? Yes, to forget is easier, butt we're all gonna die if we go on like this. Theo Maassen zei dat ook goed : "altijd discussie met mijn vrouw tot tranen toe en haar conclusie is onveranderlijk : "gij hebt het gedaan !""  

Deel XXXII    

Ze niet allemaal (alle vijf) op een rijtje hebben

Niet bij zijn volle verstand zijn. ('Alle vijf' verwijst naar de vijf klassieke zintuigen.)


 


Deel XXXIII    Our common future. Birds on my mother’s grave, I hope they will sit on my grave some day .. opdat de vogels nog leven in 2068, vandaar mijn hoop, ik weet niet of ik een graf wil, van mij mag iemand mijn lichaam onder de grond gooien zonder kist ...... mark stobbelaar (zeer intelligente wis- en natuurkundige van de tuDelft) zei over je lijk ter beschikking stellen voor o.a. orgaandonatie, stel nou dat je toch nog iets voelt, je weet het niet (ook met een knipoog, maar toch, een grap bevat altijd waarheid), stephen king schreef er een autobiografisch verhaal over dat hij door een slang of spin gebeten was, waardoor het lijkt alsof je dood bent en hij in een mortuarium belandde en alles hoorde en voelde (we gaan dat lijk open snijden), maar dat hij niets kon doen, dankzij een ingeving van een vrouwelijke patholoog, lijken onderzoeker, werd hij gered, echt gebeurd !  








Napoleon voor de sfinx van gizeh, hij is daar echt te paard geweest, dit is een schilderij daarvan.  




Wat was die Charlton Heston een ongelooflijk stomme aap, woordvoerder van de american rifle association, iedereen een wapen in de usa, zie toch eens al die shoot outs op scholen en bij supermarkten en alle andere ellende door die verrotte valse dode lijke wapens. Wel de meest indrukwekkende film uit mijn jeugd en charlton heston speelde zijn rol uitstekend en speelde ook nog in een andere erg goede film, soylent green of zo, dat lijken van mensen (in het geheim, stiekem, vanwege de gelovigen en het fascistische dictatoriale regime dat dergelijk geloof uit eigen belang in stand hield) tot voeding verwerkt werden omdat de aarde mensen niet meer van (voldoende) voeding kan voorzien. 


Deel XXXIV     Ik merk steeds meer dat er bij (best veel) weive iets fundamenteels fout zit, ijverig, ambitieus, bang, angstig, egoïstisch tot en met, laf en vals daardoor, te serieus, te dom, te conform, te volgzaam, teveel een kutkuddedier. Mannen doen mee. Als een weif twee keer niet aardig is (tegen mij of in het algemeen) wil ik er vanaf nu niets meer mee te maken hebben en dat is wijs van me. Die beleidslijn had ik overigens vanaf 2020 reets ontwikkeld, maar toen was het te laat (en ik wilde dat gore kreng opsporen, dat was ook een beweegreden, helaas te goed gevonden met 9 maanden en feitelijk 2 jaar gevangenis tot gevolg (2 jaar somber en de goorste verrotste doodzieke smerige krrrrrrengen van fivoor reclassering b.v. mee maken, gat ver damme). 

Deel XXXV    Hee, de vlag van Polen 🇵🇱 is de omgedraaide, omgekeerde van Indonesië 🇮🇩. 



Deel XXXVI     “Er steckt beinahe in meinem Hals,” zei Astrid over mijn piemel. Ik was er kinderlijk trots op, hoewel het vooral om dikte gaat (mijne is slank) en alleen de eerste 5 centimeter van een vagina gevoelig sein. 

Deel XXXVII     Zo doet Leonie Slond yoga en dat wil ik ook van haar leren. Dat kan ze me leren, ze heeft me ook de hoofdstand in 5 secondes geleerd en ik nam haar slangenbewegingen bijna 1 op 1 over, ze is zeer zeer bijzonder (helaas met partner in het Westland)


Deel XXXVIII     Toch een soort idool van me van 1979 tot 2018 (toen hoorde ik de techno ai muziek van lorakl of so, trentemoller (3 september in het paard !), neelix, hvob, enzovoorts), maar ik luister er nooit meer naar, vooral de eerste 5 lp's van the police en toen de 5 eerste cd's van sting en die schitterende john dowland lute music, die heb ik tot 2017 bijna maandelijks beluisterd, als het niet meer was, op de cd speler van de auto). De eerste foto is van 1970, hij was toen 18 jaar (2 oktober 1951 dob, newcastle, wallsend upon tyne), hij scheen van 1976 tot 1988 zeer egoïstisch te zijn geweest met soms wat kwalijke narcistische neigingen, maar niet te erg, heb ook heel veel van hem gelezen (zijn boek, boeken over hem, website enzovoorts, bij de eerste twee jaar wiet gebruik 2018-2020 meende ik hem en de lichte rivaliteit met stewart copeland soms aan te voelen, van die dingen, van die dingen), wat een leven heeft hij geleid .... leidt hij (niet lijden, wel onaangenaam dat je van je werk of je passie of je lust en leven doof wordt of erger nog, continu die suis/ruis, tinnitus, ellendige drums van steward copeland).

 Hij schrijft beter dan ik, zie zijn verhaal over "hellblazer" verderop en zijn poëzie, een positieve(re) Slauerhoff, ik vind hem veel en veel beter dan Slauerhoff want hij zette toch al top poëzie op bijzonder originele muziek en hij bleef origineel, maar sinds "if on a winters night"  van 2009 heb ik zijn cd's niet meer gekocht en via youtube naar het beste van na 2009 geluisterd, maar ik vond het niet goed genoeg meer om de cd te kopen, the last ship had nog 2 leuke of goede nummers, die ik 5 keer beluisterd heb,  https://nl.wikipedia.org/wiki/Sting_(artiest) 

soul cake, soul cake, please good misses, soul cake  https://en.wikipedia.org/wiki/Sting_(musician)

Quote of the day, summoner's tales op www.sting.com :  "I could have been a milkman like my dad - I was a school teacher before I did this, but I knew I wasn't going to make my fortune there. I wish teachers were paid more. It is an important job."

 


 


Deel XXXIX    Ja, ja, je ken me nog meer fertelle 



  The roots of education may be bitter, but the fruit can be sweet 

with love from am ster dam

zomaar een mooie zin, op een scheiding en een beer die de hand van mijn vader er bijna af beet (door mij gezien) na, heb ik een zeer gelukkige jeugd gehad, de jaren van 2018-2023 zijn te heftig for good old me


J. C. BLOEM (1887-1966)

INSOMNIA

Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliet gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet-zijn geschapen.

Hoe onmachtig klinkt het schriel `te wapen',
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast der doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.

Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot,

Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van 't paren
Is niet minder dan de wieg het graf.









Volgens mij lukt Mars ook niet, zie hieronder en het gebral van Elon Musk, teveel sievert straling, te ver weg, goh, zo'n elon musk lijkt te ijdel of zelfvoldaan om dat te weten en dat er geen sterren zichtbaar zijn vanaf de maan of mars of in ons zonnestelsel of in de interstellaire ruimte (dan is het geen interstellaire ruimte meer, als er geen sterren zichtbaar zijn), allesbehalve een wetenschapper, elon musk, een narcistische geldsmijter, yes, the chances of anything coming from mars are a million to one ..... 1 of 2 miljard jaar geleden misschien, toen mars niet meer leefbaar was, zijn er zaadjes of iets anders op de aarde van Mars gekomen, of de maan heeft ooit leven mee gebracht, nu het meest doodse, de maan, integendeel, geen sterren zichtbaar vanaf (de donkere zijde van) de maan (niet door de zon beschenen), er zijn dus nergens vanaf de maan of mars sterren zichtbaar, geen magnetisch veld. 

Can we get beyond Mars with humans?

  • Getting beyond Mars (with humans) is impossible—not just physically for the foreseeable future but also culturally forever. By the time we set foot on Mars, our technologies will have evolved so that the human presence in space is being extended robotically and virtually, rather than corporally—that is, by leaving the human at home. 
  • Wishful thinking, humans will have enormous difficulties surviving 2036-2100. 


Double o seven, triple o eight. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten