donderdag 17 augustus 2023

DUI~STER, maar een ster is toch niet duister, tenzij je het omdraait, een zwart gat is een ster ..... ik moet zeggen dat ik tijdens body pump met griekse godin Debbie Bohemen (het allermooiste kunstwerk ooit gezien, haar tattooage op haar rechterbeen buiten) zeker 10 seconden aan sex over of met Eline heb gedacht door die naakt foto's, goh wat een ander hoofd, this is serious art, i"m important for once, not a silly duck, maar meteen verwierp ik die gedachte ook weer, die kan ik zo scherp isoleren, ik ben haar vader, ik kots van incest, maar ik vind wel dat ze voor mij bij de top 10 van de meest sexy dames hoort, Anna, Margeurite, Ardita, Aska, Anke Sieverink, Astrid, Stella, silk green shirt, la Brunette, nee, Margreet niet, heel bijzonder, een godin, asexueel, behalve dat ze in de zielswwereld via wiet als eerste in mij was on end march~april 2018 en haar orgasmes en die van barbara en aska, the first three, waren zinderend van leven en de dood, alles en niets.......

 Maarten 't Hart beschreef in weer een heel mooi verhaal hoe een vader door zijn dochter aangehaald werd, toe pa, haal mij maar aan, bood die dochter aan omdat de verkilde preutse moeder geen sex meer met hem wilde. 

Hij was in geloofsnood daardoor gekomen, want hij wilde sex en zijn dochter was zeker sexy en knap, hij wilde eigenlijk zo graag. 

Maarten 't Hart vertelde over een bijbelverhaal waarin iets soortgelijks speelde en dat zij een schitterend nageslacht kregen en hij, Maarten, zei dat het wel ok was (hij maakte zich vooral zorgen over het harde auto rijden van de man die geen sex meer mocht met zijn vrouw, mannen met een klein piemeltje scheuren en hebben een auto of motor die veel herrie maakt) ....... ik wil NOOIT iets met ELINE, zelfs niet op de mond kussen, huggen is wel ok en ik wil stiekem eens haar mooie borstjes tegen mijn borst voelen drukken, dat dan weer wel, en zelfs daar was ik geremd vanwege dat gevoel, maar verder NIKS sexueels, 

en ik wil geen nageslacht meer, tenzij Stella iets zou willen, maar èn dan speelt 28-58 een belangrijke rol en 38-68 .... 38 jaar is Stella op haar mooist en dan ben ik 68, een ouwe opa, nog ouder dan "when i'm sixty-four" van the beatles 🙀🙀 èn volgens mij wil ze echt niet. 

 Raar is dat toch, is het zo afstotelijk, a lone wolf, mouse, bit crazy, bit peaceful, bit hippie, too old man perhaps, dat laatste zou mij als 28 jarige knappe dame toch ook enorm afschrikken, een intense emotioneel geladen relatie met een 58 jarige, MAAR HET HOEFT NIET METEEN EEN RELATIE TE WORDEN, 1 KEER EEN RONDE WANDELEN ROND DE HOFVIJVER EN MISSCHIEN LANGS HET EVA BEELD VANUIT EZK OF OCW IS GENOEG, PRACHTIG, SCHITTEREND, MET STELLA, SILK GREEN SHIRT EN/OF LA BRUNETTE 

IK KAN MAAR 1 èèn GODIN ZOALS ZIJ per keer, per week, per maand "hebben" of 1 is genoeg, es reicht, EN ALS GEEN ! WIL ZOU 1 KEER EEN WEEK OF MAAND LATER 1 MALIG MET BLONDE GROEN OGIGE ANNA OOK MOETEN KUNNEN, maar als zij absoluut niet wil, alle respect en ik zie haar vanaf vorige week voor altijd als een sexy zacht(moedig)e knapste aphrodite godin ....

EN INDRUKKWEKKENDE VICTORIA OOK 1 MALIG EEN KEER UITGAAN, zij is in ieder geval te krachtig en sterk voor mij, toch zou ik graag een keer met haar uit eten of dansen of 1 avond eerst twee uur samen en dan 1 uur met haar vrienden, want dan wordt het al heel moeilijk voor me, haar Poolse vrienden en vriendinnen van onder de 30 jaar, dan voel ik me waarschijnlijk niet prettig en dat is voor Bogini Victoria ook niet leuk en zij is onafhankelijk en heeft niemand nodig, maar met een net zo sterke(re)....niet me nno. 

Vermoed nu dat se niet willen omdat dan alles op internet komt te staan, dat is onaangenaam. 


ET KEN ME WEER ES NIET SCHELE, HOU TOCH OP, POEP AAN JE KOP 

Een beetje too much, kitsch vergeleken die schitterende schilderijen, toch heeft dit ook (veel) waarde voor me, omdat ik het geheel op straat vond en in totaal voor 40 EUR gekocht heb bij (Schröder) kringloop winkels. Het lijkt en leek wel alsof de mooiste spullen voor mij klaar lagen~liggen 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten