dinsdag 15 augustus 2023

The horses are on the track. Cruise without friendship. Kom erin Den Haag, riep Hein Stobbelaar vaak als hij belde vanuit Rotterdam. Huisregels : voorzichtig met die app borende ballen. Kiek uut ! Als er nu even inhoudelijk gekeken was naar het verzoek, dan was gezien dat er inderdaad geen verwijzing meer bestond naar de moeder van de dader. Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven dat verschrijver vrese lijk opgefokt gaat blaten en 2 tot 4 A4 vol schreif met irrelevante informatie en twee keer onder hoge druk belt, niet weer polisie, hoor je de bangerik denken, en vervolgens steeds bozere sms stuurt en pretendeert druk te sein met andere saakjes, een querulant, een paljas, veel stof laten opwaaien oofer niks. verschreifertje menno, much ado about nothing

 NOTHINK


BOB BARSTMAAR

Here  in Am ster dam on the 16th of august, 18.30 until 22.00 pm, post meridium. Thanks for your update about dinner, the suspense was killing me, 













3 foto’s hieronder genomen vanuit dezelfde positie als hierboven toen een tram voorbij reed, fascinating, truly fascinatink, albert einstein ontwikkelde de relativiteitstheorie toen hij vanuit een tram naar een kerkklok keek, zo luidt de mythe, maar dat is mij niet gegeven




















Ballende boren, ha, dat eikel in het hebreeuws balut is. 

De bal uit. En dat flikker flickr in het hebreeuws is van de foto site, misschien zijn al die foto's wel iets (diva) mieterigs, keik maar naar (kim) kardashian. 

Goh, tijdens een middagwandeling dacht ik, ik heb zin in ice tea en toen dacht ik, o, nee, niet kopen, want ik heb thuis een grote mok groene thee staan. Werk is thuis, want daar stond die mok ! Dan ben ik nu eigen lijk 1 van die gelukkige mensen ! 

Wat knap van Jacobse of Kees van Kooten dat hij die dikke amerikaan met 5 centimeter aan weerszijden van de binnenhof den haag naar buiten (of binnen) reed ! Wim de Bie vertelde dat hij als Tedje van Es daar bijna een hartaanval van kreeg, van de schrik, hij zat met grote ogen en zeer stil naast Kees met die walrussnor van hem. Hee, nu ik het terug zie was er ruimte zat en zit Wim de Bie er ook ontspannen bij (hij vertelde iets anders, mythevorming rond het duo). En mijn herinnering was zo anders van die scène, misschien bestaat er een andere scėne met een ivoor kleurige Amerikaanse auto-bak met rood leren stoelen en breder, dat was mijn herinnering. 


https://www.youtube.com/watch?v=N1-4R0tUWEY



https://www.youtube.com/watch?v=0mgeYoX-SBU


https://www.youtube.com/watch?v=MN7UXlCZOG0


https://www.youtube.com/watch?v=S12779QUgLs


https://www.youtube.com/watch?v=OoCeODuWXyA


https://www.youtube.com/watch?v=cAM2T7xf07U


Meneer van Dijk, de overleden leraar Latijn zei dat hij de meest indrukwekkende laatste woorden voor het sterven van een vrouw vond komen, die luidden: "ach, wat een zonde van mezelf." Hij vond de arrogantie en hoogmoed bijzonder, hij schaamde zich toen hij het vertelde, plaatsvervangende schaamte dat iemand zoiets kan en durft te zeggen. Ik denk nu dat dat de laatste woorden van 60% van de vrouwen (zouden kunnen) zijn. 

@@

 In de soomer sie ik wel 8 knappe dames per dag, in de winter zijn er dagen dat ik geen 1 knappe dame zie. Of het beter is om een vriendin in de soomer te kreige (krijg je een vriendin ?), of in de winter, daar ga ik niet oofer. Het is bovendien niet waar, in de health Spa of bij de max health club zie je elke dag minimaal 1 knappe dame. Vind het gek om een relatie te zien waarin de vrouw langer is dan de man, ben benieuwd of er “veel” van zulke relaties bestaan (1 op 1000 of 100.000) en of ze lang (kunnen) duren. Ik zag zo’n paartje in a’dam, vandaar. 




 

De recent overleden koningin van "great" britain was er zeer trots op dat zij nooit voor iemand gebogen had of zou buigen, dat weiffie van 1 meter 60 en sting en roald dahl spraken vol bewondering over de koningin en sting nu over kareltje, charles, what is wrong with these so called intelligent men ? Wat zal dat 1.60 meter weiffie veel buigende mense hebben gezien in dat leventje (wat is 90 jaar op 10.000 jaar, een miljoen jaar, 4 miljard jaar of hu, hu , hu oneindige leegte zonder uitgedoofde sterren (ik vermoed nu dat er telkens nieuwe melkwegstelsels ontstaan doordat ze met elkaar paren, de andromeda nevel en het melkwegstelsel bijvoorbeeld over ruim 4 miljard jaar (en niets ten nadele van dwergjes of kleine mensen of een lange lijs, lange mensen van boven 1.80 meter, we zijn allemaal mensen, dwergen en reuzen, potverdorie, die ines, ik mag haar niet maar die mop over die angstige benauwd rond kijkende buurman alsof hij continu achtervolgd werd op een stille roddelende fluistertoon verteld en toen na 30 secondes een beschrijving van een paranoïa man vertelde ze dat hij 1.40 meter was, het was henk bleeker, toen rolde ik met 1 gram wiet op over de grond van het lachen, wat een briljant vertelde grap, daardoor zou ik haar bijna zonder excuses van haar kant vergeten of vergeven).   


https://www.binnenlandsbestuur.nl/sociaal/weinig-vooruitgang-economische-en-sociale-mensenrechten


https://www.yahoo.com/finance/news/study-study-shows-working-home-130000724.html









Wat er hierboven gebeurde was dat ik een objectief oordeel wilde wie het langste was. Het lijkt gelijk op te gaan, wel heeft David schoenmaat 45 en ik schoenmaat 43, vind ik toch gek. En ik duwde mijn hoofd en rug tegen David aan en hij zei, jij zit zo te krengen en hij gaf me toen een rugstoot of duw met zijn rug. 

@@@@

Salomonsoordeel

Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Fresco van Het Salomonsoordeel, Wallfahrtskirche Frauenberg (Frauenberg (Oostenrijk))

Een salomonsoordeel is een wijs of spitsvondig vonnis of uitspraak in een lastig geschil. De term salomonsoordeel wordt soms ook gebruikt om een volstrekt willekeurig oordeel aan te duiden.[1]

De uitdrukking is ontleend aan een verhaal in de Hebreeuwse Bijbel waarin koning Salomo op een spitsvondige manier een oordeel velde in een vraagstuk waarbij het onmogelijk leek vast te stellen wie de waarheid sprak (1 Koningen 3:16-28).[2]

Het verhaal[bewerken | brontekst bewerken]

Twee vrouwen die samen in een huis woonden, hadden ongeveer gelijktijdig een zoon gekregen. De ene baby was gestorven. Beide vrouwen eisten het levende kind op. Ze vroegen Salomo een oordeel te vellen. Er was geen mogelijkheid om aan te tonen wie de waarheid sprak. Salomo stelde voor het levende kind in tweeën te hakken en de helften eerlijk te verdelen. De ene vrouw was bereid dat te aanvaarden, de andere maakte bezwaar en zei dat ze het kind liever levend in handen van de andere vrouw zag. Salomo concludeerde dat de tweede vrouw de echte moeder was en gaf haar het levende kind.


Mijn pa vertelde me met diepe eerbied over het koning Salomon's oordeel, dat twee vrouwen beweerden dat een baby van hen/hun was. Hij, gelastte toen om de baby in twee te snijden, opdat elke vrouw de helft krijgt. De ene vrouw zei toen : geef de baby aan haar. De andere vrouw was het eens met het oordeel. Toen zei koning salomon : de baby behoort aan de vrouw die deze baby aan de andere vrouw wil geven, dat is liefde voor je eigen kind. 

Dit is toch geen realistisch verhaal. Zo krijg je een verwrongen beeld van een koning, van rechtspraak en van vrouwen. Borende ballen. Ballende boren. Boring pricks. Pretentious prick. Verwaande vulva. Verwaande vagina. Koningin kutkots. Koningin kotskut. Ik vond het als 6 jarige een mooi verhaal, maar ook zoiets hep me een verwrongen wereldbeeld meegegeefe.


 Issie echie, achie armie knullie seggie : 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten