zaterdag 12 augustus 2023

Vooreuh 21.00 uur vanavond euh lukteuh meuh nietteuh, ikkeuh benneuh teu high euh..... ikkeuh belleuh u morgeuh wanneer euh het u schikt, euh, anders stuur ikkeuh eersteuh welleuh eeneuh sms-euh deuh margariteuh uchie uchie uchie indianie spelie folleges ratchie anubi yingie yangie



En tot slot ben ik u dankbaar met het verzoek in 2021, toen ik net een paar maanden uit de gevangenis was (een half jaar) en somber over de valse krengen en het onrecht zat te smiezen in kijkduin, want door uw commentaar toen ben ik het blog gaan herlezen (misschien ook meer met uw ogen) en het was onleesbare stomme troep en ik vind het nu wel goed of zoveel beter, ik vind het top wereld lectuur uit hol land, maar ik kan me ook voorstellen dat u en Margeurende die mening niet delen. 
Laatste mail, morgen vanaf 12.00 uur tot en met 21.00 uur ga ik aan de slag met het verwijderen de echte naam en van de foto's. 

Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Verzonden: zaterdag 12 augustus 2023 01:57Aan: RobbertaOnderwerp: FW: Foto's
Nogmaals goede nacht, 
Ter informatie het onderstaande, ik ben voor maximale openheid, ook al vindt u dat niet relevant, mijn gedachten en gevoelens hierbij. Morgen probeer ik voor 21.00 uur alle foto's te verwijderen, vind het enorme zonde, ze "maken" het blog met de knapste dame van de wereld die ik ken, uw dochter, Margeurende (en een zekere Anna sinds gisteren, ook de knapste die ik ken plus Stella en Misha). En ik zou dolgraag willen lezen dat Margeurende het zelf ook vervelend vindt. Mijn dochter en bijvoorbeeld een zekere Victoria, een zeer knappe poolse dame van 25 jaar en een zekere Aska Schuhholz, plus 47 jaar nu staat er ook met haar foto's op, getrouwd, 1 dochter van 20 jaar, zij maakt ook geen bezwaar (maar ze zou het misschien wel onprettig vinden als het over haar dochter zou gaan  ..... en mogelijk vindt aska het wel onprettig, maar denkt se laat maar, beter dan contact met hieper pieper).  
Maar ik ben dus ook 9 maanden onrechtvaardig en onterecht in een rotte gevangenis (of 4 verschillende) beland omdat ik foto's en ware teksten over barbara van de griend op het blog had gezet, dus die kon daar ook niet tegen, maar er staat nergens iets negatiefs over u of over haar, denk zelfs dat het "gunstig" voor haar zou kunnen zijn, of in ieder geval niet negatief, zij is 1 van die 98% toppers, een soort nieuwe "elite" of zo, geloof ik eigenlijk niet in, maar zo zie ik haar (ook al heb ik haar 3 maal 2 minuten gesproken en heb ik haar 20 maal gezien in 2018/2019, wow, wow, wow, om nooit te vergeten, de knapste dame die ik ooit gezien heb). Hu, die "nieuwe elite" vind ik nu bij het herlezen vies klinken, ouwe elite rot, nieuwe elite verrot, anti-hiërarchie. 
Maar als iemand dat dus over mijn dochter zou schrijven plus haar instagram foto's, die toch al openbaar zijn, ik zou het prima vinden. 
U niet, ik haal ze morgen voor 21.00 uur weg tot mijn spijt en ik zou het geweldig vinden om van u te lezen dat Margeurende ook (graag) wil dat ik ze weg haal, dat ze zich er niet prettig bij voelt, dan weet ik dat en dan begrijp ik beter dat sommige mensen dit gewoon echt niet willen, teksten en foto's over ze van een semi onbekende op internet.  Dat is dan mijn autisme of onnozelheid, dat ik dat niet in kan voelen dat Margeurende dit niet prettig vindt, omdat mijn kinderen en een drietal andere vrouwen het wel prima vinden of het niet kan schelen, maar ik heb onlangs ook 4/5 negatievere geluiden van mijn huidige werk gehoord en 4/5 verzoeken om ook hun foto's weg te halen en dat heb ik ook gedaan. 
Met vriendelijke groet,   Menno 

Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Verzonden: zaterdag 12 augustus 2023 01:37Aan: Eline Hoogeveen <eline.hoogeveen@hotmail.com>Onderwerp: FW: Foto's
Wat moet ik hier nou weer mee, al die moeilijke mensen, laat iemand toch vrij nieuwe grenzen en dingen ontdekken, ik neem foto's over die ze zelf op internet zet en er staat nergens iets negatiefs over margeurende en vooral weer, ze is 23 jaar (of bijna) en dan kun je toch ook zelf een mailtje sturen, 
laat ze dat dan papa doen ? Volgens mij echt niet, veel te stoer, onafhankelijk knap. 
of zit papa internet te controleren voor wat betreft zijn dochter, 
als jou zoiets zou gebeuren, dan zou ik zeggen, stuur zelf een mailtje 
en ja, wat vreemd is het wel allemaal, ik zou ook raar staan kijken als iemand 
zijn aparte zeer persoonlijke verhaal met vrij veel vreemde (sexuele) verhalen ook jouw foto's gebruikt 
en je goddess noemt, maar ik zou het ook bijzonder en een soort kunst vinden en het zo laten
en als jij er problemen mee zou hebben zeggen dat jij het zelf dan moet vragen 
en als hij dan weigert, dan zou ik wel een mail op hoge poten sturen 

en misschien zelfs gaan dreigen als hij weigert (hoewel ik betwijfel of dat werkt, beter ....) 
allah, leuk hoor, al die shit die je als verschrijver over je heen krijgt



Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Verzonden: zaterdag 12 augustus 2023 01:29Aan: RobbertaOnderwerp: Re: Foto's
Goede avond/morgen, 
Uw mail was in de spam beland. Zal er morgen mee aan de slag gaan, maar er staat toch niets negatiefs ? 
En ze is niet minderjarig. En ik hoop met dat blog via samenwerking en alles en niets, artificial intelligence en een integere integratie, dat eindelijk weer eens de "verbeelding aan de macht komt", zoals de jaren 1960-1988-2002, dat zou u kunnen waarderen als buma stemra pr/marketing/communicatie man, pvda den uijl enzovoorts, vrijheid, gelijkwaardigheid, sociale solidariteit, ik zit 9 maanden in de gevangenis, ben 2 jaar somber door akelige nare krengen zoals het op mijn blog beschreven staat en dit is een poging om daar doorheen of uit te breken. 
Maar goed, als iemand foto's die openbaar via instagram van mijn dochter op zijn/haar blog "gebruikt" of kopieert, dan zou ik misschien ook vreemd kijken, maar als ik de begeleidende tekst zou zien, dan zou ik het prima vinden. 
Wil Margeurende het zelf ook niet ? Waarom vraagt zij het zelf niet, een volwassen zeer intelligente dame, ik vind haar met een zekere Anna de knapste vrouw die ik ooit gezien heb en er staan geen sexuele toespelingen en die voel en heb ik ook niet ten aanzien van Margeurende, ook nooit gehad maar ik vind haar dus wel de knapste dame die ik ken, een soort goddess aphrodite, van binnen en van buiten, zonder de nare jaloerse trekjes van aphrodite volgens de mythe. 
Met vriendelijke groeten, morgen ga ik aan de slag met verwijderen, zeer betreurenswaardig voor mij, 
verschrijver. 

Van: RobbertaVerzonden: donderdag 10 augustus 2023 21:38Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Onderwerp: Re: Foto's
In navolging van onderstaande mail: hetzelfde geldt voor
Alsmede andere pagina’s met vergelijkbare verwijzingen.
RB

Op 10 aug. 2023, om 21:26 heeft Robberta Barsbuikie het volgende geschreven:
Geachte heer Veenendaal,
Na mijn verzoek daartoe, heeft u toegezegd alle door u geplaatste foto’s en verwijzingen naar mijn (toen minderjarige) dochter te verwijderen. Intussen staat een aantal van deze pagina’s weer online. 
De volgende pagina’s hebben verwijzingen naar haar:

Ik verzoek u deze pagina’s terstond te verwijderen.
Robberta
---Robberta+31 6 14166699
Op 31 okt. 2021, om 21:23 heeft Robberta Barsbuikie uchie uchie het volgende geschreven:
Minimaal. Nog los van dat je ook fantasieën over mijn moeder hebt gedeeld. Dank voor je bericht. Ik stel het op prijs dat je dit weghaalt. 
Robberta
Sent from an old fashioned telephone. 📞☎️ +31614166699
Op 31 okt. 2021 om 20:12 heeft menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com> het volgende geschreven:

En nog excuses. Als iemand over mijn dochter zou schrijven en foto's van haar instagram account zou gebruiken, dan zou ik dat waarschijnlijk niet leuk vinden. Het kost me wel wat tijd, vermoed dat ik 40 blog posts moet verwijderen.

Van: menno van veenendaal Verzonden: zondag 31 oktober 2021 20:06Aan: RobbertaOnderwerp: Re: Foto's 
Beste Robberta, 
Dat zal ik zo snel mogelijk doen. 
Met vriendelijke groeten,    Menno van Veenendaal

Van: RobbertaVerzonden: donderdag 28 oktober 2021 18:06Aan: menno.van <menno.vanveenendaal@hotmail.com>Onderwerp: Foto's
Beste Menno,
Op je website staan foto’s van mijn dochter Margeuriteuh. Ik verzoek je die, en verwijzingen naar haar, te verwijderen.
Groet,
Robberta

---
Robberta Barsbuikie uchie uchie+31 6 14166699

Geen opmerkingen:

Een reactie posten