zaterdag 12 augustus 2023

"i know nothing"

 zei Manuel in 1 van de leukste afleveringen van Fawlty towers 

https://www.youtube.com/watch?v=izAqFoLtzKM

en 


"she go crazy mister fawlty, she go crazy !"


https://www.youtube.com/watch?v=YWpASN4dQHg





Ik ga er van uit dat ik het bovenstaande gemiddeld 5 keer per dag denk en dat vind ik leuk, niets relativeert zoveel als humor. 


Zaterdag 14.00 uur, 12 augustus staat 10 gram paddestoelen mexicana (growth kit) klaar, komende 45 minuten zit ik in de dodenzone, of iets dergelijks ...... de zielswereld en dergelijke ......

o jesis wat is het weer heftig om 14.42 uur MOET ik rillend gaan liggen en vooral niet in de zon, au, au, au, wat is dit erg en wereldvreemd 14:54 uur, ik ben nu eigenlijk dood en voel de wereld en alles om me heen, dit zou ik nooit zo met iemand (vriendin, vriend) willen doen en wat zien mijn handen er gruwelijk lelijk vies zogenaamd levend uit terwijl ik dit type, grappen en humor doen me helemaal niks meer, doodstil liggen en het onder gaan en me afvragen waarom ik dit afschuwelijke gevoel wilde, de patronen en zo die ik zie (ogen dicht en open) zijn wel heeeeel bijzonder, net zoals alles eigenlijk, dat dit alles bestaat !! Even kwam het getal 5239 bc voorbij, waar slaat dat op ! Alsof ze toen wisten van 5239 bc, toen leefden de egyptenaren ook met een eigen kalender ? 

En ik heb een deken nodig terwijl het hier lieflijk rustig vreedzaam is of lijkt te zijn 

En daar lig je dan compleet uitgeteld misselijk de mooiste dingen zien behalve die typende enge vlezige handen, hu, die vind ik zo vies en smerig, die rozige enge handen 

Vrouwen kotsen 

Mannen kotsen 

Mezelf kotsen, zo vreemd zo’n schepsel als ik op deze krankzinnige ook zo mooie planeet 

Veel diepe zuchten, ik wil er vanaf dit gevoel, ik wil eruit, ja direct die vieze peterselie plant inruilen voor lekkere koriander (Israël is of was van 1960 tot 1990 veel beter qua voeding dan Holland) gaat me lukken.  

Koriander werd als kruid in Turkije, Israël en Thailand al langer gebruikt en nu stop ik met geschreif, over een kwartier of maximaal 25 minuten ga ik dingen doe, nu misselijk rillend in bed liggen, goh wat ziet dat  scherm en diiPhone 2020 se er fantastisch uit maar de natuurlijke wereld nog meer 

me overgeven, me laten gaan, het moet wel, 


Jesus christ wat is dat heftig zwaar smerig, zo’n “geboorte” met psypaddestoelen mexicana, met wiet het minste qua rot doods gevoel, met paddestoelen Mexicana voor mij het meeste, hoewel truffels Atlantis en Hollandia de eerste keer, soortgelijks heavy stuff sein, men

De 

16.00 uur kan ik naar buiten, me nog steedsbehoorlijk vreemd voelend 😱😨😰🤮😩😞🙀🙀🤢


Nee echt geen enkele (glim)lach, hu, de dood is niet vrolijk en die witroze vlezige handen van me, als ze typen op die mooie iPhone 2020, wateennachtmerrie


Ik kan me BIJNA voorstellen dat ze verboden zijn, dit is te diep, te heftig, ruim 10 gram paddestoelen Mexicana plus 1 gram truffels Hawaï 


Dat zou bij jongeren en ouderen inderdaad met kleiner dan 1 gram om te beginnen moeten, nooit meer dan 2 gram een eerste keer  en vriendelijke empathische begeleiding. 

Wat heb ik een heftige (vloekende) twee of precies 1 uur achter de rug, pfew uit de grond van mijn hart, death was so close, so near, it was like I was dead but dead and sensing everything as if I were alive, pfew !!!!

De ene keer zien ze de dood in de schitterendste hiëroglyfen bouwwerken, de andere keer in mammon geld 🤮,  de aarde vernielen met olie, het zwarte slijk and plain stupidity vanity. 

Het is gewoon te erg




Ook op het werk is het goed gegaan, misschien was het nog beter geweest als het niet nodig geweest was, maar verdorie, waar (hout) gehakt wordt vallen spaanders, vroeger waren sommige schrijvers, schilders, musici, nikola tesla, albert einstein ook nieuw en werden ze tegen gewerkt of verguisd of de boeken verbrand.

Ik laat twee keer Sjaak Swart "minderjarige meisjes" zeggen en ik hoor meteen mensen over "hij heeft iets met minderjarige meisjes." Daar klopt dus ook weer helemaal niets van, moralistische roddels en kwaadsprekerij gaan sneller dan het licht, echt goede ideeën van windturbines op een trein, auto en schip wordt niet eens meer gelezen, ook niet het landbouwakkoord en zie hieronder. De verwaande preutse moraal komt voor het veel belangrijkere inhoudelijke verhaal. 

Met oplossingen. Niemand hoeft het te lezen, je moet het opzoeken op internet, ik verplicht zeker niemand om het te lezen. 

 Ik ben niet nieuw, hoewel, die treinen, auto's en schepen met windturbines die zichzelf voort kunnen bewegen vanaf 25 kilometer per uur en voor de start zit er een (waterstof) batterij in (die nu al in alle elektrische auto's zit, een batterij), dat is briljant en geniaal en het kan werken, weet ik 88% zeker. Dat landbouwakkoord is ook zeer goed, net zoals het wetsvoorstel om sneller alternatieve energie (waterstof, wind, zonne en water (rivieren/getijden) voor elkaar te krijgen of mogelijk te maken. 

5% steken die smerige bedrijfsdode olie-, gas, en kolenreuzen als shell, exxon mobil, total energies en die hele branche in alternatieve energie, 95% van de investeringen en het kapitaal gaat naar fossiele brandstoffen en de productie van plastic, onze dood vanaf 2036 wegens versnelde klimaatverandering (methaan van Groenland en de toendra's, waar eerst ijs lag, komt vrij) en dan komt er gemiddeld 8 graden bij, dan is het over, misschien wel voor de hele aarde, over 300 miljoen jaar misschien weer andere wezens als de planeet, gaia, weet te herstellen .... vermoedelijk lukt dat wel, als de maan op de aarde gebotst is en er vulkaanuitbarstingen en meteoren zijn geweest waardoor de dinosauriërs verdwenen ....... dit is ernstiger, planeet aarde kan een Venus worden met plus 200 graden. 

En dan krijg ik dus eerst verwaande verrotte dode krengen die me 9 maanden in de gevangenis proppen omdat ik anders ben en waardoor ik 2 jaar somber ben dat zulke griezels bestaan, zulke walgelijke onsmakelijke ijdele mammon animal farm plague-ratpigdogs ...... 

..... en dan van dochter tot anderen continu moralistisch, preuts, nuffig gezanik terwijl ik verdomme zo ontzettend diep ga, ge-isoleerd word, mezelf isoleer, op afstand zet, ook om beter of slechter te kunnen kijken of (aan)voelen en dus ook nog de vernedering onderga van 9 maanden gevangenis en 2 jaar "begeleiding" van de verrotste ziekste kutkots kotskut krengen van fivoor reclassering b.v., zo'n stinkende smerige schande, dat openbare riool ministerie, die godvergete kutkrrrrengen bij de rechter lijke onmacht en de zwijgende conforme uitvoerders van de polities. 

Stasi kutkippenkrengen en oetlullen ass holes. 


Dick Hillenius zei het al, in hol land en elders wordt conformeren en volgzaam zijn zoals in het leger je opgedrongen, je wordt gedwongen, terwijl anders zijn en individualisme aangemoedigd zouden moeten worden, dat is zo mis in hol land (jaren 60 en 70 schreef hij dat !). 

En zie nu eens, alles is een op het leger gebaseerd hiërarchisch bedrijfs(leven)DOOD, in een bedrijf groter dan 20 tot 100 mensen kun je niks meer zelf of individueel .... en ik ben te stom en te lui om als zzp er of in een klein bedrijf, ja, advocaat, misschien, lijkt me zoals het eraan toe gaat bij rechtbanken, waar bij de Raad van State de uitspraak van te voren klaar lag, voor de zitting, op grond van het schriftelijke dossier, niet leuk, vernieuwend of plezierig, en het strafrecht lijkt met zelfs afschuwelijk, als je het meegemaakt hebt zoals ik de afgelopen 5 jaar, die verkilde, liefdeloze, wezenloze, zielloze, verwaande, ijdele, kippekutpraatjes van die vrouwe lijke rechters. 

Nikola Tesla had dat ook al zo mooi beschreven, hoe vrouwen in toenemende mate competitief (willen) zijn met mannen in plaats van samenwerking en dat mannen meestal al hun werk en uitvindingen deden vanwege de vrouw, dat hij dat sinds 1920 bergafwaarts zag gaan, heel mooi omschreven, en dan maken juist of vooral die weive er een conform volgzaam kutkippenhok van, waar anders zijn, zo noodzakelijk, continu bestraft wordt, puke, kots.  

Heeft het blog me ooit voordeel gebracht ? Ik heb erom geschaterd, dat is een grote plus, zeker 25 mensen hebben erom gelachen, dat is het enige "voordeel", verder heb ik er alleen maar ellende van, niet te geloven wat een shitdiarree je als verschrijver over je heen krijgt. 

Nobody asked you to. Ja, maar dit MOET kunnen in een vrije, open, gezonde, redelijk gelukkige maatschappij of "samen" leving. Al die egocentrische egoïstische autistische krengen (v/m), ik vind vrouwen vaak erger dan mannen, misschien omdat ze, zoals Nikola Tesla hierboven en op het andere blog in een antwoord op de vraag waarom hij nooit een relatie of huwelijk met een vrouw had stelt : ze zich willen bewijzen en meer in het openbaar willen laten zien dat zij de baas zijn of de baas willen spelen. En dat doen ze door nog meer te conformeren aan de kwalijke leger nen normen bedrijfsdode wijze van denken. 

De verzuchting om medemensen, die met stumperig aangeleerd overwicht veinzen worden geregeerd en zulks ook zelf het liefste wensen. Het collectivisme van de stupiditeit en maar kleinzielig en kleinburgerlijk met je kouwekak smoel veroordelen wat een beetje anders of nieuw of vernieuwend is, dan wel probeert te zijn. 

En stel nou eens 25 lezers die het blog lezen en begrijpen, of er wordt eindelijk eens op een andere wijze nagedacht, en zij sturen het door aan 4 anderen of wijzen ze daarop, vervolgens 100 maal 4, is 400, maal 4 is 1600 en ga zo exponentieel door, dan kan er eindelijk gezamenlijk liefst apolitiek gewerkt en gestreefd worden naar een vrij(er)e, gelijkwaardige, sociaal solidaire, ecologisch verantwoorde, mensdierplaneetvriendelijke samenleving en wereld. 

HET 

WIL 

MAAR 

NIET 

DOOR 

DRINGEN 

TOT 

DIE 

VERWAANDE 

VERWENDE 

DOODZIEKE 

MAMMON 

ANIMAL 

FARM 

PEST-RATVARKENSHONDE-KIPPE-KOPF. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten