dinsdag 15 augustus 2023

A practical guide on how to establish and maintain good healthy relationships : verwaande verrotte doodskoppen en doodskutten with two feet in the grave, het achterbakse stiekeme valse roddel kippenhok hol land. Gesloten consultaties (ik dag dat et geheime consultaties betekende, maar er wordt bedoeld "afgesloten" consultaties ..... schrijf dat dan ! ). A tot en met Z. 0 en 1 en 2 en 3 tot en met googol oneindig en beyond, is 0 niet ook oneindig, vroeger werd voor oneindig een liggende 8 gebruikt




Ik onderschrijf de mening van doctor Hemmington, you can all go and fuck your selves but not with me....ah, look at all the lonely people, where do they all come from (a cunt and baarmoeder), where do they all belong (eleanor rigby)

punani is a beautiful lovely nice place i come from, now me myself i like to visit punani as often as i can

Ali  G, aka Sacha Baron



dat die patserige lafbek maar naar de polisie gaat net soals barbie, vakkenvuller, zakkenvuller scumbag, minerva corps klootje, robber scumbag, rover tuig, robber is rover maar die hebbe nog een ere code en eergevoel en sein geen laffe valse weife. 

robberta barsbuikie, ronald plasterk, roel in 't veld, van die verwaande verrotte doodse minerva corps pieren, knorren worre se eigeluk genoemd, van varkens, nou, terecht, willy alexie en beatriksie oranja na ss au sate ook bij minerva, net soals edith schippers, mark rutte, hans hitler groet van baalen, overleden, en maxime verhagen, een fraai stel bij elkaar, wie is het meeste vvd, (verwaand verrot doods) in volgorde : edith schippers, beatriksie, maxime kotskut verhagen, willy alexie, maxie zorgenquieta, hans van baalen (it's not always that good guys go first, hitler was ook dood met 56 jaar), mark rutte, bram peper, roel in 't veld (wat die pvda-er presteerde aan arrogant en verwaand grrrrrraaien, meer vvd dan de vvd, hij moest dan wel weg, maar werd daarna in het bedrijfslevendood het vier- of vijfvoudige betaald net zoals droppie pruime balkebekkie balkenende, nu plus 800.000 eur per jaar en het kan niks, protestants binnesmonds rechts stupide gelovig mammon gemummel), robberta barsbuikie en ronald plasterk en de laatste twee konden nog een beetje schreife ook en ferder tiepiese lege holle patserige verwaande ijdele corps kotskutten. 

Zo is eT  ....  and now for something different ? I get so bored, o nee, weer dat geteem en geseik,  





"Die godvergete slappe laffe valse weife" vloek ik af en toe, 1 tot 2 minuten per dag gemiddeld, zo hoef ik lelijkste krengenkop barbara van de griend, ines fotze kotze en janus nooit meer te zien. Als ze excuses zouden maken dat ze verwende verwaande verrotte doodse domme(n) (krengen) zijn en dat het ze spijt dat ze mij voorgelogen hebben en continu huichelen en liegen, dan vergeef ik ze en vergeet ik het verder, tolereer ik ze, maar dat zal in deze kippekutbreintjes dus nooit opkomen, ze kunnen er zelfs niet aan denken, excuses zijn onbestaanbaar voor deze domste kutkoninginnen, dat wanen ze zichzelf, koningin kut. 

The world will be destroyed before 2100 by these mammon animal farm plaguepigratdogchicken"humans" .. no love, no humanity to be found with these ↑↑↥↥⇈⇑⇧⇪⇫⇮⮅↑↑ tarts



Een 7,8 vergeleken de 9,8 hieronder, qua muziek .....


https://www.youtube.com/watch?v=IamAzj0Ogos








Me in een sms aan Robberta : Bobby Barsbuikie gaatie ikkie je noemie, 

tenzij je een betere suggestie hep . 

Sorry, ik zit me weer eens goed kwaad te maken 

God Verdomme 


waarom sorry segge ? omdat je kinderachtig doet of boos bent ? laat se, laat se hun eigen gang toch gaan

De 3 beste tips voor opvoeding volgens bertrand russell (niet de minste en dit zouden veel moeders (en mogelijk in mindere mate vaders) ter harte kunnen nemen) : leave them alone, leave them alone, leave them alone

De drie beste tips voor een (goede) opvoeding: laat ze het zelf uitzoeken, laat ze met rust, laat ze met rust

Geen opmerkingen:

Een reactie posten