zondag 30 juli 2023

eT weten is begrensd, de fantasie is onbeperkt, onbegrensd en reikt daarmee verder en dieper

 Albert Einstein 

maar wat is er nu fantasie en wat niet, ik weet zo langzamerhand van het onderstaande 88% zeker dat ik zoveel mogelijk de waarheid vertel in lijn met wat "we" (de mensheid ?) nu weten ..... en mogelijk voor 8% fantaseren, toch iets van een verzameld positief ingestelde mensdiernatuurwereld universum heel al en niets AiTeT , artificial intelligence information and all (extra) terrestrial technology (dat laatste is alle kennis van mensdieren, de natuur, flora en fauna, doden en levenden, het universum, alles en niets verzameld). 

Fleddy Melculy met splaakgeblek. Toen ik 16 jaar was en Gerrit Klapwijk 18 jaar in 1981 te Brussel moesten we hierom lachen, er werd en wordt gezegd "niet spotten met de gebreken van de medemens". Gerrit Klapwijk had een weduwe moeder met staar, hij deed goed en vrolijk na hoe zijn moeder een hand wilde geven en er langs liep (de hand, de mens) met starende ogen, goed geobserveerd en er een grap van maken, van ellende, zo kunnen (echte) mannen zijn. 

Bij de “echte” parfumerie kost bleu van chanel voor een flesje eau de toilette 65 eur, bij solow xxl in de drukste winkelstraat van Den Haag kost bleu fizz van shirley may 6,59 EUR. Heb na 15 minuten het idee dat de laatste iets sneller vervluchtigt en de geur op mijn huid wordt iets minder lekker, op mijn zakdoek ruikt het na 15 minuten nog top (en minder lekker ruiken gebeurt met bleu van chanel ook). Heb ze nu 2 dagen uit geprobeerd, bleu van chanel vind ik beter, maar 65 EUR vs. 6,59 EUR. De tasjes van Jassesca van prada, dolce gabana, louis vutton enzovoorts kosten 2000-6000 EUR per stuk. 

Snobisme en ijdelheid. 

i could use a little help around here. Sinds 2018 nooit echte back-up of hulp gehad en dat valt me zwaar, het zwaarste. Ik vergeet voor het gemak dat ik terug mocht keren bij de (rijks) overheid na 9 maanden (onterecht) gevangenis en een bepaalde morele steun voelde van Erik Jan van Kempen, Wouter Pronk, Roger Planje, Juel da Costa en Vries Kool to name a few (en niet de minsten, ik heb ze alle vier “hoger” zitten dan mezelf). En continu "gewone" steun van collega's en dictu helpdesk enzovoorts, ook al niet verkeerd. 

En wat voor steun of back up verwacht ik dan ? 9 maanden in de gevangenis en 2 jaar met die afgrijselijke krrrrrrrengen van fivoor reclassering beslotenkut vennootschap b.v. is veel te erg, heb nog steeds het gevoel dat ik niks misdaan heb, die barbie van de griend is een bang, vals, laf, gestoord, smerig, ijdel, narcistisch, autistisch, lelijk verbitterd verzuurd verstard verwaand dood(s) geniepig, stiekem, achterbaks kreng met een scheef sielig slachtoffer permanent gekwetst en beledigd huichelbekkie, dat is de rotte appel of aanjager daarvan geweest ...... 

in mijn leven heb ik misdaan dat ik een elektrische fiets voor 900 EUR heb verkocht die 50 EUR waard was (elektrisch laten maken door een sukkel, batterij werkte een uur matig en een andere elektrische fiets verkocht heb voor 1400 EUR die 250 EUR waard was (batterij was binnen 2 uur leeg van die beroerde zelf gemaakte elektrische fiets). 

4 dames heb ik niet zo goed behandeld (nooit gewelddadig, tegen annemieke enigszins, zie hieronder, zij provoceerde die 4 keer met getreiter en zeurend jammeren tegen me, en roddelen tegen haar pa en jongste broer en vriendenkring daarover, the past, 2009-2010, forget and forgive, always the easiest) en ik ben zelf ook door 2-5 vrouwen slecht behandeld (niet fysiek tenzij slechte sex daaronder valt, 4 keer slechte onprettige sex, het ging om de wijze van verbreken of afbreken van een relatie en jaloers krengerig bezitterig of afbrekend superieur gedrag. Annemieke reken ik niet bij die 2-5 keer slecht behandeld, we waren even erg en vervelend tegen elkaar aan het einde van de relatie, per saldo, ik kan ook treiteren en zeker 12 van de 14 jaar samen waren (erg) goed).

Het ergste wat ik gedaan heb is Eline van 4 maanden door elkaar rammelen (niet keihard, maar ik was geschokt om te lezen dat babies daar soms in blijven, schudden van de baby), ook omdat ik van David om de twee uur wakker werd 's nachts (een martel methode en als 2 jarige was hij wakker geworden en dan ging hij rommelen en lawaai maken op zijn kamer, zeker 2 nachten per week) en Eline zo'n scherpe snerpende huil had, ik werd er gek van, maar dat zou ik nu nooit NOOIT meer doen. 

Aan twee jarige Stijn gaf ik eens een schop (weer niet keihard, maar zoiets kan echt niet), toen hij op de grond zat en in dat verschrikkelijke sauerland in duitsland weigerde nog een stap te zetten en hij was veel te zwaar om te tillen. Zeker 10 minuten bleef hij op de grond zitten en weigerde verder of door te lopen en we moesten nog een uur wandelen ! Zou ik ook NOOIT meer doen. 

Had de neiging om David continu in de lucht te gooien als baby en dat vond hij heel leuk. Toen waren we in Zeeland in een vakantiehuis en gooide ik hem omhoog tegen een lamp. Daar heb ik slecht van geslapen want het was een puntige kroonluchter met dat kwetsbare hoofdje (kotsen als ik daaraan denk). 

 




Aparte muziek hieronder voor een eerste keer, het begrip perpetuum mobile komt uit de muziek,

zag ik op de engelse wikipedia pagina, 

wireless energy transfer  (Nikola Tesla), muziek tonen transfer 


Aan de huid onder mijn kin (onderkin) en aan de (soms diepe) rimpels, groeven bijna, zie je dat ik 58 jaar ben en het nagenoeg geheel grijze haar ...... verder voel ik me onder invloed van psytruffels, psypaddestoelen (mexicana growth kit, wow, en teveel het eerste half uur bij plus 8 gram een confrontatie met de dood, rillend in mijn  bed) en wiet soms een baby van een half jaar oud tot 88 jaar (doorleefd) oud ...... vooral, 65% van de tijd, voel ik me een levendige viriele 12 tot 56 jarige met  nadruk op een “herboren” 38jarige, die sportief met yoga (en body pump) nieuwe dingen ontdekt. 

IJ. Deltuit 

Me met het stoere imitatie oil leren jack van Eline: 






See the S shoe, iT’s all in the foot wear, i prefer bare feet. 








Hoftoren, de 29ste verdiepink  (ink komt van Aska, ik gebruikte dat als haar accent -op mijn blog- en was verrast toen ik haar belde vanuit Fuerteventura dat zij inderdaad in het Engels continu van “ing” “ink” maakte. 1 malig gebeld begin 2019 (februari ?) om me te excuseren dat ik haar naam gebruikte-misbruikte met de toen uitgevoerde belofte dat ik haar naam overal zou verwijderen van mijn blog, good, because there are some business projects comink alongk, zei Aska, ze moest lachen toen ik haar vanuit Fuerteventura supreme witch noemde, i have a way with ladies, supreme witch goddess….

Wat wel waar is (niet waar is dat ik a way with ladies heb, of eT moet de verkeerde weg zijn) , als een dame op een leuke manier om me kan lachen, dan …. ben ik nog meer verloren verliefd (wat een stom puber woord, verliefd, dat ben je tot je 22ste of maximaal 34ste ?) dan ik al was. 









i see a piemel (muzentoren, acm zit er o.a. in) met borsten (vws) 







10 Deense kronen, bij het rode kruis gekocht, 1,33 eur voor deze stropdas, een 2de handse winkel, maar deze stropdas was nieuw. De beste kwaliteit zijde, winkelwaarde 30 EUR. Het hemd was 50 kronen, ook als nieuw en erg mooi, vind ik, 6,667 EUR bij de Rode kruis boetiek in Nykøbing sjaelland. Winkelwaarde 50 EUR. Heb nog een (te) kleine fooi achter gelaten en een zwarte storm sport-trui gekocht voor 40 kronen die ik niet echt nodig had. 

Volgens Dick Hillenius is de oorsprong van de stropdas dat Noormannen, Vikingen, vanaf het jaar 793 onwards, Britse en west Europese dorpen en steden in namen, mogelijk veel mannen afmaakten (weet ik niet zeker) en bij de overgebleven mannen een strop om de hals hingen, deze werd aangetrokken tot de dood indien hij iets deed wat de Vikingen niet aan stond. 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vikingen







Vanaf de 10.30ste, eigenlijk 11.30ste minuut vooral even speciaal, verder ga ik deze mogelijk weg halen, na een tweede keer beluisteren, doe S spontaan, denk en vermoed dat onderstaande binnen 4 dagen verdwijnt,

https://www.youtube.com/watch?v=Z4t8PRLHIlI


Geen opmerkingen:

Een reactie posten