zondag 30 juli 2023

 GETVER WAT LIGT DAVID ER CREEPY BIJ 


se schoot toch maar mooi twee keer in de lach van dat dans filmpje, je struikelde ook nog bijna proestte ze uit, nee, niet waar ik was wel stoned en het siet er maf uit, maar ik struikelde NIET, je struikelde wel, hield eline verontwaardigd vol met dat snatereendebekkie van dr 

Eline hep in Lissabon bijna 6 maanden chloor water gedronken, dr haar ging er van uit vallen en toch geen flessen water zoals ik ALTIJD gedaan zou hebben toen ik dat water in Lissabon proefde, ook tegen het vegetarisme, ik denk dat maximaal 2 keer per maand rundvlees (ik eet het niet meer, maar geef 2-4 keer per maand rosbief aan lady Strepy) en dat kip of en kalkoen 2 keer per week goed en gezond zijn voor een mens, maar dan wel mensdiervriendelijk ecologisch verantwoord, die koeien moeten gegarandeerd een gelukkig koeienleven hebben met 1 stier op 10 koeien en zeker de helft van het jaar vrij in de wei, of dat ze zelf een keuze mogelijkheid hebben, stal of wei. 

Wat een lieve lieve lieve zachtmoedige gevoelsdieren, merkte ik in Lochem, teveel op de stal stonden ze zonder leuke stier, maar wat ging eT seggen, 
of vegetarisme ook door hitler beleden goed is, ik merkte met die thai vegetarisch dat als ik dat elke avond krijg, dat ik dan kip of garnalen niet zou missen en garnalen en vis mag eline ook eten, 

volgens David komt het woord kanker van kreeft, die verkankerden een hele rivier met hun vraatzucht, ik zag ze in de Cubaanse zee als hele schuwe bange dieren, terecht doodsbang voor die afschuwelijke mens, wat zwom ze snel weg weg weg bij die engste alien varkensrathondmens, te stom voor vogel of poes, begrijpen die fijnzinnige humor niet. 

Hitler was (ook) vegetariër. Als dieren die ik opeet een mooi leven hebben gehad, dan heb ik er vrede mee en daar wil ik het dubbele voor betalen of desnoods het viervoudige met drie sterren leven garantie voor mens en dier, voor diermens, mensdier.....

Hoewel, dat je zo relaxed en nooit gewelddadig wordt door wiet, de eerste keer dat ik dreigde met geweld was met die beheerder van dat park in Lochem, juli 2020, met 1 van de goorste lelijkste ratvarkenskoppen ooit gezien met se dure landrover, dat mensen er zo lelijk uit konden-kunnen zien en ook van binnen een akelig geldbelust naar kreng, zoals waarschijnlijk 20% in Nederland, ik hoop op 13% dan kunnen we er mogelijk eenvoudiger een eind aan maken, aan verwende verwaande doodzieke mammon animal farm pigrat lijers. 

Maar goed, ik ben duidelijk openlijk emotioneler en (te) extravert, dat mijn zoon Stijn daarvan schrok, misschien moet ik me dat toch meer aantrekken en een keer uitleggen wat ik ook niet begrijp. 





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten