zondag 16 juli 2023

The only time you smile is in the photograph(s) and when i pull you close it's like you're holding back ........ Tell iT to my he art. Pueri puerilia tractant, Stella, of je nu een vaste vriend(in) hebt of niet, doe iets, verzin een list,

 and i mean that

we gaan komende 8 weken, in augustus, 

eens samen rond de hofvijver wandelen 

en daarna misschien nog 1 avond uit eten 

en dan laten we eT daarbij 

of niet 

und anderes kommen sie sie umbringen, jah, todenstern, verstehen sie kein spass, wir mussen jah gar nichts, Freiheit, Blijheid, Heiterkeit 

@@

Wat zijn die eerste 12-15 minuten en de laatste 10 minuten van Eric selects: vol. 1 (Anyma, Meduza, Vintage culture, ARTBAT & KREAM) toch ontzettend goed, via de kop~hoofdtelefoon SONY, 

https://www.youtube.com/watch?v=aLpu764Fkpk&list=TLPQMTMwNzIwMjN0YTiEriJ-CA&index=26

00:00 Gorgon City x KREAM x ARTBAT - Oxygen (Mashup) 03:09 Anyma - Running feat. Meg Myers 06:18 MEDUZA - Tell It To My Heart ft. Hozier


Stella , maar Stella , komp toch eens gezellig een pilsje drinken. 

 OR MY TRUE LOVE BRUNETTE FOREST CLIMATE LANDSCAPE


Het bovenstaande is een eerbetoon aan Wim de Bie als Dirk de Zwerver, waarin hij telkens aan Kees van Kooten vroeg of hij nou eens gezellig een pilsje met hem kwam drinken, aan het slot, na 14 afleveringen keek op de week, deed Kees dat; Dirk de Zwerver schold lange moralistische lijs Wim de Bie (zichzelf) altijd verrot. Hou je waffel, hou je bek met je ijdele prietpraat ! Geestig

Lijkt me zo vreselijk dat ik weer eens ga "daten" (een mooi nederlands woord daarvoor, afspraken met dames maken, uit gaan met dames) en dat ik dan een bruine vlek op of onder mijn neus heb (gestold bloed, keek net in de spiegel en daar zat een kleintje, maar stel dat het dan een niet geziene hele grote is .... of, mogelijk erger, dat er gewoon snot ergens hangt). Of dat Julianne Belarus (zie verderop) mogelijk de relatie en de (droom)vrouw van mijn leven was geweest, maar dat er toen net elke minuut er 1 minuut de geur van een stinkbommetje heerste (rotte eieren lucht wordt dat genoemd, geloof ik, het ruikt inderdaad naar een ei, maar een rottend ei ruikt volgens mij toch heel anders). Dan zou het nooit tot een relatie gekomen zijn door die geur. En dat is echt zo, geur is zeer bepalend voor romantiek en zelfs voor partnerkeuze schijnt dat het geval te zijn (waarbij "de pil" voor vrouwen de uitwerking schijnt te hebben dat ze andere geuren lekkerder vinden dan zonder "de pil", met ook als gevolg een andere (verkeerde) partner keuze (minder testosteron, waar dames normaal gesproken voor veel testosteron gaan). Fascinating, truly fascinating. Zo zal ik blijven treuren dat ik de geur van Sabina Cozzi "kwijt" ben geraakt, van de 14 dames waarmee ik een relatie had, rook zij het lekkerste, naturel, trouwens met kussen ruik je "ze" (dames, m.u.v barbie, geurloos, afgrijzen) bijna net zo goed, van de 28 dames waarmee ik een (kus)relatie had, rook Sabina Cozzi, den haag, sneeuwbalstraat, antonie heinsiusstraat, nu Wateringen, het lekkerste. 

Overigens een tip voor dames die bang zijn voor verkrachting of anderszins vrees voor mannen hebben, 2 stinkbommetjes in je handtas, smeer eT in se haaaaaaaar ! Moet ik bij dat verwende verrotte jochie in het statenkwartier doen, walgelijk ventje, maar dan zonder dat die rommel mijn handen raakt, vieze handen vanwege zo'n minderwaardig misbakseltje vind ik zonde en onnodig. 


Stella , komp nou toch eens een biertje drinken, OR MY TRUE LOVE BRUNETTE FOREST CLIMATE LANDSCAPE

@@@@


Hjalmar Söderberg in Dokter Glas (1905)

In Zweden wordt Hjalmar Emil Frederik Söderberg (1869-1941) beschouwd als een van de belangrijkste schrijvers van rond 1900. Eèn van zijn in het Nederlands vertaalde boeken, Dokter Glas, is volgens Maarten ’t Hart ‘èèn van de volmaaktste romans over moord en liefde’. In dit als dagboek vormgegeven verhaal vertelt een arts over zijn aarzelingen om een patiënte, op wie hij in stilte verliefd is, te helpen door haar van haar lompe echtgenoot te verlossen.

Het diepste geluk ligt misschien uiteindelijk wel in de illusie dat je niet naar geluk streeft.


Slot van de droomkoningin van Maarten 't Hart : 

Dokter Glas, dacht ik, wacht, wordt daarin niet door drie mannen gediscussieerd over de vraag wat het belangrijkste is om bij een vrouw op te letten? ‘Verdomme,’ mompelde ik, ‘dat boek heb ik nu al twintig keer gelezen, vaker dan enig ander boek, en toch weet ik waarachtig niet meer wat ze zeggen, die drie mannen.’ Snel liep ik verder omlaag, haastte mij naar de woonkamer, pakte het stukgelezen boek uit de kast en bladerde erin, van achteraf, alsof dat meer kans bood om te vinden wat ik plotseling zo graag wilde weten. Omdat ik te haastig bladerde, vielen er losse bladzijden en soms zelfs katernen op de grond. Het deed er niet toe, dat had ik gehad. Veel was er al gevallen voor ik het vond en las: ‘Ik zat er nog lang en luisterde naar de muziek, die duidelijk en krachtig door de avondstilte stad drong, en ik zag... (ik sloeg iets over, het stond verder)...het water lag stil als een bosven. En ik keek naar een klein blauw sterretje... luisterde ook naar het gesprek aan de tafel naast mij. Ze praatten over vrouwen en over liefde en de vraag was wat de belangrijkste voorwaarden waren om echt plezier met een vrouw te hebben.

De kale heer zei: “Dat ze zestien jaar is, dat ze zwartharig is en mager en dat ze heet bloed heeft.”

Markel, met een dromerige uitdrukking: “Dat ze dik en mollig is.”

Birck: “Dat ze van me houdt.”

ik bukte mij, ik had beide handen nodig om de losse bladzijden en katernen weer op te rapen en samen te voegen tot één boek, voor ik het kon terugzetten in de kast.   


Stella , maar Stella , komp toch eens gezellig een wijntje drinken .... 


OR MY TRUE LOVE 

LA BRUNETTE 

FOREST CLIMATE LANDSCAPE



BESCHRIJVING
Men wil bemind worden, bij gebrek daaraan bewonderd, bij gebrek daaraan gevreesd, bij gebrek daaraan verafschuwd en veracht. De ziel huivert voor de leegte en wil tot iedere prijs contact. Stockholm, 1905. 

De jonge en ambitieuze, maar eenzame arts Tyko Glas voelt zich aangetrokken tot zijn patiënte Helga. Zij is echter getrouwd met dominee Gregorius, een oude man voor wie ze een haast fysieke weerzin voelt. In het geheim heeft ze een relatie met de zakenman Klas Recke. Helga voor zich winnen kan dokter Glas niet, maar zijn liefde brengt hem in een hevig innerlijk conflict. Vanuit het verlangen haar gelukkig te maken, maakt hij een keuze die hem uiteindelijk volstrekt rationeel en rechtvaardig lijkt: hij besluit de dominee te doden. Eèn van de volmaaktste romans over moord en liefde. MAARTEN T HART



@@@@@@


Wat een geïdealiseerde liefde kan doen met een jonge arts die tijdens de eeuwwisseling, rond 1900, praktijk houdt in de drukste Zweedse stad, de hoofdstad Stockholm. Hoe gemakkelijk hij de man die hij als zijn vijand heeft uitgekozen, dominee Gregorius dus, kan demoniseren en als een onooglijke afstotelijke bruut kan afschilderen in de ogen van zijn lezer. Dat komt natuurlijk omdat Glas, hoewel hij na slechts één jeugdliefde te hebben gekend, onder de bekoring komt van Helga Gregorius, de vrouw van de dominee. En hij pleegt de moord bijna toevallig, ‘ganz nebenbei’ schrijft ’t Hart, omdat de gelegenheid hem in de schoot geworpen wordt. Hij kan bijna niet anders, als je zijn redenering volgt.

Hoe wij als lezer door de beschrijvingen van Dokter Glas, van wie we het verhaal in dagboekvorm lezen, bijna volledig mee gaan in zijn beeld van Gregorius, zonder ons daar vragen bij te stellen, is slim bedacht door de auteur. Evenals hoe wij sympathie krijgen met deze hardwerkende jonge arts die erg nostalgisch is aangelegd, en van wie we heel gedetailleerd de ideeën en gedachtegang kunnen volgen. Hij heeft het echter moeilijk om met vrouwen om te gaan en ook al is hij in andere zaken heel goed te begrijpen, is hij moeilijk te volgen in zijn rechtlijnigheid en zijn zogezegde ‘moraal’ waardoor hij een aantal jonge vrouwen die in die tijd niet voor hun eigen leven kunnen kiezen, en door een ‘ongelukje’ (zwangerschap) getroffen zijn, niet wil helpen en zo hun toekomst "vernielt". Die moraal is bovendien erg wisselvallig, want er gebeurt iets dat dokter Glas niet voorziet. 

Door de moord die dokter Glas pleegt wordt hij onzeker of hij wel het goede heeft gedaan en of hij zich al dan niet schuldig moet voelen. Die vragen zullen hem voor de rest van zijn leven verder plagen. Zijn liefde voor Helga en hoe ver die hem drijft, wordt gevoelig uit de doeken gedaan. Het is een magisch verhaal dat vooral de onbereikbare liefde als focus heeft ...... als je alle liefdesgeschiedenissen leest, dan concludeer ik met Maarten 't Hart dat liefde en verliefdheid een waan is .. enkel de waan is aan allen gegeven. 

Het motto van het boek: “Enkel de waan is aan allen gegeven” van Xenophanes geeft de toon aan van het boek. De wereld laat zich door de waan van de dag regeren.


Stella , maar Stella , komp toch eens gezellig een chocomel drinken......OR MY TRUE LOVE BRUNETTE FOREST CLIMATE LANDSCAPE imagine her with chocomel, she is chocomel and everything that goes with iT et 


The creative adult is the child who survived | STREET ART UTOPIA


"You can be a king or a street sweeper, but everyone dances with the grim reaper." Robert Alton Harris, april 1992, last words before he was executed. 

grim reaper : magere hein


A Modest Love

The lowest trees have tops, the ant her gall, 
The fly her spleen, the little sparks their heat; 
The slender hairs cast shadows, though but small, 
And bees have stings, although they be not great; 
Seas have their source, and so have shallow springs; 
And love is love, in beggars as in kings. 

Where rivers smoothest run, deep are the fords; 
The dial stirs, yet none perceives it move; 
The firmest faith is in the fewest words; 
The turtles cannot sing, and yet they love: 
True hearts have eyes and ears, no tongues to speak; 
They hear and see, and sigh, and then they break. 

@@

 Een Poolse knappe blonde dame van meer mijn leeftijd (schat haar tussen 36 en 48 jaar) in de groszek supermarkt maakte een kus mond naar me en liet via de bedrijfsleider weten dat ze mijn dansen mooi vond, ik vereerd en zou best met haar naar bed willen, maar ze kan geen Nederlands en geen Engels (des te beter voor de sex ?) 



Stella , maar Stella , komp toch eens gezellig een wicky drinken , met authentiek plastic rietje ..... OR MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE FOREST CLIMATE LANDSCAPE, no need to imagine her with a straw or banana, iT's simply love 

Vreemd, dan stel ik me voor hoe Stella aan een rietje van een pakje Wicky lurkt, en dat helpt, tegen de waan van verliefdheid, de liefde tout court. Zelfs dat zou ze elegant doen, ze is immers goddess. 

Never make eye contact while eating a banana. 

Een vriendelijke drogiste raadde me tegen langdurige (droge kriebel) hoest Potters aan, na 5 verschillende snoepjes, ricola, anta flu en drop blijken deze Potters de beste, 



Stelletje verwaande verwende doodzieke rrrrotjochies op het speelplein voor kinderen in het Statenkwartier, eerst gooide dat 17 jarige, misschien net 19, lelijke lafbekkie met steentjes vanaf de kant en daarna met limonade vanaf zijn scooter over mij en mijn mooie fiets rond 22.00 uur, hell blazer vervloekt je en die laffe vriendjes op hun scootertjes.  

Van de 2000 mensen waar ik stuntend ballet-yoga achtig langs gefietst of gedanst ben de afgelopen 2 maanden (niet continu ! alleen onder invloed van wiet, psytruffels en of psypaddo's, maximaal 10% van mijn tijd), is dit de enige die echt akelig agressief werd-deed, hoewel ik ook vanaf het begin mijn weerzin tegen dat kreng liet blijken, 2 mannen waren passief agressief laatdunkend (so nog danse ook), 20% van de dames keek nuffig verwaand met de neus in de lucht. 

Akeligste valste jochie dat ik tot dusverre ben tegen gekomen, zo’n michael p. tiepje, ik wens jou en die laffe vrindjes alle ongeluk toe met je varkenskop .... hij had echt dezelfde mimiek en uitstraling van michael p. (verrotte hatelijke pesterige valse meisjes moordenaar), volgens mij (door)zie ik steeds beter de mimiek en lichaamstaal van mensen, huiverde ook altijd van rita verdonk, gat ver damme, dacht ik telkens als ik haar zag, dat had ik vanaf het begin (5 weken geleden zag ik dit kreng voor het eerst) met dit griezeltje in het mooie Statenkwartier, als gruwelijk contrast..

.. als je kinderachtig doet, dan krijg je een kinderachtige reactie, maar dit is een heel fout verwend rotventje, waarvan je 90% zeker weet dat dat misbaksel met de sjieke door pa/ma betaalde kleertjes en scooter niet deugt en dat nooit zal doen .. confront your enemies, avoid them when you can, a gentleman will walk but never run .. zou hem wel willen afrossen, maar dan zo dat dat kereltje begrijpt hoe jaloers kleinzielig laf vals verrot verwaand doods het is. Want dat is het, back to the future jaloezie tegen michael j. fox van een verrot ventje tegen een kleinkunstenaar, erg onsmakelijk om te zien, net zoals politiekreng danny, andreas van Mariahoeve, kots, puke .. bah, wat een onsmakelijk rotjoch met bijpassende schweinekopf .. destructief en gewelddadig worden bij zachtmoedige kunstzinnige schoonheid met onbegrepen humor(t), omdat je zelf zo'n leeg, ijdel, stupide, verrot, verwaand popie jopie klootzakkie bent..... bij de consumentenbond werkte in 2007 een faun, homo, die zich uitdagend kleedde en gedroeg in het openbaar, hij werd in 2007 dood geslagen in Den Haag, Bierkade geloof ik, en dat doodslaan in Den Haag omdat hij anders was en zich anders gedroeg is 100% de waarheid (kots over de mensheid). 

In de gevangenis een jongen met dezelfde rotkop, gooide "mijn" basketbal over het hek, 1 uur "luchten" (dagelijks, kunstgras met muren van de gevangenis en prikkeldraad, de buitenwereld krijg je niet te zien in een besloten, akelige, nare, rotte gevangenis en de helft daarbinnen is beter dan die 25% plus100.000 EUR per jaar inkomen daarbuiten) zonder basket bal, die ik de eerste twee maanden opmerkelijk vaak in het netje wist te leggen op ongeveer 40 meter afstand, 1 op de 10 worpen (alien; resurrection met Sigourney Weaver als half alien), maar daarna lukte dat gek genoeg niet meer, https://www.youtube.com/watch?v=9EUG4CdJrPE

https://www.youtube.com/watch?v=uks0Z5DaIZA

Twee keer per week werd er gevoetbald, tot corona, toen mocht zelfs dat niet meer, in de gevangenis. Boodschap is dat het leven me 2% van de tijd moeilijk wordt gemaakt door die 2% krrrrrengen. En 2 jaar somberheid door het meest doodzieke verrotte verwaande kankerkreng barbara van de griend met haar leugenachtige vadsige varrekeuh dochter jessica haitsma en impliciet zit dat ijdele verwaande kotskutkrrrreng verrot stiekem achterbaks bij het "openbare" kuttenministerie (om) en het gebefte geboefte van de rechter lijke, uitvoerende en wetgevende macht (tot dusverre vind ik het contact met "wetgevers", de opstellers van een wet of regeling bij LNV, erg plezierig). Edith kankerkreng schippers (vvd) is in algemene zin (niet persoonlijk zoals met barbara of die veroordelende vrouwelijke valse griezelflutkutrechters of weive van het om en fivoor beslotenkut vennootschap, want die vind ik feitelijk erger, met open ogen van domheid en laffe valse verwaande stupiditeit (ver)oordelen) het meest doodse verrotte weif dat ik ooit ben tegen gekomen. 

Denk dat door die niets ontziende ijdelheid en egoïsme van exemplarisch kankerkreng barbara van de griend (en dus bovengenoemden) het besef ontbreekt hoe verrot verwaand doodziek ze zijn. 

Stella , maar Stella , komp toch eens gezellig een limoncello drinken, OR MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE FOREST CLIMATE LANDSCAPE

Sting: The Rolling Stone Interview – Rolling Stone


Stewart Copeland: conflicts over music caused rifts with Sting | Sting | The  GuardianE

Hol mal den Wagen, Harry, hol mal den Wagen, also sprach ich, Derrick, damals 

Peanuts
Liedje van The Police

It's all a gameYou're not the sameYour famous nameThe price of fame
Oh no, try to liberate meI said oh no, stay and irritate meI said oh no, try to elevate meI said oh no, just a fallen hero
Don't want to hear about the drugs you're takingDon't want to read about the love you're makingDon't want to hear about the lives you're fakingDon't want to read about the muck they're raking
You sang your songFor much too longThere's something wrongYour brain is gone
Oh no, try to liberate meI said oh no, stay and irritate meI said oh no, try to elevate meI said oh no, just a fallen hero
Don't want to hear about the drugs you're takingDon't want to read about the love you're makingDon't want to hear about the lives you're fakingDon't want to read about the muck they're raking
It's all a gameYou're not the sameYour famous nameThe price of fame
Oh no, try to liberate meI said oh no, stay and irritate meI said oh no, try to elevate meI said oh no, just a fallen heroOh you're just a fallen hero
Don't want to hear about the drugs you're taking Don't want to read about the love you're makingDon't want to hear about the lives you're fakingDon't want to read about the muck they're raking
Don't want to find out what you've been takingDon't want to read about the love you're makingDon't want to hear about the lives you're fakingDon't want to read about the muck
Peanuts, peanutsPeanuts
Oh no noOh no noOh no noOh no noOh no no oh

Stella , maar Stella , komp toch eens gezellig thee drinken.....tea for two, tea for two with MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE FOREST WOOD CLIMATE LANDSCAPE







Met deze auto, Skoda Tsjechië Enyaq gaan we naar Denemarken, jongeus Eline en David, wow, jonges, mooie bak ! ik had meer zin in dit handgeschakelde beest dan de Toyota chr, ook mooi, deze was 70 eur goedkoper, 430 eur slechts voor 8/9 dagen huren, Eline heeft ook dr rijbewijs en Stijn past op "mijn" appartement en Strepy met Roemeense vriendin. Hard gaat ie, jonges ! Vrrrrrroem, vrrrrroem, et on est parti, TAKE OFF, jonges, jonges ! Daar gaat ie, de hort op met de blauwe bak, jonges ! 
Mooi blauw, zoals de sportkleding van die blonde geile frau bij body pump




Stella , maar Stella , komp nou toch eens gezellig een radler 0,0% grapefruit drinken.well what about
MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE forest CLIMATE LANDSCAPE

Bij het Yahoo overzicht Anke Sieverink op 10, i would be honoured en Stella doet qua mysterieus mooi het meeste aan Anke denken, Stella is meer schorpioen, Anke meer slang. Ook bij Bing is Anke Sieverink prominent, ze liet haar ring aan me zien in 2018/2019  en dat ze daarmee verbonden was, pfew, maar ze is wel altijd aardig tegen me gebleven, mmmmmmmm, Anke ..... die prominente chimpansee is wel aardig en grappig ..... mijn geleufwaerdigheid wordt aangetast ..... maar daar sorg ik selluf al genoeg veur ....




Stella , 

maar Stella , 

komp nou toch 



eens gezellig een wijntje drinken.....

ah du vin rouge 

avec le seul et unique superchique


MY always distinguished modest 

nobility queen 

goddess 

TRUE LOVE 

BRUNETTE 
WOOD FOREST CLIMATE LANDSCAPE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten