zaterdag 8 juli 2023

Teveel politiek (leugens), te weinig verbeelding : Ja, windturbines op auto’s en schepen is het beste voor nu, snel, sneller, snelst, 2036 wordt al gevaarlijk met de klimaatverandering, dan kan de methaan versnelling beginnen, plus 8 graden gemiddeld erbij, en dat zou kunnen met die extra methaan, berekeningen tonen dat aan, dan is planeet aarde nauwelijks of niet leefbaar meer (voor de mens, misschien blijven kwallen en warmte dieren over) maar wireless energy transfer waar Nikola Tesla mee bezig was (iPhone op een elektro batterij leggen) is ook mooi .... verdomme Eline, jij en de tu Delft en alle andere, Wageningen en Enschede en Eindhoven, alle (technische) universiteiten, hbo (v)mbo havo vwo mavo en hoe het vroeger allemaal heette, moeten veel en veel beter (samenwerken onder andere en oud leerlingen betrekken als David, die kwaadheid en kracht kan AiTeT ook goed gebruiken). Het is bedroefend, bedroefend, vergeleken kunst en zo, wat die er van bakken, de universiteiten en dat hele brave stupide ijdele Linkedin netwerk .... op zo’n tenways en aiways en andere toppers als Kia Hyundai na .. ik noem expres niet tesla auto's, hoewel ze de naam hebben de eerste te zijn, een goede mooie elektrische oto, is elon musk flut. In Japan en zuid Korea als eerste wind turbines (en zonnepanelen) op auto's, staartvin met 12 wind turbines, en schepen met 108 wind turbines .. japan en zuid korea zijn dan veel minder afhankelijk van wereld vernielende olie, kolen en gas ..

de ruimte in met zwaartekracht golf sneller dan het licht of omgekeerde bliksem, sprite tachyon, elektriseer machine wimshurst ~ tesla coil cool in de ruimte gebruiken voor meer dan 310.000 kilometer per seconde.  Als dan nog het zwarte gat heerst, we kunnen nooit naar de sterren reizen omdat ze verdwenen zijn in de oneindigheid, dan moeten we de aarde en het zonnestelsel des te meer koesteren en enneuh enneuh bevrijd ons van het vernielende animal farm mammon oil, coal & gas money pig en kankerkrrrrengen mark kutrutte en edith schippers o.a.


 Over 4 milard jaar "botst" ons melkwegstelsel met de andromeda nevel, waarbij nieuwe melkwegstelsels zullen ontstaan, hoe weet ik niet, zwarte gat en gasvermenging. Dat kleine beetje gas in het universum, 4 % slechts naast dark matter/energy 95,6% in het universum, het ons zichtbare heelal en 0,4 procent sterren en 0,000googol00001 % planeten en nog minder aarde en mars achtige planeten met vaste ondergrond en water (er was water op mars, nu doods, weet niet zeker of daar ooit leven was, er zijn GEEN STERREN ZICHTBAAR VANAF MARS EN DE MAAN, OOK NIET VAN DE NIET DOOR DE ZON BESCHENEN ZIJDE, DE DONKERE SCHADUW KANT ), alleen vanaf de aarde, Jupiter en lagrange punten zijn sterren zichtbaar !! En zo goed als niemand weet 1 van die belangrijkste feiten over het universum en ons zonnestelsel. Laat het toch tot dat kippenbrein door dringen, de rest van “ons” zonnestelsel geeft aan dat “we” in een oneindig zwart gat zitten. 


Ja, Eline Cornelia Hoogeveen durfde het aan 

censuur toe te passen door te verwijderen wat een eend Eline was, 1 losse opmerking: 

"eend Eline" heeft ze verwijderd van mijn blog.  

ECHT WAAR, DAT HEEFT DAT KWAAKEENDJE 

MET DE TRANEN DIE ZO SNEL KWAMEN (charmant staat dat haar) 

EN ZOVEEL BETER EN VERONDERSTELD SLIMMER DAN DR STOMME PA 

ECHT ECHT ECHT GEDAAN, in 2018 of 2019, toen was ze al minimaal 17 jaar, 

niet te geloven toch 

als je een helm draagt met skiën soals Eline, dan ben je stom stom stohom, 

 dat zie je aan die snowboarders, kennen niet zonder helm en daarom levensgevaarlijk, net

zoals kitesurfen nu eigen lijk .. dat zou met waterskiessssss moeten kenne, kite water ski 


Malle eppie : enige humor kan mij niet ontzegd worden, daardoor overleef ik, Cornelis Johannes Maria van Veenendaal, in ieder geval nog tot Menno Cornelis van Veenendaal en mogelijk ook David Cornelis, Stijn Cornelis en misschien Eline Cornelia Hoogeveen, ik bedoel dat ik door mijn hu mort nog tot hun dood voortleef, 13 mei 1935 in iss Oss geboren. Stier. Mot je malle Eppie me soon hieronder es sien met se miete kalere





Lady Strepy (ai, gemeen ----> ze is mooier dan mijn vorige poes Clankie) is de mooiste leukste grappigste ~iets teveel de aandacht opeisen als diva~  poes die ik me kan wensen, binnen vier maanden getransformeerd van een wat wezenloze dikke kat naar de mooiste poes, zoals ze zich beweegt en dan haar hoofd, raakt mijn leven te perfec dromerig ? NEEN, DE PIJN EN DOOD DOMINEERT OOK VAN 1 UUR NA MIDDERNACHT TOT 7 UUR DES OCHTENDS, WANNEER IK PROBEER TE SLAPEN, DAN IS NACHTPELSDIER LADY STREPY, MIJN PARTNER, HET MEEST LEVENDIG BUITEN EN OMGEKEERD BEN IK ACTIEF ALS ZIJ WAT RUST(ER)IGER AAN DOET.

 HET MOOISTE HUWELIJK, NIETS IS GRUWELIJK, WAT IS ZE LIEF, ZACHTMOEDIG EN EEN HUNTRESS OF THE DEAD, OF HET NIETS EIGEN LIJK, DUS HUNTRESS OF NOTHING, DUS  WAT DOMMIG GRAPPIG, NET IETS DOMMIGER EN DROMERIGER DAN CLANKIE IS ZE OOK WEER WEL EN SOMS OOK NIETTEUH 

MARGALITH STELLA 








WHAT ABOUT MY always distinguished modest nobility queen kind witch goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten