vrijdag 7 juli 2023

oh oh ohoooooho hooooo hooo hooo hooo die SSSSSStella Münninghoff mijn allerhooooooooogstye allerhoooooooooghste oneindig hoooooogste godin wat een orgasme wat een orgasme wat een orgasme !!!! .. de hare en de mijne maar vooral toch de hare voor mij veel te geniaal

😂😭😭🙀🙀😻😻😻😻😻😻😹😹😿😿 

ook vanwege zo geraffineerd dat ik niet weet of het met een vriend(in) of twee vrienden of vriendin en vriend was (ik geloof zelfs van niet, ze is zelfs nog half maagdelij, wel sex gehad maar geen orgasme zoals deze ..... of zo, dit is dan weer die 2% verbeelding, maar haar orgasme heb ik wel echt gevoeld, sensationeel nieuw en anders, alsof ik helemaal omsloten was en precies goed smengeknepen, heel bijzonder

enneuh enneuh nou weet ik niet meer wat ik ging zeggen 

o ja, Stella als allerhoogste godin, ze laat zelfs jessica, aska, barbara, margreet, Anke, astrid (victoria en misha Fabianova --> nooit orgasmes van gevoeld) achter zich 

of in ieder geval minimaal gelijke hoogte, goh, zat bijna met trane in de oge dit te schreife achter mijn apple lap top, 21.55 uur, orgasme in de keuken, wat was dat een            ervaring, daarna nog op de Electra fiets om me "af te reageren"                                         

                                                                                                              diepe


Sabine Haitsma, dochter barbara kotskut van de griend, nooit een orgasme van gehad, zij doet denken aan Margreet en Margalith, maar dan de kwade meppende versie, zag zij het nou goed dat ze barbara sloeg en haar vader niet. 

Margalith A.E Baruch en Stella L.E. Münninghoff zijn voor mij de twee allerhoogste godinnen (ook of vooral van de liefde) 


WHAT ABOUT MY always distinguished modest nobility queen goddess Aphrodite with Margalith of TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE


                                         ken me niet schele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten