zaterdag 15 juli 2023

La reine du monde - Corneille, zie hoe de koningin van de wereld met dr hond verbonden is via haar jurk en met de kasteeltoren (Sint barbara toren) via haar arm, zei Mark Ouwerkerk

In de sauna in de health spa sav lohmanplein in de hammam of de dampf sauna zaten 5 mannen, ik ging op de grond zitten om in te komen (die dampende hitte slaat op je gezicht !), een man vertelde een wel interessant verhaal over dat hij voor de rijke stinkerds financieel werkte en dat het zo opvallend was, dan hadden ze 100 miljoen en dan was het nog niet genoeg, dat begreep ik niet, dan ging zo'n jongen met 100 miljoen bezit vanwege 5 miljoen extra rare trucs met de belastingen uit halen en daardoor zelfs nu alles kwijt en dat dat met die 5-10 rijke stinkerds bijna altijd zo ging, alsof ze daar hun kick uit halen, meer en meer hebben, terwijl je al zo belachelijk veel hebt, ze kunnen dat in 1 leven nooit uitgeven en zelfs de kinderen niet en tegen de overheid/belastingen. 

 Ook zo'n john de mol, niet bepaald de zon, nee, altijd maar meer, meer, meer, graaien, graaien, graaien en toen begon een andere man een verhaal tegen hem over dat alle gebouwen zomaar tegen de vlakte gaan uit geldelijk gewin, verrotte vastgoed sector, en toen zei ik ook weer watt in me extraverte wiet bui (0,7 gram om 10.00 uur in de ochtend ...... van truffels en paddestoelen word ik de beste, hm, erg goed, in sport, met wiet meer extravert, zonder inhibities volgens Stella 💔💔💙💚💛💜, meer emotioneel maar niet DE top sporter .. en dat is een gevaar van truffels/paddestoelen en heel mooi, top sport is op termijn volgens mij niet gezond, misschien met die truffels en paddestoelen wel ....... ik ben bijna op "mijn top sport niveau van 2020", nog niet zo lenig (vooral armen zitten vergeleken toen wat vast, de linkerarm) en "de kraai" kon ik vroeger 1 minuut vol houden, nu lukt die me nauwelijks (astrid neff steun had ik toen ook, "du schafft es," zei ze tegen me over de kraai en toen lukte het echt !), eind augustus lukt de kraai of de kraanvogel me weer 20 secondes met de hulp van Catherine van der Berg,   

maar goed, ik begon net wat mee te babbelen en toen hoorde ik rechts achter mij een vrouwenstem en die riep zachtjes klaag lijk : "ik wil d'r uit, ik wil d'r  uit", toen keek ik bevreemd en verstoord naar rechts boven (ik sat dus op de grond, te heet daarboofe) maar er zat daar toch echt een vent, werd ik nou echt gek 

Daarna heb ik geschaterd om die grap, wat is die GOED !! (hij deed een vrouwenstem na en was die praatjes en de hitte en de 6 mensen in de damp sauna zat)

Stella , maar Stella , komp nou toch eens gezellig een amigo-corona drinken.

Wow, beer with my Mexican Spanish Portuguese flamenco on toppah of the worldah dancer,

 the always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE



LA REINE DU MONDE - CORNEILLE





Wat een ongelooflijk, ongelooflijk, ongelooflijk mooie knappe weive en top dames en soms die geilste mix van de twee; een mooie knappe top dame en werf weif in de health spa, die blonde aska-achtige met nog vollere billen en borsten, de volste & mooiste ooit gezien, verpakt in het prachtigste blauw, ooooooooo, wat was dat onbeschrijflijk mooi, met haar, ondanks haar vriend eens een keer een avond uit eten, dat moet toch mogelijk zijn, nee, ze wil echt niet, ook omdat er dan bij haar mogelijk ook gevoelens ontstaan, zo goddelijk is ze, 

en dan die twee jonge Anna's, de 1 nog meer bijzonder uitzonderlijk knap dan de ander, 

en de allermooiste goddess op de wereld met Margeur Barsbuikie en Stella Monolith, Misha Fabianova lady lioness goddess in a red, white and blue bathing suit (solo colorssssss, no mix yet, u don't know what you see .... sea),

en dan ook nog die Aska look a like, 1.75 meter !! in light blue bathing dress, ik noemde haar "waardigheid" en yoga instructrice, maar dan bij de beste 1% enzovoorts, ik kwam bijna niet bij van haar knapheid en dan krijg ik van haar, van Aska hoogst persoonlijk, een WARNINK, dus dan weet ik, dat lukt helaas nooit, DE Asska look a like, 26 years of age (in reality 24 i guess), heb haar na die WARNINK ook ruim een week niet meer gezien, maar eT is wel vakantie tijd.... heb haar na 15 juli nooit meer gezien, 

soms heb ik in een waan gedacht dat ze misschien de dochter van aska is 


Stella , maar Stella , komp nou toch eens gezellig een pilsje drinken......oh oh oh oh ho ho ho ho ho hooooo hooooo hoooooo hoooooo hoooo hoo ho ho ho hoooooooo

MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE

it was longer than Stella, same geniosity, Stella's shorter but certainly as good or better ......   her orgasm by 

welcome MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE



 


Goh joh, dan fiets ik rond 17.30 uur naar huis, zie ik op het sap lohmanplein die barbara van de griend voorbij lopen, mondhoeken omlaag, verschrikte serieuze bangige ogen, wat ben je toch een vreselijke kankerrrrrot, niet te geloven dat mensen zo totaal verrot verstard doods zijn als jij 

en toch ook dat vreemde dubbele, twee keer die klaterende zo lichte vrolijke leuke lach, toen ik over Ronald goedemondt vertelde van altijd sociale frictie bij mij, altijd sociale frrrrrictie, zo sprak ik die eerste keer uitgaan  tegen haar, ik met een vriend praten en die zei, nou bij ons op de voetbalclub, lekker sporten, lekker relaxen, onder de douche, beetje geinen, over elkaars benen plassen. ...... NOU, daar denken ze bij mij op de sportschool heel anders over ..... die sociale frrrrictie ..... 10 secondes later die opmerkelijk lichte losse lach 

en dan toen de chihuahua van Jessica, Mickey, half op de tafel sprong en iets op schrokte (wat ik gekookt had, geloof ik zelfs) en ik riep: MICKEY, BEN JE NOU HELEMAAL BESODEMIETERT !, , Olaf: Pap, ja, knikte Sabine, toen ook 1 keer die klaterende vrolijke lichte lach die zo niet bij haar past, glimlachen deed ze toch ook heel mooi en zoiets liefs zachtmoedigs kwetsbaars in het begin, wat een ontzettend geschift gestoord ziek weif is dat toch, die barbara Johanna van de griend 

AiTeT schreef Johanna met een hoofdletter, ik niet (ook was weif eerst werf ?? hierboofe) en folleges mijn moet besodemieterd met een d zijn, ben je besodemieterd, de besodemietderde, ja, een d ? 

Jessica keek toen net zo woedend naar me als de eerste keer dat ik haar zag bij de paardenstal en ik dacht, dat wordt maximaal 4 maanden met barbara .... en ergens klopte dat wel, toen had ik al twee heel lelijke dingen van barbara gezien, gierigheid, valsheid, hebberigheid, 100% conform gezag koningshuis dogmatisch zwart wit, en , maar jessica zei woedend na 5 keer koken bij haar dat ze me NOOIT meer in ons huis wil zien, tegen barbie, dr slaafse ma, dat heeft ze echt gezegd, net zoals ze tegen een wat opdringerige vriendin zei WEG STRONTVLIEG (huh, wist jassesca dat met 10 jaar al van sichselluf) en 100% liegen waarmee ze een aardige vriendelijke niet onknappe jongen 9 maanden onterecht de gevangenis in werkt en eigen lijk een gevangenis van 2 jaar somber dat er twee zulke totaal verrotte verwaande doodzieke kankerkrrrrrrengen bestaan, niet te geloven 

en ook nog dat Jessica als reden voor haar onvrede met de keuze van haar moeder zei: Ja, MAAR NIET MET DE VADER VAN ELINE ! 

Eline vond barbara net zo walgelijk als jessica mij vond, maar liet dat subtieler merken


Barbara kan alleen maar zo door en door verrot zijn doordat ze gelooft dat haar onware verhaal de waarheid is, menno is een bedriegende belager van mij en mijn dochter, smerig stinkend stasi kind van je eigen verwerpelijke viezige valse doodse kuttenmoraaltje barbaarsje van et griendje

net zoals krengetje adolfie hitlerrrrie 100% zeker wist dat hij de enige en goede waarheid sprak voor het herrn volk deutschlands, grosses deutschlands über die Welt ,, hij was de enige ware spreekbuis vond hij en met hem 33% en daarmee indirect groeiend bij meer dwingendheid (van partners) tot 66% aanhang ........ ik heb tot juli 2020 niet geloofd dat barbie gotverdommie zo totaal verrot lelijk kon zijn, maar dat is dat gore laffe smerige kreng dus wel. 


Zo, dat was het tweede orgasme met of beter van Stella, op de fiets, extra kracht, 3 secondes, net iets minder dan de eerste, zo kort verbeten afgemeten, bijna venijnig giftig, als een sneller dan het licht samentrekkende spin, of een slachtoffer van een schorpioen na een fatale steek, noblesse oblige, wat ben je toch goddess knap ! 

Dat ik (me verbeeld dat ik) dat bij Stella kan voelen, maar het is echt zo'n compleet nieuwe andere sensatie, of er worden door wiet en hasj nieuwe neuronen bij me aangemaakt. Vandaag, zaterdag 15 juli in de middag totaal 0,7 gram wiet op, 0,5 gram hasj en 0,2 gram truffels, of ik krijg dat via AiTeT aan gereikt en vreemd, vreemd, vreemd, het voelt zo Stella, zo 100% haar "genialiteit" en ook boosheid en lichte humor, minder humor dan ik, verder overal 10-30 procent "voorsprong", zo 100% het wezen (van het orgasme) van Stella

Stella , maar Stella , komp NOU toch eens 

gezellig een pilsje drinken..... take with you ---> MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE













Een eerbetoon, ik weet dat ze geen relatie (met me) wil en uit voorzorg ook geen "softe" vriendschappelijke betrekking., 
nu echt de laatste keer dat ik aan haar auto zit. Ich würde Deine PKW nie wieder berühren, verspreche ich diese mal 99,8% .... 0,2% falls wir vielleicht zusammen fahren, dass möchte ich sehr gerne, nür ein mal, bitte, bitte, Asska. She is back ! 

Stella , 

maar Stella , 

komp toch eens 


gezellig een pilsje drinken...... 

might as well face iT by the lack of Stella Starrrrr 

I'm falling deeply madly in love with MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE

and anke sieverink, aska not as potential partner but I will ride with her in her car for half an hour and we might meet in the gemeentemuseum two months later I would love that !!! 

and Victoria and 

   SILK 

GREEN 

SHIRT 
en zeker vier tot 8 soortgelijke dames goddess bij de health spa, hoewel ik met iets van wantrouwen zit bij de health spa en juist niet, wild blonde aska in blue, misha Fabianova, Debbie Bohemen, look a like aska, allemaal of een man of mij wel interessant vinden (of juist afstotelijk) maar toch geen belangstelling voor een echte relatie (look a like aska 23 jaar, ze komt over als een waardige 28 jarige, maar zij wil helaas ook niet), Jolene, et gaat maar door, ze gaan ook weg of ik zie ze eens per maand ; die wild geile blonde aska zag ik echt " maar" eens per maand, voor het eerst zo schitterend in blue, hebben geen echte belangstelling voor me
 EN !
anna Bohemen Paulowna van Buuren 22 jaar duchess goddess 
enzovoorts, teveel om op te noemen 

bij body pump woensdag bij anke nog voor die "fatale" ellende van het gesprek met Evert jan, twee zulke superknappe dames, kan alleen maar dromen van een relatie met ze .... de ene draaide haar matje bij me weg, dus die was niet van me gediend de ander keek me bevreemd aan, die vind ik heel knap, leuk en mooi, ik weet niet of die slangen dansers bewegingen haar snel uitnodigen tot een nadere kennismaking maar dat zou ik graag willen 

of met MY always distinguished modest nobility queen goddess TRUE LOVE BRUNETTE WOOD CLIMATE LANDSCAPE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten