vrijdag 21 juli 2023

Wat is het heer lijk als HIJ dan zegt : Nou, keik, foor mei is 13 negatief neutraal toch neigend naar ongeluk en sinds 2015 is nummer 11 foor mei toch negatieve slechte rottige zieke lijke gekte

 Menno op se sofeelste praatjesstoel 







Menno tegen Eline : " pfwahahahahaa, als ik me Stella met een banaan in haar mond gepropt voorstel met nog een stukje banaan dat uit haar mond steekt en dat haar wangen op bollen en se daardoor een beetje scheel keikt, dan hep se feel humor, kan me lache bijna niet houwe." 

" ik moet je segge, foor mij sein Stella, la Brunette Forest wood climate landscape, Anke Sieverink, Silk green shirt, Victoria Bogini Polska, Debbie Bohemen, Misha Fabianova Slovakai, Anna, Anna, ex aequo en dan fergeet ik er feel want jij bent een ouwe hoer, pap, getrouwde Aska misschien net nog iets meer bijzonder met Margeur~ite, ook voor haar ben je te oud." 


"Heb je nou weer genoeg interessant gedaan, whahahahaahaaaahaaa." 

Eline kwam de kwalitaria voor lekkere patat en kroket and what have you uit rennen, dr maffe weirde pa in ook nog soon strak sittend hempie was telkens heen en weer al stuntend, graaiend naar de zon, breed wuivend en steeds nieuwe dramatische expressieve ballet achtige figuren aan het uitvoeren op zijn Electra kalkhoff glide voor de kwalitaria patat waar zij werkt. Hij was al 4 keer heen en weer gefietst, dus 8 keer steeds maller voorbij gereden en iedereen dacht dat ze een spook of een volslagen debiel zagen. 

En toen Eline zo stikkend van de lach naar buiten kwam rennen was toen ik de fiets als een groots trots bruin paard bereed en daarbij flink op mijn billen sloeg, er zat veel sexueels in, 

maar pap, dit kan toch niet, mijn vader, 58 jaar, de mafkees, de debiel van Den Haag, dit kun je mij niet aan doen ! 😱🙀.       

En toch ook een soort bevrijding, ik heb Eline nog nooit zo zien lachen. 


Last words:  “now I know something you don’t.”  

"Maybe it’s time to turn the page." 

" Stop shaking the ladder, you idiot !"  

"Say no more, say no more". "Wink, wink, nudge, nudge".  

"Know what I'm talking about ?" 

No I cant, I cant, I cant…okay, okay, okay…”.    “I don’t want to die.”   

"oh no". "oh yes".  I guess it’s my turn " 

"Could you give me the famous last two words ?"  "Two words"  

Grandpa died peacefully in his sleep, 

which is more than i can say for the passengers in his car 

"You' re so hot !" 


Stella Kiss’d Me

Stella kiss’d me when we met, 
Jumping from the chair she sat in; 
Time, you thief, who love to get 
Sweets into your list, put that in! 
Say I’m weary, say I’m sad, 
Say that health and wealth have miss’d me, 
Say I’m growing old, but add, 
Stella kiss’d me.

 

La Brunette Kiss’d Me

La Brunette kiss’d me when we met, 
Jumping from the chair she sat in; 
Time, you thief, who love to get 
Sweets into your list, put that in! 
Say I’m weary, say I’m sad, 
Say that health and wealth have miss’d me, 
Say I’m growing old, but add, 
La Brunette kiss’d me.

Anke Kiss’d Me

Anke kiss’d me when we met, 
Jumping from the chair she sat in; 
Time, you thief, who love to get 
Sweets into your list, put that in! 
Say I’m weary, say I’m sad, 
Say that health and wealth have miss’d me, 
Say I’m growing old, but add, 
Anke kiss’d me. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten