zaterdag 10 juni 2023

Immer genade aus. Nein, NEIN, NEIN, NEIN, VERDAMMT NOCH MAL ! GOTT SEI VERRRRDAMMT, VERRRRDAMMT, verrrrrdammt noch mal, noch mal, noch mal, immer gerade aus. Gerade. Gerade, kein Genade. Het ergste van inessie fotze kotze is dat continu huichelend deur dr leven gaan op één of andere manier vanwege dr katolieke kolieke geleuf, geloof dus, en dat ze daarmee met dr verwaande preutse kopf me denkt pijn te kunnen doen of so, of kijk mij nou met me zogenaamd superieure gelovige kuise gelofte gelovige gleuf houding .. en ik heb het je gezegd, inessie fotze kotze, ik zie je nu als een verstarde verrotte verwaande ijdele gleuvige preutse ouwelijke roddelende kakelende kutkip, dat ben je naast een schitterende empathische gevoelige zeer knappe en slimme vrouw waarmee ik eigenlijk verder wilde. Daarom haal ik extra hard uit, want dat kreng Inesssie fotze kotze weet dat zij voor zeker 80 % fout zit, nu, toen, 2 weken geleden of zo, had ze zelfs de hoogmoed bij het zeggen of impliceren "alleen maar platonisch" .. met dr dicht zittende kutdrama : "voor altijd platonisch", na 3 maanden verliefd te doen en het soms ook echt te zijn, zich daarmee superieur voelend in dr verwaande verweesde verlate kippekutte kopf, gestoord geestelijk doodziek verstard weif met je starre stilstaande yoga houdingen, es gibt gar kein bewegung drinn, nicht im kotzekopf, nicht im fotzekotze. Na barbara g.v.d. vind ik inessie fotze kotze het tweede akeligste misbaksel.

 

Squash spelen, zo deden menno en wim dat tegen het squash balletje en de dood en eT leven in het algemeen: god verdomme. got verdomme. Maar got verrrrdomme. Nee, NEEE, NEEEEEEE, god verdomme ! Maarrrr, maarrrrr, maaaarrrrrrr, GOHOD VERRRRRRRDOMME ....  god verdomme, ja, god verdomme, ja, nee, NEEEE, NEEEE, ik zeg het je, NEEEEE, god verdomme, maar, maar, dit is niet mogelijk, NIET MOGELIJK, GOHOD VERRRR DOMME, VERRRR DOMME, VERRRR DOMME, MAAR, MAAR, GOOOOOOD VERDOMME, verdomme ? verdomme ? NEEEEE, GOD VERRRDOMME ! GOD VERRRDOMME ! MAAR GOD VERDOMME, MAN ! VERDOMME, MAN ! verdomme, verdomme, verdomme 


Maar wat een gestoord doodziek weif, gat verrr, gat verrr, gat verrrdamme : inessie fotzë met dr dikke borste. Ik ben de verbittering daarover kwijt, verschreven, en zag vanochtend het tweede godinnenwonder naast of met Margalith baruch, ook de mooiste vrouw of goddess van de wereld die ik ooit heb gezien, 33 jarige Misha goddess Lion queen Slovakia Slovakai. 


En zeg, jessica johanna haitsma, een aardige onschuldige vriendelijke lieve man die wat anders is en doet, ook ter educatie van een verwaand verrot zwijntje, jij, 9 maanden de gevangenis in werken met LEUGENS en daarmee beginnen en niet tegen werken is zeer niet ok, dat is de ergste fout die ik ooit bij onder de 18 jarigen heb gezien ! Joran van der sloot en michael p. ben ik niet tegen gekomen en anders het foutste gedrag wat ik ooit bij vrouwen onder de 18 jaar heb gezien.

Je verdient echt 4 weekeindes in de politiecel en nu in de hoogzomer gevangenis, net zoals ik, in warm en mooi zonnig augustus, september en oktober (tot november) in de zaanstad gevangenis, 1 uur luchten per dag en soms zelfs geen voetbal vanwege corona, dat is verschrikkelijk, en ik was nog onschuldig ook, maar voor (licht) schuldigen is het even erg. Voor of tegen jessica johanna haitsma, born 10th of july 2000 : 6 maanden gevangenis, 4 lange weekeindes politiecel en 2 jaar werken als vuilnisvrouw, ook al ben je 1 van de grootste kunstenares (sen) momenteel, je verwaandheid bewaar je maar voor later als je dood bent, over 100 jaar, hoewel je voort zult leven in je cuntswerken, maar wel als de aardeu dan nog bestaat en die wordt momenteel vernield, ook door mensen zoals jij, de laffe leugenachtigheid en passieve hypocrisie en dan nog ongelovig ook, vanuit het geloof is hypocrisie en gehuichel begrijpelijk en nog steeds niet goed te praten, van ongelovigen zou je verwachten dat ze de waarheid, rechtvaardigheid en eerlijkheid nastreven, maar dat zie ik niet of nooit, ook bij mezelf niet, omdat je toch in die hiërarchische samenleving leeft en werkt, maar het corporate (reet) professionalisme is op termijn moordend en fnuikend voor de warme, gevoelige, empathische mens waarvan ik door wiet, paddestoelen mexicana grow(th) kit en hollandia of atlantis truffels (maximaal 3-5 gram eten, alles eten, niet meer roken) meer voel, 

https://m.youtube.com/watch?v=NKK6cvQiJd4&list=RDMM&index=3



Tweede keer in twee weken tijd aangehouden door de politie, ik zal meer moeten dimmen, helaas, ik had lol, bezorgde veel mensen ook een leuke tijd zonder gevaar voor anderen of gevaar voor mezelf. De echte vrijheid is weg, of......als iedereen op straat zou gaan dansen en de fiets midden op straat zet en 60 secondes in de 2,5 uur dat hij danst met en op zijn fiets, obscene gebaren maakt van op de eigen billen met vlakke hand hard slaan, hm, vind eigenlijk dat het zou moeten kunnen, vooral omdat de mensen er in de grote meerderheid lol aan beleefden, dus dan heeft er 1 of 2 van de 50 mensen gebeld met de politie, van er staat hier een gek de straat onveilig te maken, kom maar eens kijken, ik zou dat dus nooit doen, wat zijn dat toch voor (on)mensen:  "ik maaaaak me sorge, ik maaaaaaak me sorge !", die "onmensen" zijn mensen die anders zijn niet verdragen, want dat dansen op straat deed ik voor die improvisatie best redelijk, ik wist dat er geen 1 auto aan kwam en ze mogen op de frederik hendriklaan maar 30 kilometer rijden en alle auto's in het statenkwartier houden zich daaraan, misschien wel een soort eerbied voor dat prachtige statige statenkwartier, maar goed, twee angstigen van de 20 of 40 bederft het voor me (egotrip) en voor 18 tot 38 mensen die het meestal wel (heel) leuk vinden ? Veel (glim)lachende gezichten en als flamenco danseres om applaus vragen en dat gul en royaal krijgend met de armen hoog in de lucht klappend, gezeten op de voort te trappen fiets, een best moeilijke dans oefening die veel van je vraagt aan (voor)oefening en energie. Ja, zo is het.

Ik denk dat die twee bellers of eigenaar van de terrassen zijn en ze hebben al veel meegemaakt maar iemand die staand via de stoep, voor voetgangers, keurend langs de terrassen fietst, veel lonkt, flirt en mal doet tijdens het voorbij rijden en dansend stuntend op zijn fiets sommige dames mogelijk in verlegenheid brengt, hoewel zij zelf daarover niet klagen, dat zijn of is 1 moralistische omstander of 1 moralistische eigenaar, want voor de meeste eigenaren van de horeca is zo'n dramatische expressionist, een passioneel danser, juist een trekker van jewelste, een gratis oerol of ruim 2 uur durende vertoning op de frederik hendriklaan, avondje terras met gratis voorstelling.  

Ja, ik vind toch dat die ene beller van de tien-40 mensen een moralistische cunt, FLUT KUT KOTS, fotze kotze is, zo'n in feite laf en stiekem regeltjes en gesloten kutjes kreng dat de vrijheid onderdrukt omdat het niet past in dat bekrompen bevooroordeelde miezerige kleinzielige denkraampje van mevroi of meneertje keertje aan de beurt, waar is mijn aandacht ? Met die gek op straat, kreig ikkie ikkie ikkie genie aandachtie meerie, met mijn kippekuttie koppie.    


Voor mezelf en met de politieman en politievrouw afgesproken dat ik er voor zorg dat er geen telefoontje  meer over mij naar de politie gaat, dus die wordt nu plat gebeld. 

Ik ben onschuldig, filmpjes van winkels en andere camera's van smart phones zijn het BEWIJS. 

eT

Ja. 



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten