vrijdag 30 juni 2023

Moet je nou corruptie van richard de mos openlijk steunen zoals de vvd doet, omdat ze zelf net zo corrupt, zoniet corrupter zijn, op een grotere schaal, de wereld onder andere vernielen met shell en vooral het mammon animal farm pig kapitalisme

 Die dikke dooie lege holle mee kwakende kakelende blatende snaterende knorrende varkenskop van jan van zanen, "burgemeester de haag" zie ik dan voor me, moest se naam opsoeke, vergete .. 

.. te onbeduidend op het wereldtoneel, so ferbaas ik me ook oofer die lange stuntel van de vvd, ook al se naam kwijt, oofer stikstof, o ja, johan remkes, zo'n wat dommige houterige stoethaspel in de tweede kamer was dat, waarover zelfs jozias van aartsen (moest ik ook al de naam van opzoeken ! dement ? onverschillig, te onbelangrijk ?) verzuchtte, wat mot ik met deze stramme in houding staande "geef acht" idioot in de tweede kamer. 

En dan zwijg ik nog maar oofer prominentje fredje teeventje, holle bolle domste gijs.

Regen voor tienen doet zelden grienen, volgens Maarten 't Hart, die ruim 90% van de tijd gelijk heeft of krijgt. 


Als die dame in de groene zijden blouse bij de directie natuur en visserij een toenaderingspoging doet, hoe subtiel ook, dan zeg ik met VOLLE MOND JAAH ! VOLMONDIG JA. VOLMANDIG JA

KEN ME NIET SCHELE, KEN ME NIET SCHELE 

SWARTE SJAAK 

verschreven op deze muziek van badshah, voodoo, dj tiësto, wel heeeel kort, raakte opgezweept door de lange versie bij body pump, vond het marrokaanse orientaalse sexy muziek, langzaam afgespeeld blijkt het ten dele slang amerikaans en spaans ? 

https://www.youtube.com/watch?v=y7jGcpfVZkc


Astrid neff vertelde mij dat een "liebhaber" (minnaar) altijd een man is, nooit een vrouw, dat vond ik zoooo oneerlijk. Ik heb in mijn leven twee tot acht (zeer) indirecte toenaderingspogingen van een vrouw of dame meegemaakt, waar ik er wel 200 direct heb gedaan, als het er niet 500 waren, unfair, oneerlijk, laf, vals vanaf den beginne, vind ik (Astrid was 1 van die 4-8, hoewel, pas nadat ik de eerste toenaderingspoging had gedaan, sabina cozzi was er ook 1 van, ook daarom dat ik de dame met de zijden groene blouse zo fantastisch vind, ze lijkt ook op sabina cozzi en charlyse angel - charlyse bella ! ). 


Death doth come hiuhie

Death doth come hiuhie

HEAVEN CAN WAIT 

HEAVEN CAN WAIT 

u haat mij, u haat mij 

Said you'd been waiting too long
I crash down to earth, nursed my roots
cause I am the one
And I'm coming for you, first
I found you
and it's all we stayed
Said you'd been waiting too long
I crashed down to earth, nursed my roots
And I'm coming for you first
Searching your mind, for a mistake
And now too much time has been taken away
If only I could be in your place
Cause I am the air you breathe
I found you
And I'm coming for you first

Hexenturm (heksentoren) marburg

every body is gonna die on their own, their own, every body is gonna die on their own, their own, i was sure to erase you, but i'm dying, you cunt, i was sure to erase you but i'm dying, you cunt

@@@@~ ~~~~~~~@@@@

Here’s another luxury ass hole with double chin, hoewel ik nu meer spiermassa heb en 2 kilo ben afgevallen, 78 kilo, haast ijdeltuit zich erbij te zeggen, zie de andere foto’s waar ik voordeliger uit kom 🙀😱, 

het gaat mij om de leuke foto en Eline, 







Am i definitely transforming in to hell blazer ? Was daar in 2019-2020 ook mee bezig, resultaat was dat ik onrechtvaardig en oneerlijk 9 maanden in de gevangenis terecht kwam, opgejaagd door de goorste, lafste, valste, smerigste krrrrrengen. Als ik verander in john constantine of hell blazer, dan zou nu toch teveel rancune en wraak spoken, edith schippers, barbara van de griend, al die vrouwe lijke mij oneerlijk en onrechtvaardig veroordelende kutflutrechters, jan rosch, martha neeter braaksma, psiegiater van hek van de zaanstad gevangenis, teveel van fivoor beslotenkut vennootschap, openbaar kuttenministerie, danny van mariahoeve en wat andere politiekrrrrengen, talloze vvd-ers en cda-ers (balkebekkie, verhagie, japie hopie scheffer, snotdonner) zou ik naar de hel van binnen 10 jaar de pijnlijkste hernia, schurft en andere ongemakken dood vervloeken, chronische pijn dus, want simpelweg dood is far too easy voor deze goorste smerigste onmensen. In een mildere bui subsidiair (ja, ik heb ook onrecht gestudeerd of bestudeerd) 9 maanden gevangenis en 6 weekeindes in de zomer in een politiecel en 1 jaar werken bij Schröder recycling, vooral ook die verwende verwaande doodzieke hiervoor genoemde kalere weive. 

jessica haitsma, ines fotze kotze, irene uitermark, nanou beekman, donne slangen, willy alexie, beatriksie, maxie-ma oranja na ss raus zorgenquietnow en andere verwaande verwende verrotte minderwaardige meelopers gaan twee maanden de gevangenis in tussen de mannen, twee weekeindes politiecel en 6 maanden werken bij Schröder recycling, stelletje

En ik heb er vooral geen zin in om mijn mooie leven nu te laten bederven door dat smerige schoftentuig en schorriemorrie, daar voel ik me te goed, sterk en teveel waard voor. 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten