donderdag 1 juni 2023

hep me ma, oma Lucy, indertijd, 1976, niet kenne vergeefe omdat ik van haar moest liegen en omdat zij tegen me loog vanwege seks met fransman michel didelot......tot 2018, nu is het vergeten, vergeven en verzoend, en sorry als dat hooghartig en arrogant klinkt, als ik me in oma Lucy verplaats, dan begrijp ik het, ze was onterecht toch bang geworden van opa Kees fan peenendaal, die haar nooit echt wat aan zou doen, maar wel heel erg, te intimiderend, dreigde, een keukenmes voor haar en mijn ogen door haar wufte zo goed als blote borsten blouse stak en door midden scheurde, inderdaad iets van zie mij jaren zestig bevrijd zijn en lekker seksen met Antonio Banderas, maar dan kaal en met geile sexy pretoogjes van een player, 9 maanden is genoeg, dan dumpt hij mijn moeder ook, die dat niet begrijpen wilde

Mijn moeder, 23~24 jarige leeftijd in Athene menno geconcipieerd is het liedje Dittany van Neelix, toen se in de kracht van dr leefe,  https://www.youtube.com/watch?v=NKK6cvQiJd4&list=RDMM&index=5 

was. En ze kon mooi kunst schaatsen en dansen, vooral dat kunst schaatsen zal ik nooit so kenne, me pa Cees met se blauwe schipperstrui en snelle noren en druppel doorschijnend snot aan se neus op het bevroren meertje van Val di Ganna bij Varese in de buurt, snel ventje, me pa, kampioen sprint Oost Nederland of so, vanwege wonen in driebergen, nou weet ik eT niet meer, maar hij was sprint kampioen geweest, 10.8 ..... ik heb 1 keer de 100 meter gelopen, 11.1 . 


oei, oei, op 2 juni 16.09 uur nog erger dan gistere, dit ken tog nie waar sein, dit ken tog nie waar sein.....1 gram hasj/wiet, 3 gram hollandia truffels en 12 stevige mexicana paddestoelen, wow, wow, wow, moest ervan een half uur in bed gaan liggen rond 16.25 uur, eventjes de dood rillend voelen en daarna de egyptische hierogliefen, wazig en scherp, getroubleerd en helder en nieuwe gedachten .... zo onwaarschijnlijk mooi, soms ook griezelend en soms ook schaterend (ook nog twee slagroomcapsules, laughing gas, loving gas, lachgas dus in een minieme hoeveelheid....en een piepklein beetje alcohol, 330 centiliter poolse cosmopolitan cranberry met 4,75 % alcohol en een klein beetje limoncello) voor de mooiste lucide droom en ik had/habe seit sinds 27 november 2017 schon die schönste ..... al reeds zoveel mooiste lucide (on)echte dromen gehad (nooit een nachtmerrie, behalve de politiecel, gevangenis, rechtbank(en) en fivoor parnassia, huh, wat akelig en naar en ook de mensen daar, niet allemaal natuurlijk, maar die onechte egocentrische egoïstische verwaande verrotte doodzieke krrrrengen zijn een nightmare, nacht merrie..... dann dooft eT licht, light on the end of a chunnel, wohow 


Als me ma het helemaal eerlijk had gespeeld, en dat deed ze, geloof ik, toen met dat keukenmes, 

"ik ben verliefd op een ander," na ruim drie ( tot 6 ?) maanden stiekem en geheim.

Ging met mijn moeder naar amsterdam, zij ging naar Parijs, mocht ik niet segge

tegen me goede pa, die ik alleen maar verwijt dat we zwartje, zwart katertje, 

in Italië achter lieten, het eerste dier waarmee ik zielsverwantschap voelde, 

ja, zei Hein, wij nog kijken en wat zat zwartje klaaglijk te miauwen, miauw, miauw, miauw, 

voor jullie voordeur van het huis en hij liep niet weg 😿😿.

En in de supermarkt, of in de auto in Varese, mam, kun je beloven dat je Michel niet meer 

ziet ? Ja, en we kochten kersenbonbons voor me pa, die ik op zijn ziekbed, vanwege de 

scheiding, kwam geven, "pap, mam heeft beloofd dat ze Michel niet meer zal zien", "oh, dann

heb jij ons huwelijk gered,"  5 minuten later, "Menno, mam zegt dat ze helemaal niet wil 

stoppen met Michel te zien," bij het ziekbed van mijn vader en me moeder stond er ook bij, 

"Maar je had het tegen me gezegd !", zei ik boos tegen mijn moeder, en toen ze een avondje 

met Michel stappen ging in Varese, mocht ik dat niet tegen me pa zeggen. "Nee, Menno is loyaal 

geweest, ik hoorde het van Cor Eilers, die ongerust vroeg waar je was, hij belde me uit 

Badhoevedorp (waar we na Amsterdam twee jaar woonden, Cor Eilers was een overbuurman

die ook een oogje op mijn moeder had), dat je niet in het vliegtuig uit Parijs zat. Als dat 

allemaal eerlijk was gelopen (en een lichte hysterie hypomanie bij mijn moeder, 

verliefdheid en so), dann was het eerder allemaal ok geweest voor mij, me.......

eerlijkheid is belangrijk, met alle nuances van mensen niet beschadigen met botte eerlijkheid, 

hihihihihoihihihihihi maffie knapie 

Rrratchi, musty & Strepy 





buikdansie he hihihi gekkie allemaalie foorie me SSSStrepy !  

en eT kwam toch echt meer door die gore smerige krrrrengen dan door mij, die godvergete tyfus gevangenis, 66% hunnie schuldie, 33% mijnie omdattie ikkie enie bangie betraptie jochie wassie, noggie steedsie hihihihihihi, Strepy, Musty ying yang, Ratchie Anubie



Ik bedoel te zeggen dat ik 100.000 “kreeg” van oma lucie maar dat ik nu 66.666 eur daarvan terugbetaald heb zonder rente, nu betaal ik jaarlijks 1000 eur aan me ma, dus de volledige 100.000 zal ze niet meer terug zien en ik ben ruim 60.000 eur, is het echt zo vreselijk veel ? Nee toch, laat het alsjeblieft 25.000 eur zijn met die internet en cut icthype verloren 😞 verloren 😞 voor mijn eigen moeder die ik wilde helpen (en eigenlijk mezelf, stomkop). 


@@@@@@@@


Voor een zeer goede, excellente hypotheek adviseur en aankoop makelaar voor de koop overeenkomst in 1, Marcella Claassen, blauw en florijn. Vond haar eerst duur voor 3250 EUR maar haar advies en hulp is 6500plus EUR waard gebleken .... aankoop dotterbloemlaan 63 had 60.000 EUR meer hypotheek betekend en ik woon veel liever hier, me house, me home, veel dank Marcella !!!!~!!!!

Hoi Marcella, 
Nogmaals veel dank voor jouw hulp en steun ! Ook daardoor heb ik besloten niet te kopen (hoewel ik er inderdaad een half jaar intens mee bezig was en in gedachten de dotterbloemlaan 63 gekocht had) en daar ben ik nu zeer gelukkig mee. Ik wil hier de komende 5-10 jaar niet weg en voel me nu erg thuis op de narcislaan 263 (in de winter, november tot maart voelde ik me niet gelukkig daar, nu des te meer, een appartement met karakter). 
Dus heel veel dank (voor je goede advies). 
Met vriendelijke groet,  
Menno verschrijver, out of order. 


Van: Marcella Claassen <marcella@blauwenflorijn.nl>Verzonden: donderdag 1 juni 2023 10:20Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>CC: Hypotheken | Blauw en Florijn <hypotheken@blauwenflorijn.nl>Onderwerp: RE: FW: Concept KOVK betreffende Dotterbloemlaan 63 te 'S-Gravenhage [SE100934-15195829] #FVL-6911

Hoi Menno,

 

Ik lees dat je toch van de koop afziet. Ook ik ben wel enigszins verbaasd aangezien je al heel lang met deze woning bezig bent. Ik ben wel heel blij dat je dit bedacht hebt voordat je getekend hebt zodat het verder geen (financiële) gevolgen heeft. 

 

Je geeft aan dat je gelukkig bent in de huidige woning, dus ik ga ervan uit dat je niet (op korte termijn) nieuwe verhuisplannen hebt. Mocht je dat wel weer krijgen dan maak ik uiteraard graag berekeningen voor je. Misschien is het wel handig om een aankoopmakelaar in de arm te nemen. De voorwaarden die nu in de koopovereenkomst staan brengen voor jou veel risico’s met zich mee. Daarnaast was het ook niet helemaal volgens jouw wensen zoals het voorbehoud van verkoop van je eigen woning. Een aankoopmakelaar kan je adviseren en controleren over de voorwaarden. Wellicht het overwegen waard!

 

Ik hoor graag van je als ik je nog ergens mee kan helpen. 

 

Met vriendelijke groeten,Marcella ClaassenErkend Financieel Adviseur-afwezig op woensdag-

Logo Blauw en Florijn

06 10 97 33 17Blauwenflorijn.nl

Je vindt Blauw & Florijn in Den Haag | Rotterdam | Leiden

Lees de recensies van onze klanten op de vergelijkingssites Advieskeuze.

Blauw & Florijn B.V is statutair gevestigd te 's-Gravenhage.Op onze dienstverlening zijn algemene voorwaarden en privacyvoorwaarden van toepassing.

 

Van: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com> Verzonden: woensdag 31 mei 2023 09:20Aan: Daphne Lutz | Lutz Real Estate <daphne@lutzrealestate.nl>CC: Eline Hoogeveen <eline.hoogeveen@hotmail.com>; Marcella Claassen <marcella@blauwenflorijn.nl>Onderwerp: Re: FW: Concept KOVK betreffende Dotterbloemlaan 63 te 'S-Gravenhage [SE100934-15195829] #BF-5502

Goedemorgen, 

 

Ja, je hebt gelijk en ik heb dat inderdaad gistermiddag ook nog zo gezegd. Excuses daarvoor, maar het is voortschrijdend inzicht (vooral de trap met de elektrische fiets op en af en dat ik me bedacht waar ik nu woon gelukkig te zijn, ook dankzij vragen en opmerkingen van mijn kinderen). 

 

Ik weet zeker dat de Dotterbloemlaan 63 deze zomer verkocht wordt, het is schitterend en volgens mij zeker 280.000 EUR waard, dit jaar, alleen (helaas) niet voor mij. 

 

Dank voor je hulp en steun, met vriendelijke groet,   Menno 



Van: Daphne Lutz | Lutz Real Estate <daphne@lutzrealestate.nl>Verzonden: woensdag 31 mei 2023 07:02Aan: menno van veenendaal <menno.vanveenendaal@hotmail.com>CC: Eline Hoogeveen <eline.hoogeveen@hotmail.com>; Marcella Claassen <marcella@blauwenflorijn.nl>Onderwerp: Re: FW: Concept KOVK betreffende Dotterbloemlaan 63 te 'S-Gravenhage [SE100934-15195829] #BF-5502

Goedemorgen Menno,Dank je wel voor jouw email, maar ben wel heel verbaasd hierover dat je ervan af ziet aangezien je vaak hebt aangegeven, gistermiddag nog, hier te willen wonen en in dit appartement oud wilt worden en je zeker gaat kopen. En dan niet te noemen alle tijd die erin is gestoken, zelfs in mijn vrije tijd. Maar goed, succes met de zoektocht en fijne dagKind Regards,






















Sabina Cozzi hieronder.......en hierboven 








Doe mei maar ass ka, ken mij eT schele, Swarte sjaak 

Britannica Dictionary definition of ASS
[count]
old-fashioned : a donkey
informal + impolite : a foolish, stupid, or stubborn person
— compare 2ass
2 ass  /ˈæs/ noun
plural asses
Britannica Dictionary definition of ASS
[count] chiefly US, informal + impolite
: the part of the body above the legs that is used for sitting :buttocks
— used in various phrases
— see also haul ass at 1haulkick someone's ass at 1kickkiss (my/someone's) ass at 1kiss
[noncount] US, offensive
: sexual intercourse
— used in the phrase piece of ass to refer to a person (especially a woman) in a sexual way
◊ These uses of ass are very offensive and should be avoided. 
— compare 1ass
NEE, GEEN WOORDE, FOTO'S, FILMPJE NOG BETER, SJAAK 

                                      BETTERIE ENLARGIE 
SEE ME SHAKY BALLIE CHOREOGRAPHY, by RRRATCHY ANUBIE            
                             MAKY STREPY ↯↯.     ↲↲                                                                                                                         




iT"s me, kruissie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten