donderdag 1 juni 2023

Entering the mushroom mexicana zone, voor eT eerst paddestoelen direct, ben benieuwd .... onna the powerrrr of American natives, gisteren met wiet, hasj en truffels voelde ik me vooral een apache Comanche op mijn kalkhoff bruine loc Electra glide, brown stallion ...... eT gaat wel dieper en dieper en dieperrrrrr, waar eindigt iT ?? .... voelde me sellefs ballerina flamenco danseres onna toppa offa worldah .... Nummer 16 dan maar kiese met 8 als one digit ? 13, 14, 15 hebben even veel waarde, 12 en 22 mogelijk meer, net zoals 18 en 31, 11 nogal dubbel, gekte en gevangenis. Ken me niks schele,

 sentimentele quatsch, blog post 64 & 11, barbie & Jeusseus Jeussiceuh 

o nee, ken weer niet telle, blog post 63 izze margaretha vanna da grienda 

met al die poesies, pussys



Maxwell"s multi demoned engine with rotating (anti) magnetic Nikola Tesla fields~wheels

"Ken ik 4 of 8 mexicana mushrooms bij 3 gram hollandia truffels en 1 gram wiet/hasj doen ?" 

fragie vannie mennie bie die herbalie spirittie de hagie

Herbal Spirit Prins Hendrikstraat 175 2518 HP Den Haag 06-42145040 i


Kunstenaar en kunstcuntskenner bij uitstek Mark Ouwerkerk, laan van Meerdervoort 427, 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten