vrijdag 2 juni 2023

Onder invloed van 1 gram wiet/hash, 3 gram hollandia truffels en voor het eerst mushrooms mexicana. ... · Translate this page

 sooo hee, die eerste drie kwartier na inname van het bovenstaande, je siet je handen als enge alien geraamtes met vies vlees omhuld, tussen de fraaiste materiële dingen (apple lap top, kees van dongen kunst, alles is kunst), moest een half uur gaan liggen, onder invloed van paddestoelen, truffels en hasj/wiet, daarna heb ik bovenstaande blog posts mede geschreven (just a messenger, een boodschappenjongen, een telegraaf), vervolgens gefietst naar Mark Ouwerkerk en Saqib Malik, de mooiste schilderijen hangen bij mij thuis !!!! ik bezit niets, maar ze hangen ruim de helft van het jaar wel bij mij ...... 

en enne enne, toen wat verloren door de vogelwijk gewandeld en gefietst, voor 1 keer niet naar goddess Aska, antonie duyck straat, red black bmw mini morris statenkwartier, maar me stilletjes en verlegen verwonderend over deze wonderbaarlijke mooie wereld door de vogelwijk gefietst en gewandeld, ik was weer ouderwets (2018) van de wereld. Het is nog wel een mooie wereld, we moeten echt, echt oppassen en stoppen met olie, plastic, kolen en gas !! NB, Nota Bene !! Toen toch nog in staat tot voor mij 1 van de mooiste yoga sessies met Omar Pliego Trejo (bijna zoals charly low noise ramon roelofs maar dan the power of american natives, mexico !) en Bulgaarse Lydia onder andere, en in de sauna Duchess Anna tegen komen en veel te veel knappe body builders jongens, "ik ben voor 99,8% hetero," zei ik tegen een erg knappe jongen, innerlijk (blijkt humorloos, in ieder geval ten aanzien van mij, misschien ondermijn ik zijn geloof of so of mag hij me gewoon niet) en uiterlijk, die net zei dat hij 1000% heterosexueel was.....

.. ik kan me geen enkele homosexuele handeling voorstellen, zelfs geen kus met een man, zo bekrompen ben ik ..

.. de 3-6 uur na dat moeilijke eerste half uur na inname van truffels (en nu voor het eerst mushrooms mexicana, wow ook) is meestal een aparte heaven met net dat beetje hel, het gevoel 9,8/10 ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten