zaterdag 24 juni 2023

In de winkel van Mark Ouwerkerk een schilderij met landschap (IJssel?) met diepte erin, 3000 EUR, ongelooflijk om in het echt te zien, vind het minstens 50.000 eur en meer waard, van dichtbij zie je dat de schilder met dikkere verf die diepte (het driedimensionale) voor elkaar krijgt~kreeg. En een schilderij van een vrouw, Coco Chanel, als ze echt zulke ogen had, wow, and who am i, a humble servant, voor 500 eur maar, geloof ik, onder invloed van truffels zag ik de ogen 👀 bewegen en leven, ook zonder truffels heel bijzonder

goddess Aska Joanna Schuhholz Kinga is missink, wat is de TENWAYS cgo 600 pro FE~NO~ME~NAAL, de beste             elektrische fiets ever, men and machine become one,                 words

             fall 

                       short with this miracle TENWAYS CGO 600 PRO     

Daarop, op die fiets, voel ik me een Centaur, 

Centaur Wezens uit de Griekse mythologie die half mens half paard waren. Het menselijk deel van de centaur begint vanaf de hals, de rest van het wezen is paard. De meeste centaurs zijn woeste zelfs brute wezens, dat laatste is niet het geval, ik ben niet bruut of woest, en ik zit als "compleet" mens op de fiets, voel me wel 98% geïntegreerd met de TENWAYS CGO 600 PRO. Die 2% was een bijna valpartij door eigen onhandigheid. 

Ik ben niet bruut of woest, als ik de vrouwelijke "voorzitter" van de eerste keer in de Haagse (straf)rechtbank tegen kom, met dr zwaar opgemaakte lelijke rotte bek, dan geef ik haar zo'n keiharde trap voor dr achterste dat dr reet op de plek van die kutkop komt zodat voor iedereen duidelijk wordt waar die bescheten bekakte kutpraatjes vandaan komen. En te laf om dr naam door te geven of de uitspraak openbaar te maken, dan wordt-werd duidelijk wie twee jaar de gevangenis in moet tussen de mannen die dit gore smerige valse verwaande verrotte doodzieke krrrreng veroordeeld heeft. 

God Verdomme serieus, een walgelijker schepsel ben ik na edith schippers en barbie van de griend niet tegen gekomen, in ieder geval in de top 50 van kutkrrrrrrengen. Plus die andere tering weive die bij mijn veroordeling en 9 maanden tot 2 jaar gevangenis betrokken waren, KOTSKUT, KUTKOTS. 


Met dank aan bewaker Marcel, Zaanstad gevangenis, voor het mooiste blauwe ever ton f.c. shirt, i wear it a lot these days, https://en.wikipedia.org/wiki/Everton_F.C.



Coco CHANEL was niet groot : haar lengte was 1,66 m. Coco CHANEL was een verwoed kettingrookster, ze rookte gemiddeld 50 sigaretten per dag. https://nl.wikipedia.org/wiki/Coco_Chanel











Vooral in het donker bekijken of, beter nog, live, bij Mark Ouwerkerk, laan van Meerdervoort 435, beter dan het beste museum, hoewel het gemeentemuseum van Den Haag ook niet mis is, is centaur leuker, informeler en mooie verhalen van kunstkenner Mark Ouwerkerk, die er heel erg veel vanaf weet en ook zelf een groots kunstenaar is. 








Frank Schuhholz with willy alexie oranja na ss raus + maxima,
mammon animal farm pigs up to now,  
goddess Aska Joanna Schuhholz Kinga is missink: 









Aska is probably in china, for a railway Europe~China, no more polluting ships until the 108 wind turbines etcetera on deck and in water, extra energy, schoepen in English ?  Blades ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten