vrijdag 2 juni 2023

 In Theory .... in reality for me not feasible ?? Misha betekende volgens miss Slovakia Slovakai and miss world muis, muisje ! Moest (glim)lachen want naast mij in het zwembad was een vrouw die mogelijk knapper is qua uiterlijk en lijf dan Margeurite Barsbuikie πŸ˜±πŸ™€, net zo knap in her own respect, voor haar voel ik me echt te min, deze vrouw verdient een Lion god. Stella ook, maar ze tolereert me (voor 1 afspraakje). 


En eigenlijk is bovenstaande en onderstaande voor Stella M. bedoeld, ik wil met Stella het liefste een rondje om de hofvijver wandelen de komende 4-8 weken,  πŸ₯΅ hee se hebben die donkerrode wangen van verlegenheid weggehaald ?? 

Gosh, ja, 1 of 2 keer alleen maar uit gaan, daten, met Misha Fabianova Slovakia Slovakai zou ook al zo'n godinnenwonder zijn, je moet haar, Misha, Stella M., duchess Anna en Margeurite Barsbuikie (en ook margreet, aska en jessica, ik vind barbara en ines niet knap meer, te rrrrot) in het echt gezien hebben om te begrijpen wat ik bedoel, ze zijn niet van deze wereld, buitenaards knap. Ja, ik ben too much, overdreven in mijn loftuitingen en daardoor verzwakt.... and i don't care. 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten