woensdag 7 juni 2023

Zeg nooit nooit. Gosh, voel nu het meeste sexualiteit van duchess Anna Paulowna Toni Collette ā Betacourt. Ik ga nooit met een 22 jarige naar bed, ze kan in de klas hebben gezeten met Sabine of Jesdica Haaitsma of Stijn, Eline of David Hoogeveen, de laatste drie zijn "mijn" (ik zie ze niet als bezit) kinderen 🙀. nooit nooit ? En een date moet kunnen. Eerst heel graag een date met Jana (29 jahre), wiens moed en knapheid en vriendelijkheid ik bewonder, nog geen seksualiteit gevoeld, slechts 3 uur met haar op 1 kamer op kantoor.

 Soals ik sei, sollicitere naar kouwe douches met se duchess, swart

man, man, man wat bejij in een vrese lijk kutferhaal terecht gekome

nooit nooit

nooit nooit

nooit nooit

nooit nooooit ja maar gooooooohoooood ver domme gooooooohoooooood verrrrr domme god verdomme ? god verdomme ? god verdomme nou, nou god verrrdomme, gohod verdomme, ja, maar, maar, maar gooooooooooood verrrrr domme, gooooohoooood verrr domme, god verdomme, ja, nee, maar god verdomme, nee, ja, god verdomme, tegen dat matig stuiterende squash balletje jaha, hadde se nog kleure ook, blauw stuiterde helemaal niet, rood iets meer of het was god verdom me omgekeerd, blauw stuiterde het meeste, rood het minste, ik weet eT niet meer, 2003 voor eT laatst met vriend Wim squash gespeeld. Hij kwam uit de bible belt, ede-wageningen of die omgeving ergens, uit een ongelovig gezin, vader leraar Duits, lieve goede zorgzame moeder, hij glunderde en lachte met rood gezicht van inspanning en opwinding het meeste om die gezamenlijk bedachte grap, hoewel ik er de afgelopen dagen niet meer van bij kwam, vooral als ik me bedacht hoe we als twee mietjes god verrrrdomme brullend achter dat stomme balletje aan renden, ons toch telkens behoorlijk in het zweet werkend, dat god verrrrrdomme met toevoegingen als "maar god verrrrrrrdomme", "nou, godverdomme, nou," en andere originele uitingen ter begeleiding van eT blauwe best stuiterende squash balletje vraagt nu eenmaal veel energie 

@@@@

Ik zal met fietsen en skiën NOOIT een helm dragen, doe ik niet. In die ongeveer 53 jaar dat ik nu fiets ben ik 5 keer gevallen, twee keer door sneeuw/ijs, en 1 keer ben ik op mijn hoofd gevallen toen de pedaal af brak (er was een scheurtje in het aluminium van de verbinding gekomen). Met skiën (vanaf 12 jaar) ben ik de eerste 5 jaar skiën zo'n 30 keer gevallen, nooit op mijn hoofd en ik ski voorzichtig genoeg (niet snelheid, maar het plezier van skiën en fietsen gaat het mij om) dat ik niet op mijn hoofd val. De laatste 20 keer een week skiën ben ik 6 keer zacht gevallen. Anderen, slechte skiërs of snowboarders, zijn het grootste gevaar. Vind die helmen met skiën en fietsen onnozel en stom ........ hoewel (sommige-veel-meerderheid van de) deskundigen daar anders over denken. 


Wim

Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Wim
Geslachtman
Betekeniswil (het willen, streven) + helm (beschermer, bedekker)
OorsprongstaalGermaans
Verwante namenWilhelm, Willem, William
Pagina's beginnend met Wim

Wim is een jongensnaam die oorspronkelijk is ontstaan als variatie op Willem. Deze naam is afkomstig uit het Germaans en bestaat uit twee naamdelen "wil" (betekenis: "het willen, het streven") en "helm" (betekenis: "bedekker, beschermer").

De naam Wim komt ook voor op het leesplankje van Cornelis Jetses, dat op Nederlandse scholen werd gebruikt (het aap-noot-mies).

@@@@@@

Hm, bij de derde ontmoeting met schoonheid duchess Anna deed ik yoga met haar, ze zei dat het haar derde keer was, ik had het gevoel dat ze 3~8 maanden yoga deed, ze is zeer zelfverzekerd voor een 22 jarige dame. Ze hield daarna in de sauna wel meer afstand, while i was making a fool of myself, again. Love is darkness 






Hm, de afbeeldingsresultaten voor "verschrijver" bij Yahoo zijn bijna zo onbegrijpelijk als google, wel mysterieuzer, de afbeeldingsresultaten bij Bing i like, specially anke sieverink en sabine haitsma, als zij vanaf 28 jaar zouden zijn, dan zou ik wel "een date", een afspraakje met ze willen. 

"afspraakje" met se verkleinwoordje, wat een lulletje, ken mij et schele 




    BING BING BING, iT's a BINGO ?!



















Van maart 2021 (bevrijd uit kots oord parnassia, waar sommige mensen het goed hebben, schitterend begeleid wonen, maar ook nare krengen in de begeleiding, kotsie, puke) tot maart 2022 en eigenlijk november 2022 was ik somber door die rrrrrotte olanzapine en het onrecht van die kutpsiegiaters martha neeter braaksma (zo heette dat laffe valse verrotte doodzieke teringweif echt) kotss kotss kotss en kutpsiegologenliegen en die laffe valse uitvoerders-begelijders van reclassering fivoor b.v. 😱🙀🙀😱, de politie en "justitie" en "veiligheid", kotss, kotss, kotss. 

gore smerige tering~tyfus~takke~krrrrrengen, ik vervloek ze, vooral dat politiekrrreng danny van mariahoeve, die moet 2 jaar de gevangenis in, met se gore gewelddadige laffe vuile valse verrotte varrrkenskutkop  

als ik het voor eT segge sou hebbe, dan verdwijnt dat vieze laffe ijdele kut psiegiatertje "van hek" van de Zaanstad gevangenis 3 weekeindes in een politiecel en 4 maanden in één gevangenis of twee, en dan heeft die minabele nog het geluk dat ie weet waar ie aan toe is, hetzelfde geldt voor martha neeter braaksma en 80% van de (stront)leiding van fivoor b.v.

Goor smerig nazi politievarrekeuhkip danny van mariahoeve en een groot deel van het "openbare" ministerie en die vrouwelijke verwaande tegen de waarheid, eerlijkheid en rechtvaardigheid takke-tyfus-tering krrrrenge rechters die me veroordeeld hebben verdwijnen 5 weekeindes in de politiecel en 9 maanden in de gevangenis,

  God Verdomme 

de moraal komt voor het eerlijke ware verhaal voor deze k.kutten







Geen opmerkingen:

Een reactie posten