zondag 11 juni 2023

Looking like something the cat brought in. Mijn eerste spontane harde erectie sinds 20 jaar (dat verhaal met barbara op "verschrijver : de val" en "government is the burden on the people", 2015, was ten dele verzonnen .... met barbara geen spontane harde erectie 2 of 3 uur later door het geziene, zoals bij 15 jarige (ziet eruit als 28 jaar) Anna door de perfecte yoga~sex houding van de dochter van Ines, Anna van 1 meter 88, WoW, wOw, wat Ines mist aan seksuele uitstraling, hoewel ze er schitterend uit ziet, heeft haar dochter 108% ..... ook haar kleding en alles en dan bovendien de moeilijkste yoga houding met zoveel sexuele uitstraling ontspannen precies goed doen, 10plus

πŸ™€πŸ™€. eerste keer in mijn leven sinds ik 18plus ben, dat ik droom over sex met een 15 jarige. Zelfs met een andere knappe blonde duchess Anna van 22 jaar, sinds 3 weken ontmoet, voelde ik wel veel sexuele uitstraling maar niet dat ik voor het eerst sinds 20 jaar een spontane harde erectie had ….. door een 15 jarige die eruit ziet als 28 jaar en 1 meter 88 is. Ruim anderhalf jaar geleden had ik geen echte belangstelling voor dames, maar wel een soort grens van 40 plus jaar tot 63 jaar voor een eventuele relatie. Nu ben ik erotisch geprikkeld door een 22 jarige, 25 en 28 jarige. En het geilste vind ik 15 jarige Anna, ze heeft meer sexuele uitstraling dan Misha Fabianova goddess lioness Slovakai πŸ™€. 

In het begin van de yoga les zat Catherine van den Berg er als de mooiste oplichtende wit met blauwe yoga geweefde patronen buddha bij, wat had ik daar graag een foto van gemaakt, heel bijzonder om te zien, net niet echt, zo mooi, maar het was wel echt (relatie met samengesteld gezin met 5 kinderen, werkt in de buurt van mark rutte, organiseert de boel erom heen, zoals het bezoek van emmanuel macron aan hol land, wat een sterke knappe mooie topper, ze kwam me de eerste keer in de health spa mijn puma schoenen brengen, die ik in de zaal had laten staan, eind februari 2023). 

Ik ben de afgelopen 20 jaar niet een zo steamy hot type tegen gekomen als Misha Slovakai van 33 jaar en Anna van 15, dochter van Ines, zorgt voor de eerste harde spontane erectie sinds 20 jaar πŸ™€. Vond en vind het heerlijk en prachtig, als ze vanavond aan belt, ik sta open voor een zalige vrijpartij (maart 2019 voor het laatst). Zou het nou door mij komen, of heeft Anna daarin mee gestuurd ? Ik denk dat het 65% aan mij en mijn gedachten en herinneringen ligt, ik keek net op dat moment van haar perfecte moeilijke yoga houding naar haar, en 35% door de sexuele natuurlijke uitstraling van Anna, ze kan er niet veel aan doen, dat is de natuur, maar haar sexy zwart glimmende strakke kleding en houding ondersteunt de sssssexxxx, de sex, sex, sex. 

Nee, ik voel me geen pedosexueel, als je Anna van 15 ziet van 1 meter 88, 1 brok energy en meer, ook innerlijke intelligentie, ambitie en overtuiging, bijna teveel drive (net zoals misha !), en ze ziet er super strak gekleed uit als 28 jaar, dan begreip je dat. 

Stella, 28 jaar, op 1 (veel sexuele uit straling), Anna, 15 jarige dochter van Ines, op twee met het meeste sexuele uitstraling voor mij de afgelopen 10-20 jaar, Duchess Anna Antonia Collette ā Betacourt Paulowna ook op 2, schitterend met veel sexuele uitstraling. Jana Zwetsloot op 2, zeer sexy, geen sexuele uitstraling gevoeld in de 3 uur dat ik met haar op 1 kamer op kantoor zat bij het ministerie van LNV~EZK, Victoria polska op 2 en Anke Smallegange op 2, oh, yes, i am a small pretender, i am small minded, frustrated (no, niet waar, hooguit 5 minuten per dag) and petty, a 14 year old boy. 

En nu heb ik de voor mij zes knapste vrouwen van de wereld gezien, Margalith A.E. Baruch, Jessica J. Haitsma en niet te geloven zo knap Misha Lioness Goddess Fabianova Slovakai. Duchess Anna van 22 jaar, ze ziet eruit als een gedistingeerde zelfverzekerde zeer knappe leuke humoristische dame van 28 jaar en de dochter van ines, Anna van 15 jaar, sex, sex, sex, ze ziet eruit als 28 jaar en Stella van 28, dus dat zijn er 6.

Margalith Baruch en Misha Fabianova Slovakai zijn de twee knapste dames op de wereld voor mij.   

En ik vergeet nog Victoria Polska Groszek en Anke Smallegange, zij zijn 88,66%, waar Margalith, Anna, Stella, Misha en andere Anna 99,8% zijn en dus 10plus. Jessica weet ik niet meer, tussen min 99% (rot van binnen, liegen en daarmee een onschuldig, aardig en vriendelijk iemand 9 maanden gevangenis aandoen) tot plus 99% qua uiterlijk en het tekenen van Jessica J. Haitsma. 

vreselijke gemeier wil ik niet wete, ken me niet schele  

@@@@~~ ~~@@@@

Saqib Malik, scherpzinnig koning & wise elephant, goede vriend Radja, sympathieke bescheiden Ronald met enge swastika tatoeage op zijn hand, wat verlegen Emmet met Afghaanse vader en Nederlandse moeder, alleen kookt Emmet zijn moeder heerlijk Afghaans, hoe kan dat, als ze Hollands is ? Kookboeken ? En Sonny, veel succes bij de vrouwen maar hij is trouw en monogaam, allemaal erg sympathiek, grappig en aardig, fietsenmakers en dan hebben ze bijzonder vaak, 90%plus, dat mooie karakter (en bovendien haalt Saqib en volgens mij elke fietsenmaker wel eens een truc uit, als ze met een arrogante verwaande klant te maken hebben, net goed), Manuel (wordt Mano genoemd) mist helaas, intelligente, zachtmoedige mooie jongen die via zijn afghaanse of pakistaanse vader hindu geleerd heeft, nederlandse moeder. Emmet en Manuel zijn 17/18 jaar, ze komen over als 22/23 jaar. 

Ik ken geen vrouwelijke fietsenmakers πŸ™€πŸ™€, volgens Maarten ‘t Hart zijn fietsenmakers de aardigste mensen op de wereld en hij heeft gelijk. Als het initiatief al tijd van mij moet komen, dan ga ik voor Victoria Polska en~of Anke. En haast en haat schelen 1 letter, geduld is ook liefde, liefde is ook geduld. Haast is bijna nooit liefde. 






 

























Maandag 12 juni, rond 11.40 uur : 









Bloederige 🩸 🩸 lady Strepy kunts kunst : 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten